niin kadulla kulkiessaan normaalit ihmiset voisivat jo kaukaa nähdä että nyt sieltä tulee juoppopersu. luulen että ryöstöt ja raiskaukset vähenisivät radikaalisti tällä toimenpiteellä kun normaalit ihmiset osaisivat väistää ja välttää persuja. poliisinkaan ei turhaan tarvitsisi häiritä normaaleja ihmisiä kun kaukaa jo tunnistaisivat persut
aloitetaan hihamerkkien käyttö persuista
14
81
Vastaukset
- persun haistanut
Rahan haaskausta. Persun tunnistaa hajusta jo pitkästä matkasta
Höpö, höpö et sinä perussuomalaista ole humalassa nähnyt, koska syitä on kaksi lapsia ei lasketa illalla baarin ja toinen konvehdin nauttimisen jälkeen olet jo sammunut tai näkö sumentunut eli jos itse heiluu niin ei se toinen humalassa ole.
- ruuskanen77
Persun tunnistat kyllä hyvin siitä, että lähtee aamulla aikasin ja tulee illalla töistä.
- ruutamopo
ovatko kaikki persut töissä pubeissa
- eivät töissä
ruutamopo kirjoitti:
ovatko kaikki persut töissä pubeissa
vaan asiakkaina. töissä kaikki persut ovat joko kelassa taikka sossussa. asuvat yleensä tukiasunnoissa taikka juoppojen asuntoloissa
- Hyvää kevättä
Tässä persujen kansanedustajat maakuntamatkalla. Kyllä ne tunnistaa ilman hihamerkkejäkin.
http://www.youtube.com/watch?v=8476W-eQSUc- jupppo persu
mutta kun persut haluaa hihamerkkejä
- miljoona ruusua.!:
HYVÄ IDEA.PERSUILLE KAIKILLE KUNNIA MERKKI.Älykyydestä.Politiikan muutos.koko kansan eduksi.kaikki puu päät ei vaan sitä ymmärrä.ei mene jakeluun !:Miten Soini on mahtava.hyvä.viisas.lahjakas...Soini pystyy yksin,paljon parempaan,kun koko edus kunta yhteensä.
- ihanaa....!:
minulla on.perussuomalaisten lippis..kiva menn'ä lippis päässä kauppaan.kirppikselle jne..joisakin paikoissa saa alennusta.kun olen persu.en edes pyydä.myyjä tiputtaa hintaa.
- pelosta tiputtavat
hintaa kun tietävät sinun kuuluvan rikollisjärjestöön jonka edustajilla on rankka seksuaali ja väkivaltarikollinen tausta
- http://www.taloussan
Lähes kaikki ylemät sepustajat kertoo omaa elämän tarinaa.. Mistäs ne idet muualta kumpuaa.
- Julkihetero punikki
Oikeastaan kaappihomopersut voisi muiluttaa Venäjälle. Siellä on komento heidän mieleensä eivätkä homot juhli.
- pohjois korea
on persujen unelmavaltio. rajat on kiinni aseissa miljoona miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212976
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5392668Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532250Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2072209Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131698Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191509Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501436- 971379
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621191Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951164