kun sirkus mainokset ilahduttavat kadunvarsilla :) tuleeko myös tänne maalle.Voi teitä vanhempia kun meidän :) lasten on ihan pakko päästä sirkukseen ja ihan pako saada hattaraa jne... Teille vanhemille tulee mukava viikonloppu yms.
niin on myös nuo syylistävät lakanan kokokoiset mainokset tulleeet katukuvaan syylistämään ihmisijä sekä vaatimaan että vanhempien pitäisi antaa sirkuslippuunsa käytetty raha maapallon toisella puolella eläville ja tuntea häpeää sekä syylisyyttä jos niin eivät tee. Ensinnäkin ennnen kun yksikään edes kehtaa kuvitella mitään niin... Ette tiedä kuinka paljon ja mitä olen itse tehnyt vuosien aikana ns. hyväntekeväisyyttä ette varsinkaan kun tuhannet suomalaiset ihmiset :) /henkilöt eivät kulje tuotantoyhtiö mukanaan eivätkä mainosta itseään valistuneena maailman tuskaa tuntevana ihmisenä yms.
Sanoisin kaikille julkisuudessa itkeville sekä säälissä rypeville että hoitakaa omat suhteenne sekä elämänne ensin kuntoon sekä myös vahvuutenne kestää näkemäänne koska teidän alentuvalla säälin tunteeella ei voita mitään ja useasti nuo julkisuudessa patsastelevat ihmisoikeusaktivistit ovat niin rikki omista lähtökohdistaan että heille jo kuolleen rotan näkeminen tuottaa myötätuntoa ja säälin tunnetta.
Monet siellä maapallon toisella puolella itkien sekaisena pitäisi ns.itse ajatella omaaa elämäänsä sekä kypsyyttä kohdata ilman suomalaisija syylistävää käyttätymistä omat heikoutensa piste. Etsiä mielummin siitä läheltä niitä ihmisijä joille osoittaa lähimmäisen rakkautta jne.. Ennen kun olette valmiita minkäänlaiseen edes :) tarkkailu tehtäviin.saaatika asumaan missään maassa jossa tuotantoyhtiöt /mainostajat ja kuluttajat maksavat teidän näkyvyyden ja palkan.
Kesä on tullut kaupunkiin siitä tietää
:)
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361970
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1281625Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11506Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881413- 321381
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321204Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet501090- 241089
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221021- 50872