Kotimaisissa sarjoissa alkaa olemaan dramatiikkaa riittämiin.Salatuissa elämissä yksi päähenkilöillä sovittaa köyttä kaulaan ja kotikadussa päähenkilö
kävelee tien yli kohtalokkain seurauksin.Kas Pertin aikoinaan yliajama Ninni osuu juuri silloin paikalle.
Venytetäänköhän Pertin kohtaloa ja eloonjäämistä monenkin jakson verran.
Sarjahahmoille sattuu
5
289
Vastaukset
- Lellipentu pelkää
Tässä Pertin onnettomuudessa halutaan kai vanhempien, kuin lastenkin huomaavan.Sellaisen asian, mikä on niin tyypillistä reaalielämässäkin.
Niin kauan ollaan rahaa jakeleville ja monella tavalla lapsiaan avustaville vanhemmille ilkeitä ja koppavia, kunnes sattuu jotakin.
Jotakin sellaista, että se turva on uhattuna ja "rahanlypsylehmä" on menehtymässä tai poistumassa kiukuttelevien kakararoiden elämästä.
Sitten tullaan surkeana itkemään sairaalavuoteen viereen:"älä isä/äiti" kuole!
Monet aikuisetkin lapset ovat todella lapsellisia kiukuttelijoita ja pirullisia vanhemmilleen.
Ja kas, kas!Usein juuri sellaisille vanhemmille, jotka ovat lapsistaan viimeisenpäälle aina huolehtineet.
Ehkäpä juuri tämä liiallinen vanhempien huolehtiminen lapsistaan, tekeekin lapsista tälläisiä hemmoteltuja tyranneja ja narsisteja.
Kuten kotikadun Mäkimaan lapsetkin.
Lasten katkeruuden ymmärtää kyllä silloin, jos vanhemmat ovat lyöneet laimin heitä ja olleet heille todella ilkeitä.
Eikö se lasten käytös vanhempia kohtaan voisi olla kunnioittavampaa jo ennen tälläisiä ikäviä tapahtumia.Rakastakaa ja kunnioittakaa siis vanhempianne, niin kauan kun aikaa on.Koskaan ei tiedä sitä hetkeä kun he ovat poissa, eivätkä koskaan enää palaa. - giukl
http://www.youtube.com/watch?v=-iBIT8jaERA
Hhh huh?
en ois uskonu:) - Tissinvilauttaja
Tissinvilauttajan paluu.
Joo eiköhän heti Ninni ollut vilauttelemassa tässäkin ilmestymisjaksossa.
Kylpytakki sopivasti auki.Eipä ole muuttunut.Käytöskin samanlaista tökköilyä,
kuin ennenkin. - Turnipsi-topi
Aika ironista että Pertsa jää autotiellä saman tytön jyräämäksi jonka se 17 vuotta aiemmin itse tuuppasi autollaan kumoon. Oikeutta?
- ironiaa
Näin se kohtalo kulkee, kulkee muuten oikeassakin elämässä kun vaan jaksaa odottaa ja seurata. Joskus jopa pirullisesti, on ihan omakohtaista kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830