Ei kenenkään enää tarvitse ihmetellä mistä Nokian alamäki johtuu. Kun Nokia palkkasi Johtoryhmäänsä Esko Ahon, sanoin jo silloin "Nyt Nokia yhtiössä ei tiedetä mitä siitä seuraa". Nyt tulos on kaikkien kansalaisten nähtävissä.
Kun Nokia palkkasi Elopin johtajakseen, ja kun siellä Johtoryhmässä oli myöskin Esko Aho, niin ei Nokialla ollut senjälkeen mitään mahdollisuutta enää pärjätä maailmanmarkkinoilla. Nokian alamäki oli tosiasia juuri kuten Keskustapuolueenkin. Esko Aho on myöskin suurin syyllinen Kepun nykytilaan.
Elopista Aho sai hyvän aisaparin, silloinhan näitten Herrojen tultua taloon väen vähentäminen aloitettiin kovalla kädellä. Maantielle vaan ammattitaitoisewt Puhelimentekijät kyllä Esko Aho tietää.
Kaikki Firmat, missä Aho on saanut jalansijaa on auttamattomasti ajettu selvitystilaan. Nyt tämä Nokia onkin Ahon ja Eilopin suurin ja kallein Konkurssipesä, siihenhän se auttamattomasti johtaa.
On aina muistettava, että Esko Aho on Keskustapuolueen "Helmiä", eivätkö nämä Kepulit koskaan opi. Ihmettelee myöskin Uusi-Ukki Pohjanmaalta, kyllä näin on näreet, Jumalaparatkoon.
Kepulaiset vievät kaiken turmioon.???
22
121
Vastaukset
- Oikea heteromies
No ethän sinäkään hampaaton kääkkä ole oppinut kuin hjomostelemaan jomppesi kanssa. Sitäkin sinun tolliskon piti harjoitella vetämällä moriasi kakkoseen. Näin on näreet????
- kapin veli
Kuuleppas homo-ukki, se on Nokianlaisen suuryhtiön
johtaminen vähän toisenlaista kuin sinun aikoinaan
"johtamasi" anustappitehtaan.
Kykenitkö sinä raukka viemään tappejasi edes ruotsalaisille
homppeleille?
Rauhoitu nyt toveri kuitenkin vähän, eihän edes
Esko Ahon kaltainen nero yksin pysty ajamaan
Nokian kokoista firmaa sinne eikä tänne.- Uusi-Ukki se vanha.
Kyllä vain näkyy pystyvän, olletikin kun sai Eilopin kaltaisen johtajan Amerikasta. Eikö teillä S....nan "Kusipäillä ole muuta vastausta kuin tuo iänikuinen homostelunne, miten aikaiset miehet edes viitsivät kirjoittaa tuota iänikuista paskaansa palstalle.
Lukekaa tuon Inorgutainin vastaus avaukseeni ja oppikaa vähitellen ihmisiksi, jos te Kepulipaskat osaatte vähänkin ihmisiksi käyttäytyä. Kyllä näin on näreet - 25
Uusi-Ukki se vanha. kirjoitti:
Kyllä vain näkyy pystyvän, olletikin kun sai Eilopin kaltaisen johtajan Amerikasta. Eikö teillä S....nan "Kusipäillä ole muuta vastausta kuin tuo iänikuinen homostelunne, miten aikaiset miehet edes viitsivät kirjoittaa tuota iänikuista paskaansa palstalle.
Lukekaa tuon Inorgutainin vastaus avaukseeni ja oppikaa vähitellen ihmisiksi, jos te Kepulipaskat osaatte vähänkin ihmisiksi käyttäytyä. Kyllä näin on näreetHomolle varatataan kuten homolle kuuluu vastata. Etkö sinä punikki-ruuna vielä sitä ole oppinut.
Ei sinusta ole muuhun kuin jomppesi patjaksi. Näin on näreet???? 25 kirjoitti:
Homolle varatataan kuten homolle kuuluu vastata. Etkö sinä punikki-ruuna vielä sitä ole oppinut.
Ei sinusta ole muuhun kuin jomppesi patjaksi. Näin on näreet????Mitä tarkoittaa "varatataan"?
Kielenkäyttösi on törkeää. Edellytyksesi eivät varmaankaan riitä asialliseen keskusteluun, mikä taas on Uusi-Ukin tavaramerkki -aina- hänen avatessaan keskustelun keskustan politiikasta.
Sinun kannattaisi mennä paikalliseen Työväen-Opistoon opiskelemaan jotain sivistävää oppiainetta. Olet nimittäin sen puutteessa.- Kuulehan lättäjalka
ironcurtain kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "varatataan"?
Kielenkäyttösi on törkeää. Edellytyksesi eivät varmaankaan riitä asialliseen keskusteluun, mikä taas on Uusi-Ukin tavaramerkki -aina- hänen avatessaan keskustelun keskustan politiikasta.
Sinun kannattaisi mennä paikalliseen Työväen-Opistoon opiskelemaan jotain sivistävää oppiainetta. Olet nimittäin sen puutteessa.Vai on homo ukin avaus asiallinen?
Se on vain kaltaistesi kaunapunikkien joutavaa vittuilua, ei muuta.
Totta puhut Uusi-Ukki, se vanha. Kaikki mihin Esko Aho on koskenut, on muuttunut arvottomaan suuntaan: Suomen talous ja sisäinen luottamus häiskän hallitusvuosina, Sitran arvostus kun hänet pelastettiin poliittiselle suojatyöpaikalle Sitra yliasiamieheksi ja viimeisimpänä kaatonaan Nokian syöksykierre.
Mihin Aho on koskenut, on menettänyt voimansa. Ei ole hyvä, niin kuin käy.Olen pitänyt sinua itsenäiseen ajatteluun kykenevänä kriittisenä kirjoittajana, ja olen siksi hämmentynyt, kun lähdet tällä kertaa peesailemaan Uuden-Ukin lapsellista aloitusta. Tällä en tarkoita yliolkaista Ahon pääministeriajan arvostelua, enkä edes arviointia hänen onnistumisestaan Sitrassa, mutta Ahon asettaminen vastuuseen Nokian vaikeuksista on omituista.
Mikä se Aho siellä Nokiassa onkaan? Yhteistyösuhteista ja yhteiskuntavastuusta vastaava johtaja, joka tuskin suunnittelee puhelimia, valitsee niihin käyttöjärjestelmiä, muotoilee ulkonäköä tai edes testaa niiden kestävyyttä. Johtokunnan jäsenenä hän ehkä oli vaikuttamassa Nokian pääjohtajaratkaisuun, mutta vain yhdellä äänellä.
Se, että Nokia tulee menettämään muutaman vuoden sisällä ykkösasemansa kännyköiden myyjänä, ennustettiin jo 2000-luvun puolivälissä. Ei aseman menetyksestä ketään muutakaan johtajaa tarvitse asettaa vastuuseen. Sanopa yksikin tuotemerkki, joka on säilyttänyt ykkösasemansa maailmanmarkkinoilla kahta vuosikymmentä.
Viime vuosien suru Nokian hiipumisesta pohjautuu tähän suomalaisille tyypilliseen huonoon itsetuntoon, jota vuosikymmenten aikana on yritetty paikata milloin minkäkin ykkösaseman hypetyksellä kuten urheilumenestyksellä tai voin, paperin, jäänmurtajien ja nyt viimeksi puhelinten vientiluvuilla. Minulla on ollut hauskaa, kun jopa Mihail Gorbatshov, Harri Holkeri ja Martti Ahtisaari vedettiin aikoinaan mukaan tähän itsetunnon pönkitykseen puhelimen avulla.
Paljon fiksumpaa olisi panostaa kaikessa hiljaisuudessa tulevaisuuden tuotteisiin. Mutta niistäkään yksikään ei kykene työllistämään suomalaisia merkittävässä määrin kymmentä vuotta kauempaa ennen kuin valmistus siirtyy Aasiaan tai jossain muussa maassa tehdään merkittävä teknologinen parannus.Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Olen pitänyt sinua itsenäiseen ajatteluun kykenevänä kriittisenä kirjoittajana, ja olen siksi hämmentynyt, kun lähdet tällä kertaa peesailemaan Uuden-Ukin lapsellista aloitusta. Tällä en tarkoita yliolkaista Ahon pääministeriajan arvostelua, enkä edes arviointia hänen onnistumisestaan Sitrassa, mutta Ahon asettaminen vastuuseen Nokian vaikeuksista on omituista.
Mikä se Aho siellä Nokiassa onkaan? Yhteistyösuhteista ja yhteiskuntavastuusta vastaava johtaja, joka tuskin suunnittelee puhelimia, valitsee niihin käyttöjärjestelmiä, muotoilee ulkonäköä tai edes testaa niiden kestävyyttä. Johtokunnan jäsenenä hän ehkä oli vaikuttamassa Nokian pääjohtajaratkaisuun, mutta vain yhdellä äänellä.
Se, että Nokia tulee menettämään muutaman vuoden sisällä ykkösasemansa kännyköiden myyjänä, ennustettiin jo 2000-luvun puolivälissä. Ei aseman menetyksestä ketään muutakaan johtajaa tarvitse asettaa vastuuseen. Sanopa yksikin tuotemerkki, joka on säilyttänyt ykkösasemansa maailmanmarkkinoilla kahta vuosikymmentä.
Viime vuosien suru Nokian hiipumisesta pohjautuu tähän suomalaisille tyypilliseen huonoon itsetuntoon, jota vuosikymmenten aikana on yritetty paikata milloin minkäkin ykkösaseman hypetyksellä kuten urheilumenestyksellä tai voin, paperin, jäänmurtajien ja nyt viimeksi puhelinten vientiluvuilla. Minulla on ollut hauskaa, kun jopa Mihail Gorbatshov, Harri Holkeri ja Martti Ahtisaari vedettiin aikoinaan mukaan tähän itsetunnon pönkitykseen puhelimen avulla.
Paljon fiksumpaa olisi panostaa kaikessa hiljaisuudessa tulevaisuuden tuotteisiin. Mutta niistäkään yksikään ei kykene työllistämään suomalaisia merkittävässä määrin kymmentä vuotta kauempaa ennen kuin valmistus siirtyy Aasiaan tai jossain muussa maassa tehdään merkittävä teknologinen parannus.Varjele meitä kepulaisilta elinkeinoasiamiehiltä! Kirjoitukseni kärki ei ehkä ollut niinkään Esko Ahon vaikutusvallassa Nokiassa, vaan hänen kyvyssään hahmottaa tilanteita, kehityssuuntia ja tuoda jotain lisäarvoa ryhtymiinsä hankkeisiin.
On totta niin kuin sanot, että Nokian suuruusvuosien näivettyminen oli nähtävissä kauan sitten. Ollilan olisi pitänyt siirtyä sivuun Nokiasta -kaikilla tasoilla- jo vuosia ennen kuin sen teki. Ollilan aikana Nokia jähmettyi pahasti ja yritys siirtyi dynaamisesta konservatiiviseen. Näkisin, että Esko Ahon liittäminen Nokian johtoryhmään oli nimenomaan virheellisen toiminnan vahvistamista.
- se siitä
Kepulaisia menestyviä yrityksiä on runsaasti toiminnassa. Sen sijaan kommarit ja demarit tuhosivat sukupolvien työn hetkessä.
- Inorgutain
Kansakoulu Homostelija pläjäytti:
"Lukekaa tuon Inorgutainin vastaus"
HOH HOH HOO noinko gaypiireissä kirjoitetaan ironcurtain ?
Nauru ei lopu, ei s..tana lopu koskaan. Tollisko.
Ja ruåtsiksi HÅH HÅH HÅÅ - Näin se on
Joopa joo...
Eipä voi muta sanoa kuin demu on tyhmä.
Jorma Ollila upotti yhteiskunnan rahoja Demari Ahtisaareen, ja Ahtisaaren poika sai Nokiasta huippuviran,
Niin ja tietenkihän tuokin on kepun ja ennenkaikkea Ahon syytä.
Olet sinä melkoinen "tietosanakirja" typerine demupelle avauksinesi.
Oikeastaan tähänlkään avaukseesi ei olisi syytä vastata, muta kun olen huomannut, että keräät vain sitä kahtakymmentä ketjuusi, jotta saisit notskin sytymään nikkisi perään, niin pitihin sinulle pikkunarsistidemariälykääpiölle avitusta antaa.
Nyt voit sitten vetäytyä suunittelemaan huomista esiintuloasi, ja otta sitä kolmen tähden jaloviina konjamiiniasi, ja viedä sitten jälleen pullon muoriltasi piiloon.
Unohdit muuten jomppeasi nuolaista,vai onko hän tuo työväen-opiston mainosmaakari.
Kyllä ihmiset menee mieluumin oikeisiin opistoihin, jos haluaa saada muutakin kuin demupropakandistista punaopetusta
Kas kun ei Kiljavalle haamuopiskelijaksi menoa suositellut.
Niin sielläkinhän on sitä demurötöstelyä ja yhteiskunnan avustusten väärinkäytöä ollut ties kuinka pitkään.
Missä demut siellä rötökset, ja yhteiskunnan kusetukset, kuin myöskin ihmisyysrikkomukset. - HuraHurraaHoi
Uusi-Ukki tarvitsee joka päivä kristuksensa, jonka tehtävänä on sovittaa Uusi-Ukin synnit. Heidän pitää aina uhrata Karl Marxin hyväksi, jotta saavat sovituksensa proletariaatin diktatuurilta, jossa määräysvaltaa käyttävät rautakurtti ja mielipideepankki kapteeni evp:n rautasaappaan alla.
- Uusi-Ukki, se vanha.
Voi rakkaat Kepuveljet ja siskot, nyt kun olette saaneet taas sydämenne kyllyydestä nauttia minun Uusi-Ukin kirjoitustaidon antia, niin teillä varmaankin on nyt hyvä olla. Ainoastaan mitä kirjoitusvirheisiini ntulee, niin kadun yksinomaan sitä, kun kirjoitin väärin tämän palstataiturin Ironcurtainin nimimerkin.
On hyvin hämmästyttävää, kun noinkin moni puuttuu minun kirjoitustaitooni, eikö pääasia ole, että lukija ymärtää mitä kirjoittaja tarkoittaa, olenhan monasti muistuttanutkin näistä "Pilkunnussijoista".
Kuitenkin kun tiedän Ironcurtainin kuuluvan tämän palstan sivistyneisiin kirjoittajiin, niin olisi pitänyt tarkistaa paremmin mitä kirjoitin, olen siis anteeksipyynnön velkaa Ironcurtaille.
Toisaalta, eikö se ole tämän palstan kirjoittajille tärkeintä, että ymärrämme toistemme sanoman, emmekä kiinnittäisi huomiota joihinkin kirjoitusvirheisiin. Sanoman ydin on mielestäni tärkeämpi kuin jonkin lauseparren yksi puuttuva kirjain. Tämä on ainakin minun mielipiteeni.
Tuossa taas joku kademielinen "Kaheli", kadehtii minun avaukseni "Punalampun syttymistä". olen vain todennut, että tämä Punalamppu on merkki siitä, että lukijat ja vastaajat ovat kiinnostuneita avaukseni aiheesta.
On kuitenkin minunkohdallani todettava, nämä homostelijat jotka kirjoittelevat avauksilleni, eivät ole kunniaksi yhdellekään avauksentekijälle. Tämäkin avaukseni, joka on noin leikkimielellä tehty, Nokian ollessa vaikeuksissa, niin näin jossakin lehdessä kuvan Esko Ahosta ja Eliopista ( tulikohan nyt Elioppi oikein), sinulle Kirjoitusmaisteri.????????
Vielä tämän palstan kirjoittajista, eiköhän tarkoitus näillä palstoilla kuitenkin ole, että myskin me Kansakoulupohjaiset pääsemme tuomaan ajatuksiamme esille.
Kerrompa tässä nyt muisteloni kahden vuosikymmenen takaa, tymaallamme tehtaalla oli Lentopallokenttä jopa kaksikin jossa ruokatunnin ajan pelasimme lentopalloa. No ainahan porukassa oli miehiä, jotka pelasivat Kaupungin sarjoissakin, ja jotka olivat ihan eri luokkaa kuin me vain ajan kuluksi ja liikunnan takia pelaavat.
Sitten minä Uusi- Ukki, silloinen tehtaantuunari hain varastosta pallon ja perustin meistä harrastelijapelaajista oman porukan. No siinähän kävi niin, että vähitellen nämä "Mestaripelaajat" kuitenkin tulivat porukkaamme taitojaan näyttämään.
Tässä palstalla on samaa vikaa, palstan "älykääpiöt", käyvät aika ajoin veetuilemassa ukille hänen avaustensa suhteen. Pelätään "vetelät housuissa" että saako tuoo kirjoitustaidoton uusi-Ukki taas lampun syttymään. Ilmeisesti he itse saavat avauksiinsa vain pari lukijaa.
No oli miten oli, minun on pakko lähiaikoina lopettaa tälläkin palstalla, näköni heikkenee voimakkaasti, mutta lohtunani kuitenkin on Ukonäköni kuitenkin säilyy ja pysyy monien monien, naisten ihailtavaksi. Kyllä näin on näreet, eiköstä vain.???? - Inorgutain, puukuula
Uusi-Ukki, se vanha. kirjoitti:
Voi rakkaat Kepuveljet ja siskot, nyt kun olette saaneet taas sydämenne kyllyydestä nauttia minun Uusi-Ukin kirjoitustaidon antia, niin teillä varmaankin on nyt hyvä olla. Ainoastaan mitä kirjoitusvirheisiini ntulee, niin kadun yksinomaan sitä, kun kirjoitin väärin tämän palstataiturin Ironcurtainin nimimerkin.
On hyvin hämmästyttävää, kun noinkin moni puuttuu minun kirjoitustaitooni, eikö pääasia ole, että lukija ymärtää mitä kirjoittaja tarkoittaa, olenhan monasti muistuttanutkin näistä "Pilkunnussijoista".
Kuitenkin kun tiedän Ironcurtainin kuuluvan tämän palstan sivistyneisiin kirjoittajiin, niin olisi pitänyt tarkistaa paremmin mitä kirjoitin, olen siis anteeksipyynnön velkaa Ironcurtaille.
Toisaalta, eikö se ole tämän palstan kirjoittajille tärkeintä, että ymärrämme toistemme sanoman, emmekä kiinnittäisi huomiota joihinkin kirjoitusvirheisiin. Sanoman ydin on mielestäni tärkeämpi kuin jonkin lauseparren yksi puuttuva kirjain. Tämä on ainakin minun mielipiteeni.
Tuossa taas joku kademielinen "Kaheli", kadehtii minun avaukseni "Punalampun syttymistä". olen vain todennut, että tämä Punalamppu on merkki siitä, että lukijat ja vastaajat ovat kiinnostuneita avaukseni aiheesta.
On kuitenkin minunkohdallani todettava, nämä homostelijat jotka kirjoittelevat avauksilleni, eivät ole kunniaksi yhdellekään avauksentekijälle. Tämäkin avaukseni, joka on noin leikkimielellä tehty, Nokian ollessa vaikeuksissa, niin näin jossakin lehdessä kuvan Esko Ahosta ja Eliopista ( tulikohan nyt Elioppi oikein), sinulle Kirjoitusmaisteri.????????
Vielä tämän palstan kirjoittajista, eiköhän tarkoitus näillä palstoilla kuitenkin ole, että myskin me Kansakoulupohjaiset pääsemme tuomaan ajatuksiamme esille.
Kerrompa tässä nyt muisteloni kahden vuosikymmenen takaa, tymaallamme tehtaalla oli Lentopallokenttä jopa kaksikin jossa ruokatunnin ajan pelasimme lentopalloa. No ainahan porukassa oli miehiä, jotka pelasivat Kaupungin sarjoissakin, ja jotka olivat ihan eri luokkaa kuin me vain ajan kuluksi ja liikunnan takia pelaavat.
Sitten minä Uusi- Ukki, silloinen tehtaantuunari hain varastosta pallon ja perustin meistä harrastelijapelaajista oman porukan. No siinähän kävi niin, että vähitellen nämä "Mestaripelaajat" kuitenkin tulivat porukkaamme taitojaan näyttämään.
Tässä palstalla on samaa vikaa, palstan "älykääpiöt", käyvät aika ajoin veetuilemassa ukille hänen avaustensa suhteen. Pelätään "vetelät housuissa" että saako tuoo kirjoitustaidoton uusi-Ukki taas lampun syttymään. Ilmeisesti he itse saavat avauksiinsa vain pari lukijaa.
No oli miten oli, minun on pakko lähiaikoina lopettaa tälläkin palstalla, näköni heikkenee voimakkaasti, mutta lohtunani kuitenkin on Ukonäköni kuitenkin säilyy ja pysyy monien monien, naisten ihailtavaksi. Kyllä näin on näreet, eiköstä vain.????Sos dem punikkikoulun kirjoituskilpailun satoa:
Kansakoulu Homostelija pläjäytti:
"Lukekaa tuon Inorgutainin vastaus"
HOH HOH HOO noinko gaypiireissä kirjoitetaan ironcurtain ?
Nauru ei lopu, ei s..tana lopu koskaan. Tollisko.
Ja ruåtsiksi HÅH HÅH HÅÅ - Ukki ELIOPPI
No oli miten oli, minun on pakko lähiaikoina lopettaa tälläkin palstalla, näköni heikkenee voimakkaasti, mutta lohtunani kuitenkin on Ukonäköni kuitenkin säilyy ja pysyy monien monien, naisten ihailtavaksi. Kyllä näin on näreet, eiköstä vain.????HOH HOH HOO sellainen sanonta on Nokialla kuin horioppia sanoi elioppia.
Puupää poikarakastaja sen kun jatkaa kuoliaaksi naurattamista:
" Tämäkin avaukseni, joka on noin leikkimielellä tehty, Nokian ollessa vaikeuksissa, niin näin jossakin lehdessä kuvan Esko Ahosta ja Eliopista ( tulikohan nyt Elioppi oikein), sinulle Kirjoitusmaisteri.????????"
HÅH HÅH HÅÅ nyt se teki Elopista Eliopin....nostakaa minut pystyyn ja viekää tiputukseen. Happi loppuu kun naurua tulee puppelitolliskon kustannuksella - Näin on näreet????
No oli miten oli, minun on pakko lähiaikoina lopettaa tälläkin palstalla, näköni heikkenee voimakkaasti, mutta lohtunani kuitenkin on Ukonäköni kuitenkin säilyy ja pysyy monien monien, naisten ihailtavaksi. Kyllä näin on näreet, eiköstä vain.????Kyllä se on hampaaton kääkkä niin että kun on tyhmäsksi punikki-homoksi syntynyt, niin myös kuolees tyhmänä punikki-homona....
- Niinpä niiN
Esko Ahon tulo Nokiaan sai yhtiön kurssin välittömästi alamäkeen.
- nollanolla
tämä vastenmielinen, älytön, järjetön, sivistymätön pikku mitätön nolla, sonni kaikkine nikkeineen, että syö tyhmää apinaa oman elämän mitättömyys.
- Osmium 76
Tämä on pakko nostaa kun olemme nähneet kuinka Jorma Ollilan ihmepojat veivät Nokian pois markkinoilta. Jorma Ollila esti ns. tablettitietokoneen kehittämisen vaikka se oli jo valmiina ja koe-erä tehty.
Tämä laite, siis tablettitietokone oli Suomessa Nokialla tehty jo 2,5 vuotta ennen kuin kilpailijat aloittelivat.
Ollila tuhosi tahallaan tai suuresta tyhmyydestä ja taitamattomuudesta Nokian, tai rahan vuoksi ja saadakseen Mikrosofttin osakkeita.
NÄIN TOIMII MAALAISLIITTO JA sen surkeat jälkeläiset.- Osmo se on
todellinen tietomies. Maalaisliitto on pannut ukkoparan elämän paskaksi pienestä pitäen. Jäljelle on jäänyt hirvittävä katkeruus kaikkea kohtaan.
Ja hirvittävä kiihko levittää valheita kaikesta mahdollisesta. Mielisairas tyyppi. Valitettavasti.
Nokiahan myi vuosi sitten kaiken matkapuhelinliiktoimintansa. Minäkin sain osakkeistani 20 000 euron voiton kaupan jälkeen.
Nokialla menee analyytikkojen mukaan hyvin ja nykyisetkin omistamani Nokian osakkeet ovat voitolla vajaan kymppitonnin, joten en puhuisi tuhosta?
Kuten tiedämme, suhdanteet tulee ja menee mutta Osman katkeruus säilyy kunnes piru noutaa omansa. Ja eihän se tuolla vitutuksen määrällä edes kauaa kestä.
- Osmium 76 se aito
Minä en voli ylitämättä kerto punapääoman jäljistä. On Ekaa, pankkia ja rakennusyhtiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862