Kyllä me tosi vasemmistolaiset

pelottaa-

sitten pelkäämme niitä natseja,emme me muusta osaa puhuakkaan.Itse syön unilääkkeitä että pystyn nukkuun,aina pyörii natsit mielessä - nyt niitä on jo nähty kuussakin.

Kuinka meille tosi vasemmistolaisille käy?

10

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haistaaat.

Mua kiinnostaaa, kun yksikin solvauksineen olisi jopa rikosoikeudellisessa vastuussa minulle - jos riittävän ilkeä olisin, oli herjausteksteineen mulle just tollanen ällönlötkö "nukkuun", "puhuaKKaan" ja muutenkin tollanen vastenmieline nnimetön asiattomien tekstien tuottaja.... Ootko ehkäpä, sä nimetön, sama tyyppi, kuin mielipuoli, joka tän foorumin palstoilla on mua viatonta herjannut ilmeisen ihan huviksensa?

Varmaan on hirveän huvittavaa, kun mun viesteille nauratte. Soi, mutta kiitettävän äidinkien arvosanani ei muutu siksi, ettäsekopäät vääristelevät mitä kirjiotan. Ja jätin tarkoituksella korjaamatta uudelleen viimeisimmän edeltävän lauseen, koska kirjoittamani perusteella oli Suomen kieliopissa täydellinen lause.

• se auttaa

Mitä jos menisit joskus töihin,ettei vanhempiesi tarvitsisi sinua elättää.

• haistaaat.
        se auttaa kirjoitti:

Mitä jos menisit joskus töihin,ettei vanhempiesi tarvitsisi sinua elättää.

Edes kaikki ystävistäni eivät tiedä elämäntilannettani, joten tuskin te nimettömät tuntemattomat netipalstaherjaajatkaan? Yhdestä asiasta voisin olla sadan prosentin varma: minut tuntevat eivät tällaisilla palstoilla solvaa.

Mitä sulle kuuluu tuntemattoman elämä? En ole politikko, enkä mikään julkkis enkä mikään nettihuomiohörhö missään mielessä, joten minua tuolla tavalla nimettömänä nimettömän yksittäiseeen keskustelupalstaviestiin ei kuuluisi solvata: Mistä olet tietävinäsi, että minun vanhempani elättävät minut? Minun vanhempani eivät kirjoita Suomi24:ssa tai tällaiasestas edes tiedä, itsekään en koskaan ole esitellyt itseäni henkilönä tällä Suomi24- foorumilla ja tälläkin "perussuomalaisten" palstalla keskustelen äärimmäisen harvinaisesti ( varmaan korkeintaan kolmas tai viides kerta, kun edes tulin koko palstalle) .
        Tällekin palstalle tulin vain siksi, etten missään muualla elämässäni törmää sellaisiin ajatuksiin, kuin tälllä foorumilla.

Toki live- imagoni ei sovi myöskään toimeentulotuesta keskustelemiseen, joten siksi hankkiutuisin varmaan jollekin" imagopalstalle", mikäli olisin vailla huomiota persoonalleni.

Mikä olet ja miksi joku sun kaltainen minun yksityiskansalaisen persoonaa täysin tuntematon höpöttää keskustelupalataviestiini herjausta? Olen yksityiskansalainen. en julkkis.

Ällötävää, että joku nimetön tulee sanomaan, nimeään ja naamaansa kertomatta mulle, että " sun vanhemmat elättää sut". Missä tällä nimenomaisella palstalla olisin muka koskaan puhunut elämäntilanteestani? En myöskään omaa foorumille nimimerkkiä, enkä voi mitään sairaille, jotka häiriköivät minun keskustelemistani.

On varmaan pääosa foorumin sairaista häiriköistä persuja, koska kovin vilinä ja vilske näkyy käyvän käy tällä palstalla, puupääperust kaikkien foorumin palstojen pilaajat...

• trööttt
        haistaaat. kirjoitti:

Edes kaikki ystävistäni eivät tiedä elämäntilannettani, joten tuskin te nimettömät tuntemattomat netipalstaherjaajatkaan? Yhdestä asiasta voisin olla sadan prosentin varma: minut tuntevat eivät tällaisilla palstoilla solvaa.

Mitä sulle kuuluu tuntemattoman elämä? En ole politikko, enkä mikään julkkis enkä mikään nettihuomiohörhö missään mielessä, joten minua tuolla tavalla nimettömänä nimettömän yksittäiseeen keskustelupalstaviestiin ei kuuluisi solvata: Mistä olet tietävinäsi, että minun vanhempani elättävät minut? Minun vanhempani eivät kirjoita Suomi24:ssa tai tällaiasestas edes tiedä, itsekään en koskaan ole esitellyt itseäni henkilönä tällä Suomi24- foorumilla ja tälläkin "perussuomalaisten" palstalla keskustelen äärimmäisen harvinaisesti ( varmaan korkeintaan kolmas tai viides kerta, kun edes tulin koko palstalle) .
        Tällekin palstalle tulin vain siksi, etten missään muualla elämässäni törmää sellaisiin ajatuksiin, kuin tälllä foorumilla.

Toki live- imagoni ei sovi myöskään toimeentulotuesta keskustelemiseen, joten siksi hankkiutuisin varmaan jollekin" imagopalstalle", mikäli olisin vailla huomiota persoonalleni.

Mikä olet ja miksi joku sun kaltainen minun yksityiskansalaisen persoonaa täysin tuntematon höpöttää keskustelupalataviestiini herjausta? Olen yksityiskansalainen. en julkkis.

Ällötävää, että joku nimetön tulee sanomaan, nimeään ja naamaansa kertomatta mulle, että " sun vanhemmat elättää sut". Missä tällä nimenomaisella palstalla olisin muka koskaan puhunut elämäntilanteestani? En myöskään omaa foorumille nimimerkkiä, enkä voi mitään sairaille, jotka häiriköivät minun keskustelemistani.

On varmaan pääosa foorumin sairaista häiriköistä persuja, koska kovin vilinä ja vilske näkyy käyvän käy tällä palstalla, puupääperust kaikkien foorumin palstojen pilaajat...

No jos sinä reppana nyt lueskelet noita viestejä,niin näet että niitä kirjoittavat kaikki muut kuin persut.

Eihän täällä oikeita persuja ole ollut enää aikoihin - siinä kun ei ole mitään järkeä.

• haistaaat
        trööttt kirjoitti:

No jos sinä reppana nyt lueskelet noita viestejä,niin näet että niitä kirjoittavat kaikki muut kuin persut.

Eihän täällä oikeita persuja ole ollut enää aikoihin - siinä kun ei ole mitään järkeä.

Kyllä se vaan näkyy olevan niitä perususuomalaisten ja äärioikeistolaisten persereikien samaa solvausta täynnä nämä palstat aina: muka kaikki vasemmiston vika ja ainoat, joita tällä Suomi24- foorumilla näkyvästi tunnutaan kehuvan, ovat todellisuudessa kansan keskuudessa halveksutuimmat persut; tyyliin joku Halla- aho. Mikäs takia te ky*vät perussuomalaisten repaleet sitten ruikutte vasemmiston kimpussa rinnastamasa itseänne teistä täysin ääriöaidalla arvoissa oleviin puolueisiin: Jos muka mielestänne ootte "uusi puolue", niin v*tut jos teilläjärkeä on, ette rinnasta itseänne mun arvostamiin arvoihin, koska minä en ikinä, ikinä tota sakkia perussuomalaiset äänestäisi, ja kai teilläkin on muka oma potentiaalinne ja omat äänestänjänne?

Mua ainakaan ei kiinnosta mistään Hitlerin uuneista fantasioivat sekopäät, ,kun juurikin sain sukututkimuksesta kuulla, että yksikin sukulaiseni oli mielipidevankina 18- vuotiaana lapsens linnassa, 1900- luvun alun Suomessa.

Muistakaas v*tun natsit, että se Viipurikin menetettiin siksi, että te k*siaiset halusitte Hitlerin politiikkaa. Kestää varmaan vielä seuraavat sata vuotta, että nää kyrvän puolikkaat pystyy sen myöntämään, että Suomen ei olisi tarvinnut sotia, jos Suomi ei olisi ollut natseille turhan myönteinen

Mitäs noi sitten on noi vasemistovihaajat, jos ei persuja -kuvitteleks sä, että muka vasemmisto haluaisi keskustella tällä palstalla, suuremmin kuin persuskaan?

• hehehehe
        haistaaat kirjoitti:

Kyllä se vaan näkyy olevan niitä perususuomalaisten ja äärioikeistolaisten persereikien samaa solvausta täynnä nämä palstat aina: muka kaikki vasemmiston vika ja ainoat, joita tällä Suomi24- foorumilla näkyvästi tunnutaan kehuvan, ovat todellisuudessa kansan keskuudessa halveksutuimmat persut; tyyliin joku Halla- aho. Mikäs takia te ky*vät perussuomalaisten repaleet sitten ruikutte vasemmiston kimpussa rinnastamasa itseänne teistä täysin ääriöaidalla arvoissa oleviin puolueisiin: Jos muka mielestänne ootte "uusi puolue", niin v*tut jos teilläjärkeä on, ette rinnasta itseänne mun arvostamiin arvoihin, koska minä en ikinä, ikinä tota sakkia perussuomalaiset äänestäisi, ja kai teilläkin on muka oma potentiaalinne ja omat äänestänjänne?

Mua ainakaan ei kiinnosta mistään Hitlerin uuneista fantasioivat sekopäät, ,kun juurikin sain sukututkimuksesta kuulla, että yksikin sukulaiseni oli mielipidevankina 18- vuotiaana lapsens linnassa, 1900- luvun alun Suomessa.

Muistakaas v*tun natsit, että se Viipurikin menetettiin siksi, että te k*siaiset halusitte Hitlerin politiikkaa. Kestää varmaan vielä seuraavat sata vuotta, että nää kyrvän puolikkaat pystyy sen myöntämään, että Suomen ei olisi tarvinnut sotia, jos Suomi ei olisi ollut natseille turhan myönteinen

Mitäs noi sitten on noi vasemistovihaajat, jos ei persuja -kuvitteleks sä, että muka vasemmisto haluaisi keskustella tällä palstalla, suuremmin kuin persuskaan?

Sinä poika kun olet täysi vasuri - vasuri perheestä.

• Pelko persiissä

Hyvä, että on vain yksi pelon aihe. Persut kun pelkäävät maahanmuuttajia, muslimeita, homoja, naisia, susia, luontoa, Venäjää, piippalakkeja, mediaa...

• Höpö höpö, perussuomalaisia pelätään ja aivan turhaan. Luullaan että vallan vievät siksi niitä yritetään kukistaa kaiken maailman huuhaa jutuilla, johtunee siitä että ovat oikeassa ja sehän ei sovi suomalaiseen politiikkaan. Siksi myös yritetään saada koko puoluetta vastuuseen ja leimattua parin häröilijän vuoksi. Loppujen lopuksi nuo teotkin mistä heitä syytetään ovat naurettavia jotta olisi edes uutiskynnystä ylittänyt tai jotain erikoista tapahtunut. Pahempia rikollisia löytyy muista puolueista jotka ovat tärkeitä äänestäjien ja kansan kannalta eli lahjonta, talousrikollisuus ja hyvä veli järjestelmän ylläpito yhteiskunnassa.

• 85%
        Sinappisilmä kirjoitti:

Höpö höpö, perussuomalaisia pelätään ja aivan turhaan. Luullaan että vallan vievät siksi niitä yritetään kukistaa kaiken maailman huuhaa jutuilla, johtunee siitä että ovat oikeassa ja sehän ei sovi suomalaiseen politiikkaan. Siksi myös yritetään saada koko puoluetta vastuuseen ja leimattua parin häröilijän vuoksi. Loppujen lopuksi nuo teotkin mistä heitä syytetään ovat naurettavia jotta olisi edes uutiskynnystä ylittänyt tai jotain erikoista tapahtunut. Pahempia rikollisia löytyy muista puolueista jotka ovat tärkeitä äänestäjien ja kansan kannalta eli lahjonta, talousrikollisuus ja hyvä veli järjestelmän ylläpito yhteiskunnassa.

Persut on kuitenkin ainoa puolue, jonka ainoa ideologia on ihmisviha.

• kansa pohtii

Mikähän siinä on, että Isä Timon konjakkipieru on paljon pelottavampi kuin persurahvaan tavanomainen keskaripieru?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      248
      4078
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      128
      2343
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1491
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      968
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      129
      958
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      949
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      335
      889
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      867
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      790
    Aihe