Erosen kirjoitus ei ollut vitsi

Soinin tehtävä

Erosen kirjoitus ei ollut vitisi eikä sarkasmia vaan se kertoo hyvin suuren osan perussuomalaisista todellisesta toiveesta.

Miksi Soini ei puutu asiaan antamalla potkuja natsisiivelle?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soini hyväksyy asian

Kuten jo natsien ja fasistien aikaan Hitlerin Saksassa ja Mussolinin Italiassa roskajoukko sai tehdä likaisen työn, eikä herrasväen tarvinnut liata käsiään.

Aivan samalla tavalla Soinikin ymmärtää, että persujen natsisiipi kaikenlaisine avustajineen hoitaa juuri sitä rasistista puolta puolueen politiikasta, joka toisaalta tuo myös eniten syrjäytyneiden ja muiden onnettomien ääniä.

Nämä syrjäytyneet lähiöiden ihmiset eivät muuten äänestäisi ollenkaan, mutta persuja äänestäessään he ovat hyödyllisiä, sillä persut nettoavat heidän ansiostaan miljoonia puoluetukena, mikä taas mahdollistaa Soinille itselleen hyvät tulot puolueen johtajana ja omistajana sekä samalla myös runsaat eläkevakuutukset vanhuuden turvaksi.

Tämän takia Soini ei puutu asiaan, sillä hän hyväksyy tilanteen sellaisenaan.

• noh...,,.

En minäkään usko, että olisivat vitsejä, kaikki rasistiset kommentit perussuomalaisilla kansanedustajilla ja heidän avustajillansa, vaan sen on heidän mielipiteensä. Mitä nopeammmin sivistynyt yhteiskunta sen tajuaa, sitä parempi. Ja ei pidä antaa aikaa perussuomalaisten edustajille pelleillä verovaroilla ja selitellä median kanssa, vaan media joka ei ole rasistinen, julkaisee perussuomalaisten mielipiteet ilman "vitsikehystä", jos sairaat jutut ei naurata.

Mä en ole minkään suomalaisen vähemmistön edustaja, paitsi jos vähemmistöksi lasketaan vakavan fyysisen kroonisen sairauden omaavat, akateemiset naiset tai joku muu vastaava ryhmä, mutta sen mä ymmärrän, miten ällöttäväksi sellainen voidaan kaikenlaisten vähemmistöjen keskuudessa kokea, että joku varmaan puolielämäänsä ( kuitenkin?) yhteiskunnan rahoilla elänyt verraten kouluttamaton James Hirvisaari katsoo olevansa muka "suomalaisempi", kuin joku muu, joka ei halua erotella ihmisiä niin naurettavilla perusteilla, kuin kansallisuus, esim.

Itseäni aikoinaan olisi kiehtonut tutkia natsismia, mutta ai däämn mä en koskaan tehnyt sitä, vaikka mulla oli siihen mahdollisuus ja paras mahdollien tutkijaapuki olisi ollut käytössä. Asuin aikoinaan kammottavassa itä- suomalaisessa tuppukylässä, missä oli paljon neonatseja ja muita omituisia. Nykyisin mua kiinnostaa, että mitä ne akat on, jotka on kurkku suorana vaatimassa maasta pois maahanmuuttajia... Millaisista taustoista, millaisten miesten patjoja ja mitä ( sori ruma sana)?

Eurooppalainen äärioikeistokin ratsastaa joillakin muutamalla tyhmällä akalla, eli ne Hitleriä niiaavat miehet on taustalla ja joku tampsa sitten kertoo julkisuudessa, että millaisia ihmisteurastuksia ja muita kyseiset sosiopaatit olisivat vailla... Hävettää niiden alistuvien ja tyhmien naisten puolesta, hävettää! Ja tyhmien miesten puolesta, jotka ei edes peruskoulunsa historiantunnilla varmaan oleet hereillä, kun natsismi heitä luuserisyrjäytyneitä viehättää.

• pSSn tulevaisuus?

Italiassa ja ranskassa naiset ovat jo nousseet äärioikeiston johtoon. Suomi seuraa perässä Pyysalon-Erosen linjalla?

• ”Erosen kirjoitus ei ollut vitisi eikä sarkasmia…”
      Eipä niin, se oli laadultaan lähinnä satiiria
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Satiiri

”…vaan se kertoo hyvin suuren osan perussuomalaisista todellisesta toiveesta.”
      Oletko selvännäkijä?

”Miksi Soini ei puutu asiaan antamalla potkuja natsisiivelle?”
      Taidatkin olla siipiveikko.

• pelkkää asiaa erosen

kirjoitus oli ei totuutta voi hyysärikään kääntää ja eroselle täysi tuki suomalaisten puolesta toimimiselle

• soinin Wätyspoppoo

Miksi persujen vasurisiipi tahtoo erottaa Erosen? Voisiko joku soiniWätys kertoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      43
      2278
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      18
      2171
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      166
      1833
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      231
      1330
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      127
      1269
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1144
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1065
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      949
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      83
      884
    10. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    Aihe