HJALLIS: NIINISTÖN VÄKI POMPOTTI MINUA

RYPPY RAKKAUDESSA?

20

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhaah

Management by Perkele vai miten se meni?

• ketähän nyt

...on itketetty?

• Varmasti...

...mielenkiintoisia juttuja tulevassa kirjassa.

• Njaa. Taitaa...

...jäädä opus ostamatta. Ei kiinnosta Hjallis, ei Sale.

• Tuo touhu on
        Njaa. Taitaa... kirjoitti:

...jäädä opus ostamatta. Ei kiinnosta Hjallis, ei Sale.

...silkkaa sikailua.

• Roskasakin...

...tunnustuksia.

• zumba-maija
        Roskasakin... kirjoitti:

...tunnustuksia.

Kauheesti on juttua riittänyt seinäkukkasesta, harmaa hiirulainen Jennistä, Niinistöstä itsestään ei montaakaan riviä.

• näi o
        Tuo touhu on kirjoitti:

...silkkaa sikailua.

USA:n asuntokupla, tiettyjen EU-maiden leväperäinen taloudenhoito ja globalisaation haasteet pienelle maallemme ovat moninaiset. On kahdenlaista kapitalismia: työpaikkoja luovaa teollisuuskapitalismia ja työpaikkoja tuhoavaa finanssikapitalismia.

• Komiteassa tuolloin
        zumba-maija kirjoitti:

Kauheesti on juttua riittänyt seinäkukkasesta, harmaa hiirulainen Jennistä, Niinistöstä itsestään ei montaakaan riviä.

Komiteassa tuolloin hääränneen Etelä-Savon maakuntajohtajan Hannu Vesan mukaan Halonen ei ollut ainakaan komitean puitteissa aktiivinen DDR:n tukija, vaikka varapuheenjohtajana toimikin. Itse asiassa Vesalla ei ole Halosesta mitään muistikuvaa liittyen komitean toimintaan.

• Miksi Niinistö ei kä
        Komiteassa tuolloin kirjoitti:

Komiteassa tuolloin hääränneen Etelä-Savon maakuntajohtajan Hannu Vesan mukaan Halonen ei ollut ainakaan komitean puitteissa aktiivinen DDR:n tukija, vaikka varapuheenjohtajana toimikin. Itse asiassa Vesalla ei ole Halosesta mitään muistikuvaa liittyen komitean toimintaan.

Miksi Niinistö ei käytä lippistä? Noh, Niinistön hattumaku on erilainen, huhujen mukaan myös alusvaatteista löytyy yllätyksiä.
        http://www.flickr.com/photos/bigfatmushroomco/3794290353/

• Jäbä nuolee

Viu viu, mitenkäs jäpäliisa nyt hjalliksen puolesta täällä itkee. Onko seuraava p e r s enuolennan kohde harkimo halosen jälkeen?

• Niinistö on...

...pahin pompo.

• Kumpi on pressa

Kumpi on Suomen pressa Hjallis Harkimo vai Sauli Niinistö. Ainakin tähän asti Niinistö on hyppinyt Hjalliksen pillin mukaan.
        Hjallis on NATOn mies mutta haluaako hänkin sotaan Venäjää vastaan niin kuin Stubb ja Niinistö.

• Olen aina ihmetellyt
        Kumpi on pressa kirjoitti:

Kumpi on Suomen pressa Hjallis Harkimo vai Sauli Niinistö. Ainakin tähän asti Niinistö on hyppinyt Hjalliksen pillin mukaan.
        Hjallis on NATOn mies mutta haluaako hänkin sotaan Venäjää vastaan niin kuin Stubb ja Niinistö.

...miksei Hjallis teetä itselleen leukaa kun on niin hassun näköinen.

• Ääliöitä
        Olen aina ihmetellyt kirjoitti:

...miksei Hjallis teetä itselleen leukaa kun on niin hassun näköinen.

Mahtaa olla karmeeta katsella ja kuunnella kun Hjallis, Niinistö ja Stubb yrittävät puhua viisaita.

• Kyllä...

...Keränen, City-keskusta ja Berliinin tuulikin aika pompoja ovat.

• Molemmat ruotsalaise

Molemmat ruotsalaiset päivälehdet kommentoivat naureskellen Salen ja Jennin viime hetken ruotsin preppauskurssia, kun kummaltakaan ei tuo toinen kotimainen oikein suju. Euroviisumaana Aftonbladet pilkkasi Niinistön puhetta, ei tankero-englanniksi vaan tankero-ruotsiksi.
        "- Äta ny? Vad?", solkotti Niinistö kun kuningas sitten viittoili käsin tätä sitten ruokapöytään päin ja vaihtoi kielen englanniksi.

Lehdet kommentoivat, että se edellinen puhui sentään sujuvaa ruotsia eikä vaikuttanut siltä kuin olisi BB-talosta karannut.

Ja taas sai hävetä.

• Josd Harkimo ei...

..enää halua pompoteltavaksi, Kyösti Kakkonen hoitaa rahhaa.

• pomppulinnaan

Itese olet pompotellut niin miehiä kuin naisiakin

• Voiko verrata pressoja..

Harkimo ja sale

Perustivat lapsille rahaston, nimeltä Tukikummit. Niinnistö on ainakin lahjoittanut sinne suuria summia rahaa

Mitä Halonen on tehnyt syrjäytyneiden lasten hyväksi?..
        Ei muuta kun pöngitti itseään teettämällä kirjan lasten aineista.
        Irvokasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe