Hakaristihihamerkki kaikille persuille!
Palvelee yleisen turvallisuuden asiaa, että nämä erottaa ns. kunnon, työtätekevistä kansalaisista.
VITSIVITSI!
Heheheheehehe...
Hakaristihihamerkit persuille!
20
240
Vastaukset
- kielosekoojille
Kielo kaikille sekoomuslaisille rintataskuun tietysti myös.
- judantähti
Sinunlaisille hölmöille selkään. Erottaa heti täyspäisistä!
- otan mielelläni
hakaristin olkapäähän ei siinä mitään mutta jos lähden kulkemaan kadulle se olkapäässä niin poliisit saattavat tulla kyselemään, mutta muuten on ihan hyvä ajatus
- TopLap
Niinpä niin. Miten tämä nyt sitten poikkeaa (vitsivitsi hehhehhe) siitä ajatuksesta, jossa oli saatu ajatus ulkomaalaisten hinamerkistä, ajatus ei nyt niitä terävimpiä ole, mutta eihän aina voi onnistua.
Tämä on siis hyväksyttävää, ehdottaa Persuille hakaristimerkkiä hihaan, hmmmm onko tämä se surullisen kuuluisa pandoranlipas, eli merkistä ulkomaalaisille kirjoittanut, avasi mahdollisuuden ehdottaa merkkiä Persuille, jolloin se olekaan tuomittavaa ? Aika sekavaa.
Mihin muuhun asiaan tällainen suhtautuminen mahtaakaan toimia, valitettavasti kirjoittelua seuranneena, lähes kaikesta mitä Persut kirjoittelevat, yleensä kyllä ne ovat todellakin sarkastisessa mielessä kirjoitettuja, mutta suomalaiset ymmärtävät, tai ainakin nämä palstoilla olevat ymmärtävät sarkasmia todellakin huonosti.- hartioiden
leveyden sinäkin ymmärrät jossain vaiheessa jos kerkiät edes
- Hilipatipippan
hartioiden kirjoitti:
leveyden sinäkin ymmärrät jossain vaiheessa jos kerkiät edes
Mikäs peräkylä hippapoika siellä uhoo ;)
Tarkoittaa varmaan että on isänmaan asialla ovat. Ei hakaristi natsia tee, sehän oli jo suomalaisilla käytössä ennen natsi saksaa. Asento sama tai nurinperin sopisi erittäin hyvin ainoalle puolueelle joka on suomalaisten asialla.
- Jytky lokakuu 2012
Suomessa merkittyjä ovat ainoastaan mustalaiset,
kun heille on hankittu hassunkuriset puvut pussihousuineen.
Mustalaisten merkitseminen vaatetuksella on suomalaista monikulttuurisuutta
jota tulee kunnioittaa
koska mustalainen
erottuu näin selvemmin.
Mustalaiset ovat olleet 500 vuotta Suomessa mutta eivät ole sopeutuneet
Suomeen vaan eristäytyvät. - Jytiky lokakuussa
VIherpunaiset toimittajat pannaan koville liioittelevista artikkeleistaan
http://simonelo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103004-turun-sanomien-toimituksen-täytyy-kantaa-vastuu - Vitsi Ville
Onko Simpalla jo hakaristi-käsivarsinauha? Jos ei ole, niin -MIKSI EI?
- Kuntaan jytky 2012
Nyt pannaan viherpunikkiset koville puheistaan,
kun kansa äänestä LOKAKUUN JYTKYN LJ.
Pane viherpunaisten häiriköinti kuriin
äänestä perussuomalaisia,
lue Soinin arvio muutosvaaleista
http://timosoini.fi/
Luin Muutosvaalit 2011 kirjan.
Se vastasi ennakko-odotuksiani.
Suomen paras politiikan tutkija on edelleen oma emeritusprofessorini Tuomo Martikainen. Hän ei ollut mukana Muutosvaalit 2011 teoksessa. Nuorella polvella on varaa parantaa. Silti – sieltä se uusi tähti nousee, latva näkyy jo.
Uutuuskirja ei ole huono, annan arvosanaksi 8 . Eli kyllä se lukea kannatti.
- kyssäriperse
Onko perSSujen käyttämissä A-tapeissa hakaristi?
- a-tapittaja
Kastellaanko a-tappi ensin kiljupöntössä ennen käyttöä?
- älypersu ÄO 38
Ilman muuta! Minulla on hakaristin muotoiset peräpukamat (leikattu SS natsilinikalla aatteen kuosiin). Olenhan uskollinen persu. Aika jännää?
- aito persu
No onpa tosi jännää ;-)
- SS voitti
Sama meno jatkuu...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041315451242_uu.shtml - Suomen mannekiini
Miljoonat ovat jo mulla, mitä välii...???
http://static.iltalehti.fi/presidentinvaalit/soinijuttu0301LL_pd.jpg - KOVA LUU
Avustajani työsuhde
13.4.2012 20:56 James Hirvisaari
Eduskunta-avustajani kohtalo on aiheuttanut suunnattomasti kuohuntaa. Olen luvannut ilmoittaa päätöksestäni tänä iltana tässä blogissa. Aamulla pidimme pitkän palaverin, jonka pohjalta olen ratkaisuni tehnyt, ottaen vakavasti huomioon myös eduskuntaryhmäni jäsenten kannanotot.
En katkaise avustajani työsuhdetta. Hänen koeaikansa jatkuu toukokuun puoliväliin saakka, ja koeajan lähestyessä loppuaan käymme luonnollisesti keskustelun jatkosta.
Olen tehnyt päätökseni sen perusteella, minkä koen tässä tilanteessa oikeaksi. Tilanne on vaikea, mutta valintani oli lopulta helppo. Oikeudentuntoani vastaan en voi toimia.
Muuta kommentoitavaa minulla ei nyt ole. Toimittajien ei kannata minulle nyt soittaa. Sähköposteihin saatan vastata. Perussuomalaisten menestys on minulle ykkösasia.
jameshirvisaari.com - soinin Wätyspoppoo
Hirvisaari pelkää toimittajia, kuten niin monet muutkin persut. Outoa.
- Isä Timo gummie B
perSSmerkkeihin A-tapin kuva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780