Peto voitti pyhät. (Imperfektissä)

halebob (ei kirj.)

Täällä on oman järjen varassa spekuloitu siitä missä ja minkälainen se pedon valtakunta tulee olemaan eikä kukaan täällä ole kyennyt ymmärtämään edes sitä mistä on kyse kun peto voittaa pyhät. Seuraava ilmestyskirjan jae sanoo selkeästi että pedon valtakunta käsittää koko maailman.

"Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot." Ilm.13:7

Peto voitti, aivan oikein, voitti pyhät ajamalla kaupallisuuden hengen seurakuntaan, niinkuin Laodikean seurakunnasta on kirjoitettu:

"'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston." Ilm.3:14-17

Pyhien voittamisessa ei siis ollut kyse siitä että peto olisi lyönyt pyhiltä silmät mustiksi ja "knockout", ei vaan pyhät halusivat rikastua.

9

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten ssiis

mutta tuossahan Jeesus pitää köyhyyttä viheliäisyyden merkkinä

• halebob (ei kirj.)

raavi sinä vain päätäsi vaikka maailman tappiin.

• on edessä eikä

ole menneisyydessä tapahtunut, sillä vasta hävityksen kauhistuksen tullessa pyhälle paikalla alkaa jyvien ja akanoiden erottelu. Tärkeää on olla viisas kun yö koittaa ja odottaa Jeesusta kuten on opetettu myös edeltä.

Tietysti parannusta tarvitaan penseydestä ja anoville nöyrille annetaan ihan soimaamatta, sillä Jeesus rakastaa kaikkia anovia lapsenmielisiä, sinua ja minua, sillä on hyvä Herra, totisesti. Hallelujah!

• halebob (ei kirj.)

Vaikka peto onkin voittanut pyhät niin vanhurskaita peto ei koskaan kykene voittamaan ja ne luopio pyhätkin saavat ajallaan vanhuskauden, niin kuin on kirjoitettu:"Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
      Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus." " Ilm.19:7-8

"PYHIEN VANHURSKAUTUS"

• halebob (ei kirj.)

"Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot." Ilm.13:7

Herääkö kenelläkään edes kysymys siitä mikä on se aate jonka vallassa koko maailma on. Se on globaali finanssikapitalismi.

• halebob (ei kirj.)

Glopaali fasistinen finanssikapitalismi

• halebob (ei kirj.)
        halebob (ei kirj.) kirjoitti:

Glopaali fasistinen finanssikapitalismi

Olisi mielenkiintoista tietää esim. helluntaiseurakunnan osakesalkun sisältö, siis se kuinka epäeettisiä heidän sijoituksensa ovat.

• Hävityksen kauhistus

esikuvallisesti tapahtuu vähän niinkuin Nebukadnessarin kultaisen kuvapatsaan kumartamiskäsky Babylonian kuninkaana.

Autuaat ne Jumalan pyhät, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen todistuksen ja rakastavat Herraa Jeesusta ja halveksivat Mammonaa, sillä sitä Vastustajansa tarjosi myös Herralle, jos olisi kumartunut.

Tietysti tulee voimaan sharia näissä ajallisissa, kun valta pedoille annetaan ja merkkiä vaaditaan kaupankäyntiin ja kumartamista ja vääräuskoisten tappamista, jotka eivät alistu jumalaansa tottelemaan hävityksen kauhistuksessa. Asia on selvä.

Sadam -nimestä myös saadaan 666 ja vertaa itseään Nebukadnessariin ja myös Israelia vastaan on osoittanut pedon elkeensä ja väkevässä eksytyksessä monet nimikristitytkin alkaa vihaamaan toisiaan ja antamaan vääriä todistuksia ja myös kavaltamaan lähimmäisiään, sillä niin on kirjoitettu.

Autuaat ne Jeesuksen pyhät, jotka Herraa rakastaa ja armossaan pysyy vaikka uhattaisiin henkensä surmaamiselle ja näin ruumiinsa tuhoamisella. Sielulle ei Jumalan Vastustaja mitään kuitenkaan voi, sillä on Jumalan kädessä ihan jokaisen ihmisen osalta.

Meissä on Jumalan ja Jeesuksen kuva, joten antakaamme itsemme palvelukseensa ja samoin rahassa on tämän maailman ajan hallitsijoita ja siten myös kuuluvat Mammonalle.

Isä Jumala pitää omistaan huolta ja Jeesus opetti ensin etsimään valtakuntaansa niin myös tarpeelliset antaa tavalla ja toisella. Pois pelko ja tilalle rakkaus totuutta ja elämää ja hyvää Paimenta kohtaan tekemällä opetuksensa mukaan.

Hallelujah Jeesuksen nimessä!

• 20+77

Aivojen käyttö manuaalisesti siihen että mitä olettaa haluavansa tai tarvitsevansa on tuo mikä on ottanut kaiken haltuun.

Vaikeimmat algebraaliset yhtälötkin ratkeavat "itsestään" kun ei pakota ajattelua. Toki aivoissa tulee olla "säilössä" "työkalut".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4294
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3740
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3429
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3010
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2498
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2429
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2202
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1836
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1625
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1612
    Aihe