Suomen korkein psykiatrian edustaja ei ole ammattitaitoinen.

raakkuna1

Tärkeissä asioissa on syytä palata uudestaan asioiden käsittelyyn, ja toteamme että Suomen korkein psykiatrian Ylilääkäri Hannu Lauerma arvioi aikoinaan Breivikin terveydentilan todella huonolla ammattitaidolla. Niin tajutkaa että Hannu Lauerma on vieläkin korkein valtaa omaava psykiatrian Ylilääkäri.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012041115433739_ul.shtml

18

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakkuna1
      • raakkuna1

Olen nostanut esiin pitkän analyysini Breivikistä, johon sopii kyllä tutustua. Ja ainoa vaadittava korjaus antamaani koko analyysiin, on se että sain väärän käsityksen Hannu Laurman ulkonäöstä, että hän olisi Norjalainen Ylilääkäri. Ja niin hän todella onkin suomen/ruotsin/norjalainen suvultaan.

• raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

Olen nostanut esiin pitkän analyysini Breivikistä, johon sopii kyllä tutustua. Ja ainoa vaadittava korjaus antamaani koko analyysiin, on se että sain väärän käsityksen Hannu Laurman ulkonäöstä, että hän olisi Norjalainen Ylilääkäri. Ja niin hän todella onkin suomen/ruotsin/norjalainen suvultaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10012722#comment-0

• raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10012722#comment-0

Väitteeni kuuluu että korkein psykiatrian edustaja ei saa olla ammattitaidossaan riippuvainen pelkästään kirjahyllyssään olevista oppikirjoista, vaan tuollaisen korkeaimman psykiatrian edustajan tulee olla sukujuuriltaan ja elämäntavoiltaan nuhteeton, jolloin oikeanlainen analyysi syntyy oikealla tavalla innovaatisesti.

• paha oire

lauerma puhuu mitä sattuu. taitaa olla narsisti, kun haluaa olla esillä joka paikassa.

• raakkuna1

Vaan ajattelkaas, kun psykiatrian korkeimmalla edustajalla Hannu Lauermalla on yhteiskuntajärjestyksen mukaisesti eniten valtaa kansalaisen arvioinnissa, eli korkein Ylilääkäri on velvollinen arvioimaan myös ministeritason edustajia ja jopa Presidentti on alistettu tuon tuon korkeimman psykiatrian edustajan arvioinnin alle.

• raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

Vaan ajattelkaas, kun psykiatrian korkeimmalla edustajalla Hannu Lauermalla on yhteiskuntajärjestyksen mukaisesti eniten valtaa kansalaisen arvioinnissa, eli korkein Ylilääkäri on velvollinen arvioimaan myös ministeritason edustajia ja jopa Presidentti on alistettu tuon tuon korkeimman psykiatrian edustajan arvioinnin alle.

On se vaan erikoista että Raakkuna on ollut kaikkien arvioitavana ja kyseenalaistettavana mielenterveyden perusteella. Ja sitten saan kuitenkin tarkan seurannan ja laboratorio tutkimusten jälkeen viralliset terveen kansalaisen paperit. Ja lopulta rohkenen arvioida ammattiotaidon perusteella jopa korkeinta psykiatrian edustajaa suomessa. Joop

Vaan on todellakin ollut aika jolloin kansakuntamme parasta Presidentti Urho Kalevi Kekkostakin arvioitiin ruotsalaisen psykiatrian Ylilääkärin antamassa epävirallisessa lausunnossa mielisairaaksi. Joop. Kyllä se vaan voi olla vallankäyttöä pahimmillaan.

• MAfia-Suomi:

Ettei vaan kuulu järjestäytyneen rikolllisuuden DemLa-koplaan, joka on taitava käyttämään kaikkia viranomaisia jotta haluttu kohde saadaan irroitettua siitä rikkaudesta jonka koplan jäsenet haluavat itselleen.

• olettamuksia

Tuskin Lauerma on saanut tutustua Breivikin tutkimustietoihin? Epäilen. Kaikki mitä on lausunut on vain olettamaa jos ei itse ole ollut mukana tutkimassa ja saanut nähdä kaikki tutkimustulokset.

• Pekka P.

Lauerma on ASIANTUNTIJA.
      Hän ei tunne tapauksen faktoja mutta "järkeilee" julkisuustietojen osalta.

Hän kertoi dg "Erittäin paha luonnehäiriö"!
      (Saattaisi olla jopa? Erittäin paha luonnehäiriö vakavalla pysyvällä pitkäaikaisilla väkivaltaoireistolla ympäristölleen vaarallisilla omnipotenttisilla poliittis-idealistis-viha-täystuho ajatuksilla)

Lauerma perustelee dg siis "kansankielelle" sanottuna:"Vakavasti kieroonkasvanut" luonnehäiriintynyt ja YKSILÖ.

• hate crime

Lauerma on suomenhurri joka on aikoinaan päässyt yliopistoon ja lääketieteelliseen kielikiintiöpisteillä. Tulos on senmukainen.Itseään täynnäoleva narsisti p*ska.

• raakkuna1

Varmaankin tunnet psykiatrian Ylilääkäri Hannu Lauerman jossainmäärin, kun esität asian tuolla tavalla.

• Wnb Schtzo

Hannu Lauerma ei koskaan ole tavannut Breivikiä joten on väärin puhua terveydentilan arvioimisesta.

Oletko muuten ollut hänen arvioitavana ja oletko saanut häneltä skitsofreniadiagnoosisi?

• raakkuna1

Tiedän vain sen että jos tapaukseni olisi ollut ainoastaan Hannu Lauerman päätösvallan alaisuudessa, niin olisin varmuudella raportoitu skitsofreenikoksi. Olen tietoinen siitä tosiasiasta että Psykiatrian ylin toimivalta Hannu Lauerman kohdalla on useinkin joutunut taipumaan alempien Lääkärien mielipiteeseen, ja sen hän teki pitkin hampain minunkin kohdallani. On siis perin outoa että psykiatrisen hoitoalan korkein virkaedustaja ei kuitenkaan edusta korkeinta ammattitaitoa. Ja uskon että asiaan tulee vielä muutos.

• raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

Tiedän vain sen että jos tapaukseni olisi ollut ainoastaan Hannu Lauerman päätösvallan alaisuudessa, niin olisin varmuudella raportoitu skitsofreenikoksi. Olen tietoinen siitä tosiasiasta että Psykiatrian ylin toimivalta Hannu Lauerman kohdalla on useinkin joutunut taipumaan alempien Lääkärien mielipiteeseen, ja sen hän teki pitkin hampain minunkin kohdallani. On siis perin outoa että psykiatrisen hoitoalan korkein virkaedustaja ei kuitenkaan edusta korkeinta ammattitaitoa. Ja uskon että asiaan tulee vielä muutos.

Ja tahdon vielä varmuudeksi tuoda esiin sen tosiasian, että minulle ei ole langetettu skitsofreniadiagnoosia, vaan minulla on täydelliset terveen kansalaisen paperit. Ja laboratorio testit ovat aina tarkentaneet diagnoosin, ja minun veriluokkani oli harvinaisen hyvä A luokkaa, ja sellaista ei ole vähääkään sairailla henkilöillä.

• Wnb Schtzo
        raakkuna1 kirjoitti:

Ja tahdon vielä varmuudeksi tuoda esiin sen tosiasian, että minulle ei ole langetettu skitsofreniadiagnoosia, vaan minulla on täydelliset terveen kansalaisen paperit. Ja laboratorio testit ovat aina tarkentaneet diagnoosin, ja minun veriluokkani oli harvinaisen hyvä A luokkaa, ja sellaista ei ole vähääkään sairailla henkilöillä.

Lähetin varmuuden vuoksi ambulanssin hakemaan sinut tarkempiin tutkimuksiin lähimpään mielisairaalaan eli ei kannata mennä nukkumaan.

Voit katsella odotellessa vaikka opetuselokuvan Full Metal Jacket joka tulee televisiosta parhaillaan.

• 34

Lauerma on ollut oikeassa alusta asti. Norjalaiset ovat nyt päätymässä hänen kannalleen. Breivik on psykopaatti.

• sielunlain mukaan

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      234
      1122
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      909
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      825
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      790
    Aihe