Olen testannut jo useana päivänä tangomarkkinoiden nettiäänestyksen ääntenlaskun ja ihmettelen minne annetut äänet häviävät. Annoimme koko atk-kurssin porukka (15 ääntä) äänemme yhdelle ja samalle esiintyjälle eivätkä äänet olleet ilmestyneet vielä seuraavana aamunakaan näkyviin. Äänestys on huijausta. Tuomariston pitäisi tehdä kaikki valinnat kuten ennekin.
Tangomarkkinoiden nettiäänestys huijausta
2
104
Vastaukset
- laulukilpailu???
Jos osaat vaihtaa IP-osoitetta jatukvalla syötöllä voit laittaa menemään koko ajan valtavasti ääniä. Muutamien kohdalla olen ihan varma huijauksesta. Pikkukylän tuntematon henkilö, joka sattumoisin toimii atk-yrittäjänä. Kohta 2000 ääntä!
- Teppana3
Ihmeellistä että ainaskin naisten äänestysosiossa on tapahtunut ainakin 3 todella yllätysnousua!Jos eräskin kilpailija on saanut puolenyön ja aamukuuden välillä yli 600 ääntä lisää nousten sijalta 22 sijalle 12 ni jossain on mätää ja pahasti!!!
En usko tuon naurettavan äänestyksen tuloksiin enää ollenkaan.Ennemminkin naurattaa et kuinka tyhminä Aurajuustoviihde ja YLE ihmisiä pitävätkään :D
Leikkikisa takavuosiin verrattuna,ja ken kyseisen leikin voittaa saa vapaasti kyseenalaistaa voittonsa arvon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras371156- 271075
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697