Torstenille Adam Lambertia???

outo valinta

Mitä ihmettä tuomarit oikein meinaavat, kun valitsivat Torstenille tuollaisen kappaleen kuin If I Had You? Koitetaanko heppu saada väkisin pois kisasta? Kappale on erittäin vaikea. Laulajasta pitää lähteä todella paljon ääntä ja äänen pitää pysyä nuotilleen vireessä tai biisistä tulee epävireinen floppi.

Saapa nähdä miten käy..

8

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anne

      SIIS TUOMARIT HALUAVAT TORSTEN JA DIANDRA POIS KISASTA.

    • ih9u909yu

      Saa Torsteeni rääkyä keuhkonsa pihalle enkä usko äänen riittävän siihen mitenkään.....toivotaan että tippuu.

      • kunnon mittari

        Totta helkkarissa pitää näyttää oikeesti mihin kykenee, muuten ei jyvät erotu akanoista. Ja Torsten ois saanu tippua ja aikoja sitten...


      • Heija. Torsten!
        kunnon mittari kirjoitti:

        Totta helkkarissa pitää näyttää oikeesti mihin kykenee, muuten ei jyvät erotu akanoista. Ja Torsten ois saanu tippua ja aikoja sitten...

        Ja kuinkas sitten kävikään. Torsten ehdottomasti noista on se muuntautumiskykyisin.


      • Näin sen näin
        Heija. Torsten! kirjoitti:

        Ja kuinkas sitten kävikään. Torsten ehdottomasti noista on se muuntautumiskykyisin.

        MInusta kyse ei ole muuntautumiskyvystä vaan päälleliimatusta teeskentelystä. Torsten esitti roolia.


    • Kiukuttaako???

      Eipäs tullut. Vaikka kuinka taas kateelliset toivoivat täällä. Adam Lambert on Adam Lambert. Mutta Torsten Borg teki kappaleesta oman näköisensä ja sehän se oli tarkoituksenakin vetää kappale upeasti omalla tyylillä. Ei matkia alkuperäistä esittäjää.

      • 6789ioplö

        Sitähän se nimenomaan teki, koetti matkia alkuperäistä. Mutta rahkeet ei riitä, ääni varsinkaan.


    • pppppppppppppppppppp

      Jesss.. Tosten pärjäsi hienosti !!!!!!!!!!!!!!!! Tulee olemaan aina mun suosiki Didin lisäksi. Sitä ei muuta yksikään shittikirjoitus !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe