Minä en ainakaan lue muuta kuin Maaseudun Tulevaisuutta. Hesari on turha lehti. Olen avarakatseinen nuori Keskustalainen.
Etelän media tuhosi Keskustapuolueen
3
<50
Vastaukset
Yleensä suomalaiset tilaavat uutislehdekseen vain oman maakuntansa lehden, joten harvemmin Helsingin Sanomat tulee väestön puoluekannasta riippumatta yksityiskoteihin sen kotimaakunnan eli Uudenmaan ulkopuolella. Poikkeuksena on sunnuntain Hesari, jota tilataan kuukausiliitteen houkuttelemana ehkä jopa viiteen prosenttiin talouksista muissakin maakunnissa.
Maaseudun Tulevaisuus on järjestölehti, joten sitä ei voi rinnastaa maakuntien päivälehtiin. Olet toistaiseksi selvässä vähemmistössä, jos sinulle ei tule oman maakuntasi päivälehteä, asut sitten Uudellamaalla tai jossain muualla. Et ehkä kuitenkaan kauaa, sillä epäilen, että jo kymmenen vuoden sisällä päivälehtien levikki putoaa alle 50 prosenttiin talouksista. Etenkin nuorempi polvi on tottunut lukemaan uutiset lyhyessä muodossa netistä, eivätkä kaipaa asioiden syvempää käsittelyä, totuuteen pohjautuvasta analysoinnista puhumattakaan.- Jutta Rappio
Demarin tekemä alustus ion hyvä esimerkki SDP:n päivän linjasta. Urpilainen valehtelee aina ja kaikkialla. Känöttäjät nuolevat tuhdissa perässä.
- Tökkis
Hesari tulee Suomessa vain yhteen talouteen, Paloheinässä joten sen ulkomainen levikki on harvinaisen suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2983592Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell291996Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.871202- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951002Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767