silloin minun hihassani olisi ruotsinlippu,tai ainakin sen värit kertomassa että olen ruotsinkielinen - enkä mikään fennomaani.
Jag är stolt att mina rötter finns i sverige
Haluaisin kyllä hihamerkit käyttöön
13
50
Vastaukset
- Muistinko oikein?
Eikös Tony Halmeen takapuolen yläpuolella ollut tatuoituna teksti "Hole in one"?
- Kuukerin Nelli
"Exit only" ??
- Mikkelin kittaaja
Persspojjaalla lukee Welcome everybody ??
- Veturi ja vaunu
Niinhän se taisi ollakkin, Halme olikin näitä takamiehiä.
- hyvin traaginen ja y
Todellisuudessa Tony olisi tietenkin toivonut, että joku olisi tullut edes sormella kokeilemaan... hänen elämänsähän oli hyvin traaginen ja yksinäinen, eivätkä naissuhteet millään keinolla näyttäneet onnistuvan.
- Mikkelin kittaaja
hyvin traaginen ja y kirjoitti:
Todellisuudessa Tony olisi tietenkin toivonut, että joku olisi tullut edes sormella kokeilemaan... hänen elämänsähän oli hyvin traaginen ja yksinäinen, eivätkä naissuhteet millään keinolla näyttäneet onnistuvan.
Selvennys: persspojjaalla tarkoitin yleensä persupoikaa, en ketään nimeltä. Selvennys siksi ettei kellään tule paha mieli
- Only out
Mutta eikös se teksti ollut väärällä puolella?
- Absolutely on näin
Mikkelin kittaaja kirjoitti:
Selvennys: persspojjaalla tarkoitin yleensä persupoikaa, en ketään nimeltä. Selvennys siksi ettei kellään tule paha mieli
Toki näin on, mutta selvyyden vuoksi mainitsen vielä, etten ainakaan minä olisi koskaan enkä missään tapauksessa halunnun Tonyä millään tavalla mihinkään. Absolutely on näin, en olisi edes voinut äänestää häntä.
- Vilma Jututtaja
Kuten lättyviikari kertoi, persuissa taitaa olla aika paljon noita takatuuppareita kautta maan? HUH HUH!
- ??????
Ja vielä olisi hyvä jos merkki olisi sellainen,missä käy ilmi että kuulut siihen hur-rien parempaan kastiin - vai kuinka?
- poistaisi monia turh
Ehdotan sellaisen hihamerkin käyttöön ottamista, jossa olisi Ruotsin kansallisillä väreillä väritetty sini-keltainen persupuolueen logo, ja sitten vielä teksti: "olen perussuomalainen enkä siksi ymmärrä aina ihan kaikkea".
Tämä poistaisi monia turhia jännitteitä, koska hihamerkin ansiosta persut osattaisiin aina jättää vähän vähemmälle huomiolle.
Kuten toki pitääkin. - huolestunut persu
Persujen Turhapuro-look etenkin kesäisin aiheuttaa ongelmia, kun verkkopaidoissa ei ole hihoja? Mitä tehdään?
- HYVÄ HIHIS
Mulle hihamerkki PAKKO RUOTSI POIS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112