Onnenpäivä, onnen päiväni, onneni päivä, onneni luku, onnenlukuni.
Kippis kahvimukille. (Ei muumi, pthyi).
Hyvää päivän jatkoa;))) Älä tule paha päivä tule hyvä päivä.
Se on perjantai 13:sta päivä.
27
214
Vastaukset
mulla on muumimuki missä on hemuli. juon siitä yleensä kaffet, joskus tosin muovisesta keltasesta mukistakin juon.
mukavaa perjantaita :-)Mä vetäsen Nuuskamuikkus-mukista yleensä...tai haisuli-mukista. Onhan noita kerääntyny tonne kaappiin varmaan melki parikymmentä. :) Oluen kyllä juo tuopista...
- lauantai-ilta
palataan illalla asiaan ja mietitään mitä onnea vai onnettomuutta päivä toi tullessaan
Huonoa tuuria heti aamusta. Kalakeittoa valmistellessa, otin seipaketin pakastimesta ja samalla putosi pääsiäisestä jääneet pakastetut lampaanlihakuutiot lattialle.
- Vai?
Niitä lampaanlihakuutioitahan voi käyttää drinkki laseissa mausteena. Kossua- Colaa- ja lampaanlihakuutioita. Vaikkapa tuopista.
- annikoo..
Tähän saakka mennyt perjantai13......ilman kommelluksia...mutta on tässä aikaa vielä....eurojackpottiin laitoin täräytin numero 13......
- ;)))
Näin on tapahtunut. Ei sattunut pienellä työmatkallakaan rikkomuksia työkohteessa, jossa viivyin kolme tuntia. Siellä oli pari seikkaa rikki jo ennestään:) Europottiin on mennyt vakiorivi automaattisesti. Viikko sitten sain pienen lohdun vajaa kaksikymmentä euroa pois. On mullakin tuo 13 vakioriveissä.
- ;)))
;))) kirjoitti:
Näin on tapahtunut. Ei sattunut pienellä työmatkallakaan rikkomuksia työkohteessa, jossa viivyin kolme tuntia. Siellä oli pari seikkaa rikki jo ennestään:) Europottiin on mennyt vakiorivi automaattisesti. Viikko sitten sain pienen lohdun vajaa kaksikymmentä euroa pois. On mullakin tuo 13 vakioriveissä.
Onko siellä muuten 13 miljoonaa jaossa? En ole katsonut.
- annikoo..
;))) kirjoitti:
Onko siellä muuten 13 miljoonaa jaossa? En ole katsonut.
13 oli noussut neljääntoista miljoonaan....eikä kukaan saanut sitä...
ei ole onnea minulla rahapeleissä....kaikissa muissa vähäsen...pelailtiin trivial pursuitia ja jotain uusiakin pelejä....pääsiäisen aikaan annikoo.. kirjoitti:
13 oli noussut neljääntoista miljoonaan....eikä kukaan saanut sitä...
ei ole onnea minulla rahapeleissä....kaikissa muissa vähäsen...pelailtiin trivial pursuitia ja jotain uusiakin pelejä....pääsiäisen aikaankestää liian kauan että se potti nousee maksimiin, 90 miljoonaan ,. mää just tarttisin tuon summan ,. 80 milliä olisi liian vähän ,.
- :))
Tänään lausuin loitsun postilaatikollani :))
älä tule iso lasku tule ihan pieni vain :)
Laatikko oli tyhjä jouduin käveleen uudestaan luulin , että posti ei ollut viel tullut.
Toisella kerralla olin jo kiukkuinen... odotin paketti korttia :))- ;)))
No, tuleeko paketissa rahaa:) Paketillinen?
Laskut viime aikoina, onneksi, eivät ole olleet...miten sanoisi, liian isoja. Olisi kivaa kun pystyisi elämään laskutonna. Hawajille jollekin saarelle voisi muuttaa nuolemaan kookos pähkinöitä:)
Höh ne pähkinät ...kyllästyisi ...varmaan :)
Rahaa on aina liian vähän , vaikka tulisi kuinka paljon aina löytyy rahan menevä reikä :))- ;)))
Jospa äyriJacpotissa olisi tullut päävoitto jollekin, 14 miljoonaa, isoja pitäisi olla rahareiät, jos sen saisi menemään:) Tjaa mutta Kimi Räikkösen kämppä on edelleen hiljaisessa myynnissä Lehtisaaressa. Sen hintalappu taitaa olla juuri tasaraha 14 miljoonaa...
Mutta millä hiton rahalla sinne saisi vielä verhot? - annikoo..
;))) kirjoitti:
Jospa äyriJacpotissa olisi tullut päävoitto jollekin, 14 miljoonaa, isoja pitäisi olla rahareiät, jos sen saisi menemään:) Tjaa mutta Kimi Räikkösen kämppä on edelleen hiljaisessa myynnissä Lehtisaaressa. Sen hintalappu taitaa olla juuri tasaraha 14 miljoonaa...
Mutta millä hiton rahalla sinne saisi vielä verhot?Aika hulppean oloinen "kämppä".....en haluaisi silti.....kylmän oloinen..
Kimillä on niitä asuntoja jo vaikka kuinka monta....ja monella mantereella
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_x_325_px_kuvia/603765.jpg
Ikkunoista ja verhoista tuli mieleen .....katsoin kun yhteen kerrostaloon vaihdettiin ikkunat....oli kauniit valkoiset.....ja valmiina kaikissa sälekaihtimet....kätevä oivallus...... - ;)
annikoo.. kirjoitti:
Aika hulppean oloinen "kämppä".....en haluaisi silti.....kylmän oloinen..
Ikkunoista ja verhoista tuli mieleen .....katsoin kun yhteen kerrostaloon vaihdettiin ikkunat....oli kauniit valkoiset.....ja valmiina kaikissa sälekaihtimet....kätevä oivallus......Niin. Ikkunatkin tulee kertakäyttöpakettina, nykyisin. Mutta tahtovat olla koostumukseltaan sekundaa. Heloituksetkin ovat muovia kauttaaltaa. Ja ohjurit yms. Eivät kestä 2 - 3 aukaisua kauemmin, ikävää sellainen.
annikoo.. kirjoitti:
Aika hulppean oloinen "kämppä".....en haluaisi silti.....kylmän oloinen..
Ikkunoista ja verhoista tuli mieleen .....katsoin kun yhteen kerrostaloon vaihdettiin ikkunat....oli kauniit valkoiset.....ja valmiina kaikissa sälekaihtimet....kätevä oivallus......olispa outoa asua noin isossa talossa ,. tuohan näyttää ihan joltain kirjastolta isoine laseineen ,. tuollaiseen pitäisi olla omat siivoojat ja puutarhuritki, liikaa touhua olisi jos itse yrittäisi niistä selvitä ,.
enpä tiedä ,. mun luonteella olisi vaikea katsella vierestä kuinka joku siivooja luuttuaisi mun asuntoani ,. vai pitäiskö aina lähteä pois kun siivooja tulee?- annikoo..
HugaZaga kirjoitti:
olispa outoa asua noin isossa talossa ,. tuohan näyttää ihan joltain kirjastolta isoine laseineen ,. tuollaiseen pitäisi olla omat siivoojat ja puutarhuritki, liikaa touhua olisi jos itse yrittäisi niistä selvitä ,.
enpä tiedä ,. mun luonteella olisi vaikea katsella vierestä kuinka joku siivooja luuttuaisi mun asuntoani ,. vai pitäiskö aina lähteä pois kun siivooja tulee?Kirjasto- tai jokinlainen julkinen tila.....ei verhoja...Riippuu siivoojasta....jääkö katselemaan ....vai lähteekö pois....eikös siitä ollut juuri juttua lehdissä.....
;))) kirjoitti:
Mutta millä hiton rahalla sinne saisi vielä verhot?Eikös se ole niin , että joku tykkää olla aivan ilman verhoja :))
Näyteikkunassa olis kiva asua vaikka ilman valoja jos ei enää olis varaa sähköihin.
Jaa tuo Räikösen kämppä olisko niin miehinen , että en tiedä ...
En tykkää maksaa nimestä vaan tunnelmasta.:) - :))
:)) kirjoitti:
Eikös se ole niin , että joku tykkää olla aivan ilman verhoja :))
Näyteikkunassa olis kiva asua vaikka ilman valoja jos ei enää olis varaa sähköihin.
Jaa tuo Räikösen kämppä olisko niin miehinen , että en tiedä ...
En tykkää maksaa nimestä vaan tunnelmasta.:)Anteeksi Räikkösen :))
- melkein asukas;)
:)) kirjoitti:
Anteeksi Räikkösen :))
Huomenna 1/2 yön aikaan Räikkösen kämppä on mun - ei vaan paljonkos se jurop potti on nyt? Ehkä sen 14 miljoonaa. Kai Kimi antaa alennusta?
Verhoista viis, sinne voi ripustaa vaiks mustia tai valkoisia jätesäkkejä. Ne ei maksa paljon Olssonin puodissa. - :))
melkein asukas;) kirjoitti:
Huomenna 1/2 yön aikaan Räikkösen kämppä on mun - ei vaan paljonkos se jurop potti on nyt? Ehkä sen 14 miljoonaa. Kai Kimi antaa alennusta?
Verhoista viis, sinne voi ripustaa vaiks mustia tai valkoisia jätesäkkejä. Ne ei maksa paljon Olssonin puodissa.Usko pois siellä on jo kaihtimet , jotka säätää sisälle tulevan lämmön..
Ei tarvi sitä pottiakaan , kun räikkösellä on omaisuutta paljon antaa alennusta, reilu mies on.
Sataa sataa ja vettä :))
- ingaliina
Ai se olikin eilen se kolmastoista päivä.No mulle se toi ainakin onnea kun koko lomaviikon satoi rätää ja vettä muuten mutta eilen aurinko paistoi koko päivän.
Mä nautin kyllä järven jäällä.Olin seitsemän tuntia pilkkimässä siikoja ja ahvenia:)- ;)
Ohhoh. Sitkas naississi seittemän tuntia jäällä. Siihen ei mies kykene ilman tasku-matikkaa :) (Olen kuullut).
- ;)
;) kirjoitti:
Ohhoh. Sitkas naississi seittemän tuntia jäällä. Siihen ei mies kykene ilman tasku-matikkaa :) (Olen kuullut).
Niivvai onks se tasku-made nykyään?
- ingaliina
Kyllä mä olen aika sisukas ja jäällä keväällä kyllä tykkään istua jököttää:))Se tunnelma siellä on sellainen että ei sitä osaa selittää toiselle.Sen pitää vain itse kokea ja osata nauttia auringosta ja valkoisista hangista ja luonnonrauhasta:)
Olihan mulla varalta mukana tasku-matikkaakin,jos vilu yllättää ja mukavahan on tarjota muillekkin jäällä liikkujille;))
No sain syödä madettakin.Koukut oli yön yli pyydössä ja neljä vonkalettahan sieltä tulikin.Namia oli;))- ;)
Eipä ole tullut syödyksi madetta (ei leevi madetoja joka oli kait jonkinlainen säveltäjä) sitten lapsuusvuosien. Uuno Turhapurossa taisi olla jodlaava matikka-koira vai oliko laulava:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145