On kovin ihmeellistä, jos epäraamatullisista liikehdinnöistä ei saa tehdä havaintoja. Tässä on kuitenkin kyseessä räikeä eksyttäjä, joka väittää ahkeraan ja lähes kenenkään reagoimatta ja poikkipuolista sanaa sanomatta, että hyvin suuri osa UT:sta olisi valhetta! Sellainenko proaganda tulisi hyväksyä hiljaa hymistellen?
Kritiikkiä vai hymistelyä???
14
56
Vastaukset
- varoittaja.
Hymistely on todellakin väärin. On ehdottoman tärkeää varoittaa eksyttäjästä ajoissa. Siksipä moni vapautuikin Sunin verkosta, kun oli valveutuneita, jotka hänen harhastaan varoittivat!
- Matt. 15:13
Niin juuri.
Matt. 15:13
Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois".- Jepulis jep.
Oikeaan osunut lainaus Raamatusta. jep jep
- asiaa seurannut
Ei tarvitse olla mikään Sherlock holmes, tajutakseen kuka tuolla nimimerkkisi takana lymyää. Eiköhän hänkin pian ilmaannu palstalle.
- ex-rekisteröitynyt
No "Plussamiinustelija" on vaan hyvä ja arvaa kuka olen. sana on vapaa. Jos olet noin varma, niin luulisi sitten ilmaisevan minut.
- asiaa seurannut
ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
No "Plussamiinustelija" on vaan hyvä ja arvaa kuka olen. sana on vapaa. Jos olet noin varma, niin luulisi sitten ilmaisevan minut.
Ei minun tarvitse arvaiilla, eikä kenenkään muunkaan, joka hiukankin käyttää järkeään. Mitähän tuo "plussamiinustelija" tahtoo sanoa.
- ex-rekisteröitynyt
asiaa seurannut kirjoitti:
Ei minun tarvitse arvaiilla, eikä kenenkään muunkaan, joka hiukankin käyttää järkeään. Mitähän tuo "plussamiinustelija" tahtoo sanoa.
Jos tietäisit, ilmaisisit sen toki. Nyt jäät arvailun varaan.
- asiaa seurannut
Jos tietäisit, ilmaisisit sen toki. Nyt jäät arvailun varaan.
Miksi? Ei minulla ole tarvetta sua nolata , vaikka sen kyllä ansaitsisit.
- ex-rekisteröitynyt
asiaa seurannut kirjoitti:
Miksi? Ei minulla ole tarvetta sua nolata , vaikka sen kyllä ansaitsisit.
Kuule. Saat ihan vapaasti luvan "nolata" minut. Onhan täällä yksi siihen erityisesti omistautunut henkilö, joten seuraa herraasi.26
Plussamiinustelijalle erikoislupa, ole hyvä vaan. - 22
Minäpä veikkaan että olet Timiriepu. Osuiko oikeaan ?
- ex-rekisteröitynyt
22 kirjoitti:
Minäpä veikkaan että olet Timiriepu. Osuiko oikeaan ?
No eipä vaan osunut. Arvauksia on tosin tullut jo niin paljon, että voihan se joskus vielä sattua kohdalleen. Nyt jätänkin palstan ja sen päänsäryn joksikin aikaa, joten adjö.
- ???
No eipä vaan osunut. Arvauksia on tosin tullut jo niin paljon, että voihan se joskus vielä sattua kohdalleen. Nyt jätänkin palstan ja sen päänsäryn joksikin aikaa, joten adjö.
Meinaatko, että alat esiintyyn rekisteröidyllä "nikilläsi"
- Nikeillä pelleilyä
??? kirjoitti:
Meinaatko, että alat esiintyyn rekisteröidyllä "nikilläsi"
Tarkoittanee sitä, että D jatkaa siitä mihin ex lopetti
- asiaa seurannut
Alkaa oleen jo niin sekavaa juttua, että lienee parasta, kun menet nukkumaan, hyvää yötä, lepää kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529