Suomalainen mies on Euroopan väkivaltaisin, perheväkivalta on Suomessa yleisempää kuin missään muualla.. sellainen on valkohipiäinen kantasuomalainen mies.
Mutta miksi Suomalainen mies niin usein tappaa perheensä... se ihmetyttää niin muslimia, juutalaista kuin ateisitiakin maailmalla.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/poliisi-tutkii-perhesurmaa-helsingissa/art-1288462011443.html
Taas suomimies tappio perheensä!
47
158
Vastaukset
- ----->
Täällä rasisti meuhkaavat aamusta iltaan mamuista, mutta minä en ole koskaan nähnyt mamujen aiheuttavan järjestyshäiriöitä. Sen sijaan valkohipiäiset kantasuomalaiset miehet örveltävät julkisissa ja kaupungilla, humalassa, kamoissa, tappelevat haastavat riitää....
Suomalainen mies on maailman väkivaltaisin, missään muualla ei ole niin paljon perheväkivaltaa ja perhesurmia kuin Suomessa.
Järkyttävintä tässä on se, että miksi suomalainen mies teurastaa niin usein myös omat lapsensa!!!- Tosimies.
Samalla lailla me "rasistit" vastustamme kaikkien tekemiä rikoksia, minulle on aivan sama minkä värinen rikollinen on.
Suomalaisista rikollista emme pääse lopullisesti eroon mutta ulkomaalaiset voimme karkoittaa, lisää tämä maa ei rikollisia tarvitse.
Mm islamlaisessa kulttuurissa lasten murhat ovat naamioituna uskontoon ja niitä kutsutaan kunniamurha nimikkeellä . - Lopeta femakko
se p-skan jauhaminen. Toivottavasti joku MIES oikeasti hakkaakin sinut kunnolla.
- No sehän
kertoo sitten siitä, että asut jossain peräkylässä tai sitten kieroutuneessa mielessäsi räkiminen, huorittelu jne. eivät ole järjestyshäiriöitä.
Tiesitkö, että esimerkiksi Helsingissä somalit tekevät yli 50 kertaa enemmän raiskauksia kuin suomalaiset? - Suomi Seppo
Tosimies. kirjoitti:
Samalla lailla me "rasistit" vastustamme kaikkien tekemiä rikoksia, minulle on aivan sama minkä värinen rikollinen on.
Suomalaisista rikollista emme pääse lopullisesti eroon mutta ulkomaalaiset voimme karkoittaa, lisää tämä maa ei rikollisia tarvitse.
Mm islamlaisessa kulttuurissa lasten murhat ovat naamioituna uskontoon ja niitä kutsutaan kunniamurha nimikkeellä .Tänään just näin Helsingissä 4 hulluna riehuvaa maahanmuuttajaa. Mutta olen minä nähnyt suomalaisiakin hörhöjä.
- todisteet esiin!
Todista että oli suomalainen mies!
40 kympin kriisi on vakava asia jos se pääsee hallinnasta.Käsittämätöntähän tämä kokoomuslainen suomi on täynnä koulutragedioita ja perhemurhia.Hyvä puu kantaa hyvää hedelmää ja myrkkypuu kasvaa myrkkyhedelmää,sen on historia osoittanut ja nämä tragediat eivät lopu ennenkuin valheen ketju murtuu ja lähihistoriamme julmuudet paljastuvat kauheudessaan.Norjalaista perintähelvettiä,ihmisten syyllistämistä vaikka pankit ovat kurjuuden takana.Sotauhoa ja venäjän valheita.Lukematon määrä kärsimystä ja pakkohuutokauppoja Esko Ahon ja Viiitttuuu Viinasen aikana.Velkahelvettiiää ja orjuutta,sitä tarjoaa monikansallistava kommunistiakin kommunistisempi kokoomus.
- me-262
Intiaaniviisautta:
-Valkoisen miehen merkki on neliö.
Hänen talonsa on neliskulmainen, samoin hänen toimistonsa.
Ovi joka sulkee ystävän ulkopuolelle, on neliskulmainen.
Neliskulmainen on seteli ja määräajat, pirstottu aika ja ruuhka-ajat - minä näen kaikkialla kulmia ja reunoja.
Ps. Ettei vain taas olisi kyseessä tuleva uhka nelikulmion särkymisestä... - Mies ei
Kestä kun nainen pettää,tai ainakaan jotku miehet.
- FeministitTuhottava!
Suomalainen mies on lainsuojaton omassa maassaan. Kaikenmaailman mustalaiset, somaloiset ja joukkomurhaajapapit kyllä saavat oikeutta Suomessa, mutta ei rehti suomalainen heteromies. Jollakin sitten pinna palaa ja tässä on lopputulos, vainajia iso kasa.
- Tosimies.
Kohteet vaan niin vääriä kuin voi olla,,,
- juuri näin
Tosimies. kirjoitti:
veit sanat suustani
- Osittain kyllä
Tosimies. kirjoitti:
Lapsia ei saisi koskaan tappaa, mutta femakot suorastaan kerjää sitä.
- Tummanainen-
Ota ohjat käsiisi,miksi huudat oikeutta,kun sitä ei saa vaan se on otettava.Jos suominainen pettää ota nainen kaukaa kodistasi ja jos nainen ei hymyile sinulle ota nainen joka hymyilee.Miksi kärsiä yhden naisen kanssa kun maailma on niitä täynnä.On surullista jos laittaa kaiken yhden kortin varaan
- Tosimies.
Ei tuollaista voi mieheksi kutsua ja hävettää sanoa suomalaiseksi.
Itseäni henkilökohtaisesti oksettaa ja vihastuttaa tuollaiset ihmiset jotka purkavat oman pahansa viattomiin lapsiin, olkoon kys ns kunniamurhista tai tässä tapauksessa ties mistä.
Tappakaa itsenne älkää lapsia tai muita. - öhjuujaa
Kyllähän löytyy hetkessä n 100 000 teryleenimiestä jotka syyttävät tapauksesta neepereitä?
- Ester Pis-Raili
Suomalainen mies olisi ilmeisesti humaanimpi, jos se alkaisi tappamaan palestiinalaisten perheitä, niin kuin aloittajan Jussufiinan suku tekee.
- suomaan suomies
Suomies on paha ja kaiken lisäksi häjy.
- karu uutinen
Kuule, se oli varmaan toisin päin, ukko itse kärähti pettämisestä ja perhe oli jättämässä turhakkeen, sitä ei ukko kestänyt. ÄKKIÄ SUOMI UKOILLE PAKOLLISTA KOULUTUSTA VASTUUSTA JA MORAALISTA.
- Vanha kaava
Nainen ottaa rikkaan miehen, hankkii pari lasta, ottaa eron, vie lapset ja omaisuuden ja eikun seuraavaa uhria etsimään ellei ole jo valittuna. Joskus vaan kaikki ei suju suunnitelmien mukaan.
- Varmaan 99,99%
Tapauksista on takana pettäminen,jotku ei sitä kestä.
- me-262
Niinpä niin, todennäköisyyslaskentaa ja intiaaniviisautta:
Sairaus ja kuolema johtuvat ennen kaikkea huolista.
(Hopi-intiaanit)
- Epätoivo toivotalkoo
Velkavankeus, Orjatyöt, Holhousyhteiskunta, Yrittäminen vaikeaa suomessa, Kaikki kallista, ruoka polttoaineet yms.
- Orjatyöt seis
Työttömät tekee töitä 9 euron päiväkorvauksella,(palkka työttömälle karenssin uhalla) se ei riitä kattamaan matkakuluja eikä ruokailukustannuksia, todella huonossa asemassa on tälläinen henkilö nykyään suomen maassa, kun ottaa huomioon polttoaineen hinnat ja ruokailukulut voiko se olla kannustavaa kun käteen jää paljon vähemmän kun olisi pelkästään kelan normi rahoilla.
- Ei, vaan nainen
"Vuosina 1970–1994 sai Suomessa henkirikoksen uhrina surmansa 292 alle 15-vuotiasta lasta. Äiti todettiin tekijäksi 41 prosentissa ja isä 26 prosentissa tapauksista. Tuija Vanamon, Anne Kaupin, Kari Karkolan, Juhani Merikannon ja Eila Räsäsen tutkimuksen mukaan[85] lapsella on suurin riski tulla surmatuksi alle vuoden ikäisenä: uhreja oli kaikkiaan 113. Äiti todettiin tekijäksi 73 prosentissa ja isä 23 prosentissa näistä tapauksista. Äiti oli tekijä 63 prosentissa ja isä 29 prosentissa tapauksista, joissa lapsi oli 1–4 -vuotias."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Perhev%C3%A4kivalta
"Tämän lisäksi 42 prosenttia nuorten naisten tekemistä henkirikoksista oli kohdistunut seurustelukumppaniin tai lapseen (kaikilla
naisilla vastaava osuus 80 %). Nuorilla miehillä vastaava osuus oli vain 5 pro-senttia."
http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline;%20filename=h1i8hexjsxu4bbt.pdf&SSURIsscontext=Satellite%20Server&blobwhere=1273672002371&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf
Suomalainen mies pahoinpitelee vaimoaan toiseksi vähiten maailmassa japanilaisten jälkeen.- Tosimies.
"Suomalainen mies pahoinpitelee vaimoaan toiseksi vähiten maailmassa japanilaisten jälkeen."
Tuo oli iloinen uutinen.
Mutta sitten on asia erikseen naiset jotka lyövät miehiään, heitä on kuulemma paljon!
Mutta jokainen tosimies voi ottaa muutaman tällin suuttuneelta naiselta ja naurahtaa, itse ne koskaan löisi naista;) - Kenenkään
Tosimies. kirjoitti:
"Suomalainen mies pahoinpitelee vaimoaan toiseksi vähiten maailmassa japanilaisten jälkeen."
Tuo oli iloinen uutinen.
Mutta sitten on asia erikseen naiset jotka lyövät miehiään, heitä on kuulemma paljon!
Mutta jokainen tosimies voi ottaa muutaman tällin suuttuneelta naiselta ja naurahtaa, itse ne koskaan löisi naista;)pidä sietää väkivaltaa puolisoltaan, eikä muiltakaan. Kun tarpeeksi kauan sietää naisen läiskintää, menee hermo rauhalliseltakin mieheltä. Naiset ei vaan osaa lopettaa.
- Tosimies.
Kenenkään kirjoitti:
pidä sietää väkivaltaa puolisoltaan, eikä muiltakaan. Kun tarpeeksi kauan sietää naisen läiskintää, menee hermo rauhalliseltakin mieheltä. Naiset ei vaan osaa lopettaa.
Itse en näe siinä mitään väkivaltaa jos nainen purkaa suuttumustaa ,pahaa oloaan lyöden miestä vaikkapa olkapäähän.
Tuon olan tarjoaisin ilomielin, olenhan mies enkä mikään sukukupuolineutraalisurkimus.
Jokapäiväistä se ei tietenkään saa olla,ellei itse nauti siitä.
Olen minä opettanut lapsianikin lyömään ja puolustamaan itseään harjoituksen kohteena minun maha ja olka.
Ja 7 v tyttäreni lyökin niin lujaa sen koukun osuessa leukaan tippuisi aikamies, siis lyönti on erittäin mojova. - Oma asiasi
Tosimies. kirjoitti:
Itse en näe siinä mitään väkivaltaa jos nainen purkaa suuttumustaa ,pahaa oloaan lyöden miestä vaikkapa olkapäähän.
Tuon olan tarjoaisin ilomielin, olenhan mies enkä mikään sukukupuolineutraalisurkimus.
Jokapäiväistä se ei tietenkään saa olla,ellei itse nauti siitä.
Olen minä opettanut lapsianikin lyömään ja puolustamaan itseään harjoituksen kohteena minun maha ja olka.
Ja 7 v tyttäreni lyökin niin lujaa sen koukun osuessa leukaan tippuisi aikamies, siis lyönti on erittäin mojova.jos otat ämmältä turpaan, mutta juuri tuollaisen asenteen takia suomalaiset ämmät puukottaakin miehiä paljon enemmän, kuin miehet naisia. Naisten yllytyksestä sitten vielä toisia miehiäkin ja usein ilman mitään syytä.
- suorituspaineet
Ehkä epätoivo ja typeryys - ei nähdä tietä ulos ongelmista . Ulos oravanpyörästä.
- Tosimies.
Mutta se kaikki päättyisi surmaamalla VAIN itsensä, antaisvat muiden elää ja olla.
- me-262
Tosimies. kirjoitti:
Mutta se kaikki päättyisi surmaamalla VAIN itsensä, antaisvat muiden elää ja olla.
Niinpä niin, mutta kaitpa se kuuluu tuohon valkoisen miehen ihmisluontoon tehdä jotain kostavaa ja muistettavaa kuollessaan:
http://www.youtube.com/watch?v=Xg4h2fPTCXw - Kurjuuttajat alas
Tosimies. kirjoitti:
Listis vaan jonku entisen päättäjän joka nauttii isoja yhteiskunnan rahoja ja näistä ei ole mitään hyötyä kenellekkään.
- me-262
me-262 kirjoitti:
Niinpä niin, mutta kaitpa se kuuluu tuohon valkoisen miehen ihmisluontoon tehdä jotain kostavaa ja muistettavaa kuollessaan:
http://www.youtube.com/watch?v=Xg4h2fPTCXwSama biisi, mutta parempi versio...
http://www.youtube.com/watch?v=mn1a5BbOHf4
- 3+3
Viestisi on rasistinen. Missään ei lue, että tekijä olisi suomalainen.
Kun otamme huomioon ne faktat, ettei etnisyyttä mainita, kun tekijä on ulkomaalainen, maahanmuuttajat tekevät poikkeuksellisen paljon rikoksia ja monissa primitiivikulttuureissa - kuten islamilaisuudessa - suorastaan yllytetään perheväkivaltaan, tekijä voi hyvin olla maahanmuuttaja.- Sitä se on näköjään
Maahanmuttaja sun mielestä täällä voi kovinkin huonosti lopeta tois paskan jauhaminen tavallien suomalainen täällä kärsii jos kukaan. Yrittäminen on tehty suomessa todella vaikeaksi kukaan ei tue suomalasta kunnon yrittäjää ja veronmaksajaa se ei saa yhteiskunnan tukia.
- suomi...
on paska maa
- FeministitTuhottava.
NAINEN YRITTI TAAS VIEDÄ KAIKEN, virkamiesten ja feministisikojen avulla.
Ja kun miehelle ei löytynyt puolustajia, ei miltään viralliselta taholta, vaan ainoastaan vastustajia, tuossa on lopputulos.
Näitä tapahtuu niin kauan kun feministit pitävät valtaa perheasioissa.
Mikään ei puolusta silti lasten ja itsensä tappamista. Ehkä vain akka olisi kannattanut tappaa, piru tietää.- Kamala kohtalo
Mies olis voinut aloittaa uuden elämän tosin paljon rahaa olis mennyt elatusmaksuihin. Ei varmaan olis jäänyt raahaa mies pololla ostaa itselleen edes kunnon ruokaa tai käyttää autoa millä olis käynyt töissä.
- LiikaaSuomessa.
Kamala kohtalo kirjoitti:
Mies olis voinut aloittaa uuden elämän tosin paljon rahaa olis mennyt elatusmaksuihin. Ei varmaan olis jäänyt raahaa mies pololla ostaa itselleen edes kunnon ruokaa tai käyttää autoa millä olis käynyt töissä.
Ongelma ei ole raha, vaan lapset, joita häneltä oltiin todennäköisesti viemässä pois. Nainen vaikuttaa saata****a, aihetodisteiden perusteella.
- sdfasdfas
LiikaaSuomessa. kirjoitti:
Ongelma ei ole raha, vaan lapset, joita häneltä oltiin todennäköisesti viemässä pois. Nainen vaikuttaa saata****a, aihetodisteiden perusteella.
Kyllä siinä rahakin on aina taustalla ja kyllä niitä lapsia saa tavata niin usein kun haluaa.
- Voivittumikäsika
sdfasdfas kirjoitti:
Kyllä siinä rahakin on aina taustalla ja kyllä niitä lapsia saa tavata niin usein kun haluaa.
Älä puhu paskaa. Isänä tai äitinä oleminen ei ole "tapaamista" vaan elämistä.
Vitutttaa lukea tuollaista tosipasskaa, jolla juuri yritetään perustella se että lapset erotetaan isästä, eikä isä voi olla isä.
Olet joko tyhmä ja/tai saaatana. - ____
Voivittumikäsika kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Isänä tai äitinä oleminen ei ole "tapaamista" vaan elämistä.
Vitutttaa lukea tuollaista tosipasskaa, jolla juuri yritetään perustella se että lapset erotetaan isästä, eikä isä voi olla isä.
Olet joko tyhmä ja/tai saaatana.Kai se tulojen mukaan menee paljon kuka elättää.
- Suomi paras maa
Perhesurmat lisääntyneet
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/noin-30-kuollut-perhesurmissa-neljan-viime-vuoden-aikana/art-1288462065444.html - Talkoolla rikastuu.
Alkaa Kataisen toivotalkoot pikkuhiljaa puremaan Suomalaisiin.
- Miehuus hukassa..
Katsos vain, palstan rasistit, fasisti ja persut ovat kääntäneet taas kaiken naisen syyksi ja mies on vikisevä uhri ui ui.
Voi sinua vinkuva ja saamaton suomalainen nykymies... miksi et miehisty vaan muita aina syytät!- Äitiys hukassa
Suomessa äidit tappavat 2x miestä enemmän lapsiaan, hakkaavat miestä 5x enemmän ja puolet vie isän lapsiltaan. 10 000 turhaa aborttia ja satoja alkoholin vammauttamia lapsia vuosittain.
Voi sinua vinkuva ja saamaton suomalainen nykyfemakko... miksi et naisistu ja äidillisty, vaan muita aina syytät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689