Jos hallituksen joukot luopuisi aseista?Libyan kohtalo. Kapinalliset alkaisi teurastaa nyt vallas olijoita. Libyan kohtalo. Laskevat sielläkin naton hyökkäyksen varaan.
Ranska taas suurin mölisijä.
Syriassa teurastus?
11
65
Vastaukset
- suurimmat öljyvarann
Iranin sotaan valmistellaan. Öljy ja kaasu on sotaan syy
- Oletettavasti
seuraisi veritekoja, jos hallitus kaatuisi. Syyria on etnisesti hyvin moniaineksinen valtio. Al-Assadit ovat pitäneet niin tiukkaa ja veristä hallintoa jo monta vuosikymmentä, että kostonhalua on monille varmaan kertynyt.
- puuttuu vain
Se natoisku, kuten Libyassa. Media kovasti Suomessa sitä' haikailee...
Ei hallituksen joukot siviilejä vainoa, vaan kapinallisia.
Libyassa Kddafin kannattajien piina jatkuu, jotka vielä hengissä! - Siellä..
Kyllä kansan enemmistö kannattaa Assadia, kapinoitsijat ovat ulkomailta rahoitettuja ja vähemmistöä, osa jopa ulkomaalaisia.
Koska YK on vain kansainvälisen korruption etujärjestö, se tulee epäonnistumaan Syyriassa. Minä pidän yhä todennnäköisenä sitä, että imperialistit hyökkäävät Syyriaan.
- rotinalla tulee
Naton koneita alas, jos sinne menevät!
- Vääristelyä
Eihän kukaan olekkaan halunnut armeijan luopuvan aseistaan,vaan lopettavan oman kansan teurastuksen ja nykyhallinnon vaihtumisen toiseen.Siis monipuoluejärjestelmään ja siirtymäkäuden hallintoon.Isältä pojalle siirtynyttä mallia kansalaiset eivät oikeuttetusti pidä minään demokratian mallina.Venäjä ja Kiina eivät tähän ole suostuneet,omista lähtökohdistaan,sillä heillä on kotimaissaan samantapainen ongelma demokratian suhteen.Vaaleja ei Kiinassa ole edes uskallettu järjestää,vaikka maa väittää olevansa kommunistinen.Venäjällä taas vaalivilpit ja korruptio on silmiinpistävää,mistä oiva esimerkki oli ns.presidentinvaalit.Kumpikin on omissa ympyröissään jo suossa.Nyt kun näyttää kuitenkin demokratiakin voittavan Syyriassa on Venäjäkin ja Kiina kääntäneet takkiaan,kun voittajien puolelle on päästävä.Lisäksi venäläiset haluavat varmasti myydä lisää aseita Syyriaan,kuten ovat tehneet tähänkin asti.Suurin asemyyjä ei välitä tippaakaan kuinka suuri määrä ihmisiä Syyriassa tai muuallakaan kuolee kunhan saavat vain kalasnikovit ja panssarinsa myytyä hyvään hintaan.Fan sanon minä.
Imperialistien on aivan turha kuvitella, että Syyrian hallitus luopuu vapaaehtoisesti vallasta. YK ei muuta asiaa, joka on vain kansainvälisen korruption naurettava etujärjestö, ei mikään rauhantekijä. Ennustan Syyrian taistelujen laajenevan jopa
Jerusalemiin saakka. Ja kommunismi voi kadota vasta sitten, kun rikkaat uskovaiset eli
kulttuuri-imperialistit häviävät sotansa myös Jerusalemissa.- Loppu tulee
Mikäli Syyria käy "kukkoilemaan" Israelille on se valtava virhe.Kuten kaikki muistavat muutaman vuoden takaisen episodin kun Syyria oli pohjoiskoreasta ostanut teknologiaa ja alkanut rakentaa ydinlaitosta (naamioituja) ,niin ei mennyt kuin tovi kun Israel tuhosi laitoksen tyystin.Syyria ei pihahtanut sanan sanaa moneen kuukauteen,eikä kommentoinut mitenkään Israelin tekemää iskua laitoksiin.Lopulta se myönsi joitakin rakennuksia tuhotun.Mikäli rakennukset olisi olleet normaalia rakennuksia olisi meteli ollut kova,mutta nyt salaa tehdyillä ydinlaitoksilla ei haluttu elämöidä.Syyria tekee virheen mikäli se yrittää laajentaa sotaisaa politiikkaansa ulkopuolelle sen rajojen,sillä liki kaikki arabitkin ovat Syyrian ja Iranin politiikkaa vastaan.Nyt Irankin on jo tehnyt sovittelempaa politiikkaa ja sanakäänteetkin ovat maltillisimpia.Tietenkin sielläkin pikku diktaattori väärennettyine vaalituloksineen alkaa tuntea olonsa nurkkaanajetuksi,eikä syyttä.Näyttävät ohjuskokeet kun eivät kuvasta muuta kuin harhaa,mitä tulee maan puolustuskykyyn.Israel viivästytti jo ydinlaitoksien toimintaa mm.tietokoneviruksella,joka tuhosi järjestelmiä.Taisipa mennä eräs Iranin avainhenkilökin mukana,mutta sitä emme tiedä varmuudella.Jokatapauksessa Syyrialla,tai paremminkin sen nykyisellä diktaattorilla on viimeiset mahdollisuudet karistaa maansa tomut jaloistaan ja siirtyä johonkin muualle oleskelemaan,mikäli mielii välttää Gaddafin kohtalon.
- ytimen murtaja
Loppu tulee kirjoitti:
Mikäli Syyria käy "kukkoilemaan" Israelille on se valtava virhe.Kuten kaikki muistavat muutaman vuoden takaisen episodin kun Syyria oli pohjoiskoreasta ostanut teknologiaa ja alkanut rakentaa ydinlaitosta (naamioituja) ,niin ei mennyt kuin tovi kun Israel tuhosi laitoksen tyystin.Syyria ei pihahtanut sanan sanaa moneen kuukauteen,eikä kommentoinut mitenkään Israelin tekemää iskua laitoksiin.Lopulta se myönsi joitakin rakennuksia tuhotun.Mikäli rakennukset olisi olleet normaalia rakennuksia olisi meteli ollut kova,mutta nyt salaa tehdyillä ydinlaitoksilla ei haluttu elämöidä.Syyria tekee virheen mikäli se yrittää laajentaa sotaisaa politiikkaansa ulkopuolelle sen rajojen,sillä liki kaikki arabitkin ovat Syyrian ja Iranin politiikkaa vastaan.Nyt Irankin on jo tehnyt sovittelempaa politiikkaa ja sanakäänteetkin ovat maltillisimpia.Tietenkin sielläkin pikku diktaattori väärennettyine vaalituloksineen alkaa tuntea olonsa nurkkaanajetuksi,eikä syyttä.Näyttävät ohjuskokeet kun eivät kuvasta muuta kuin harhaa,mitä tulee maan puolustuskykyyn.Israel viivästytti jo ydinlaitoksien toimintaa mm.tietokoneviruksella,joka tuhosi järjestelmiä.Taisipa mennä eräs Iranin avainhenkilökin mukana,mutta sitä emme tiedä varmuudella.Jokatapauksessa Syyrialla,tai paremminkin sen nykyisellä diktaattorilla on viimeiset mahdollisuudet karistaa maansa tomut jaloistaan ja siirtyä johonkin muualle oleskelemaan,mikäli mielii välttää Gaddafin kohtalon.
taas tätä ydinlaitos huttua työnnät palstalle, se on täyttä huuhaata. Oliskohan sinun syytä perehtyä edes vähäisimpiin ydinvoiman alkeisiin.
Totta kai Syyrian ja Iranin hallituksissa tiedetään se, että imperialistien arvovalta on vähenemässä, mikä lisää demokraattista kehitystä Lähi-idässä.
Syyrian ja Israelin välillä on Golanin kiistan takia...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Golanin_kukkulat
..vain aselepo mutta ei rauhansopimusta.
Todennäköistä on, että imperialistit hyökkäävät Syyriaan, mikä aiheuttaa suuren pakolaisongelman, ja sota laajenee myös naapurivaltioihin. Siitä huolimatta Kiina ja
Venäjä eivät ala koskaan lännen imperialistien käskyläisiksi kuten Suomen pikkuporvaristo. YK on aina ollut suurvalloille vain sivuseikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625