Mielenkiinnosta ja gallub, tämä ei ole pahalla tarkoitettu, itsekin tulin tänne.
Vaan laittakaa totuudenmukaisesti esim. nämä asiat. Huom totuudenmukaisesti. Vain niin voi nähdä, ovatko useimmat vaikka työttömiä, ei koulutusta yms.
koulutustaso
työpaikka
sukupuoli
ikä
perhettä
asumismuoto
siviilisääty
yleinen tilanne elämässä
asutko pk-seudulla, jos et, asutko Suomen mittakaavassa suuressa kaupungissa
Paljastan itsestäni:
tradenomi plus muita opintoja (mm. avoin yliopisto)
suuressa yrityksessä vakituisena asiantuntijatehtävissä
nainen
noin 35-vuotias
yksi lapsi
omistusasunto, omakotitalo
naimisissa
onnellinen
en asu mutta asun suuressa kaupungissa
Palstalla kävijät, kertokaa keitä olette
38
189
Vastaukset
- ....................
Tämä ei ole mikään facebook-profiilipalsta ;)
- Tepi 45
Minä...
peruskoulu
työtön
mies 45v
asun kaupungin vuokratalossa
eronnut
ei lapsia
alkoholi ja tupakka maistuvat
onnellinen - drhdgdrhhr
Paljastan:
koulutustaso: ammattikorkea avoimen yliopiston opintoja täälläkin
työpaikka: esimiestehtävissä
sukupuoli: nainen
ikä: 34
perhettä: lapseton omasta tahdosta
asumismuoto: omistusasunto hyvällä alueella
siviilisääty: naimaton
yleinen tilanne elämässä: onnellinen
asutko pk-seudulla: asun - Tavis
Koulutustaso: amk
Työpaikka: taloushallinnon tehtävissä
Sukupuoli: nainen
Ikä: 35
Perhe: yksi lapsi
Asumismuoto: vuokralla
Siviilisääty: avoliitto
Yleinen tilanne elämässä: ei valittamista :)
Asutko pk-seudulla: en, mutta isossa kaupungissa.- Joo, siis ei
Se on gallup. Taitaa ap. olla sama, joka on ennenkin aloittanut gallubeja ja te hönöt vastaatte.
- Aina täällä
koulutustaso: Amk, tradenomi
työpaikka: KTM opiskelija
sukupuoli: Mies
ikä:29
perhettä: 1 lapsi, olen etävänhempi
asumismuoto: Vuokra
siviilisääty: Naimaton
yleinen tilanne elämässä: Onneton
asutko pk-seudulla: Kyllä - Gallup-vastauksia
lukio ammattitutkinto
lähes 30 vuotta saman työnantajan palveluksessa.
nainen
52
aviomies 3 lasta
oma omakotitalo (ei enää asuntolainaa)
naimisissa 1. liitossa
olemme terveitä, päihteettömiä, opiskelumyönteisiä, ateisteja, lihansyöjiä, liikuntamyönteisiä, onnellisia.
Emme asu pk-seudulla (onneksi) enää. Pienessä kaupungissa etelä-Suomessa - tässä mun...
lukio
diploomi-Insinööri (tietotekniikka)
mies
34v
pokamies
omakotitalo, huvila Saimaalla
auto Bmw x-5
ihan jees
itäsuomessa kaupungissa - vastauskysymykseen
ikä 30-40
CxO - tason työtehtävä ICT - alalla
pk-seudulla oma asunto
Avoliitto
Koulutus riittävä - minä
AMK-tutkinto
alempi toimihenkilö, 10 vuotta samassa toimessa ollut
33v nainen
naimisissa, yksi lapsi
oma kerrostalokolmio (lainaa jäljellä) Helsingissä
elämäntilanne ok, vaikeuksiakin ollut, mutta aikalailla hallinnassa - hyvä niin
ainakin tämän mukaan eipä täällä kouluttamattomia työttömiä paljoa hillu.
- kök
Puoluekanta olisi myöskin hyvä saada selville.
- normielli
koulutustaso
- Yliopisto-opinnot kesken
työpaikka
- Vakituinen paikka asiantuntijana
sukupuoli
- Nainen
ikä
- 34
perhettä
- Avopuoliso ja 2 koiraa
asumismuoto
- Tällä hetkellä omistusasunnossa paritalossa, kohta muutamme omakotitaloon
siviilisääty
- Avoliitossa
yleinen tilanne elämässä
- Mies ulkomailla töissä, minä yritän selvitä omista duuneista, koirista, opinnoista, muutosta, tämän paritalon vuokrauksesta ja remppaamisesta
asutko pk-seudulla, jos et, asutko Suomen mittakaavassa suuressa kaupungissa
- Ulkopuolella, mutta sen verran lähellä, että onnistun käymään Espoossa töissä - Tässä mun tiedot
- yo 2 ammatillista tutkintoa muutamia ammatillisia kursseja
- työskentelen mieheni yrityksessä ja vastaan firman hallinnosta (jo reilut 15 vuotta)
- nainen
- 50
- avomies koira
- omistusasunto, paritalo (ei enää asuntolainaa)
- avoliitossa
- tyytyväinen elämään; matkustelen paljon
- asunto on Helsingissä meren äärellä- Tässä mun tiedot
Joku halusi vielä puoluekantaa. Se on ehdottomasti kokoomus, ollut aina.
- Vastaukseni
- 2 ammatillista tutkintoa
- Vakituinen työpaikka on
- Nainen
- 28
- Aviomies ja vauva tuloillaan
- omistusasunto, omakotitalo
- naimisissa
- onnellinen, innokas tulevasta vauvasta
- En asu pääkaupungiseudulla, mutta suuressa kaupungissa kyllä - gucci-
>lapseton omasta tahdosta
Täh???- normielli
Se tarkoittaa sitä, ettei ole lapsia, koska ei niitä halua. On myös sellaisia ihmisiä, jotka haluaisivat lapsia, mutta eivät niitä syystä tai toisesta saa.
- hihh hiiii-
Koulutustaso: Lukio
Työpaikka: diploomi-Insinööri (tietotekniikka)
Reps!! - ingatii0
asumismuoto: Tällä hetkellä omistusasunnossa paritalossa, kohta muutamme omakotitaloon
Hehe-hee. Reps-reps!- normielli
Mikäs siinä noin naurattaa? Ihmiset muuttavat koko ajan. Vai asutko itse vielä vanhempiesi helmoissa?
- jk
vai niiin
- ingatii0
Mikäs siinä noin naurattaa?
Hehee- tripla-reps!!! - risikana9
>Hehee- tripla-reps!!!
Totta. En käsitä ketkä nobody- ihmiset tulevat tänne julkkisplalstalle avautumaan omista asumismuodoistaan.
- olet oikessa REPS!!! - feija s
olen feija
elakkeella
ikaa 19 vuotta
peruskoulu... kesken, yks vuos jaljella
ei vaimoo
vuokralla
asun epsoossa
en tykkaa asuva helsinkissa - Hankey
Palstalla käyvä asperger taas vauhdissa näköjään. Ei viitsi edes kiusata takaisin, kun reppanaa taitaa niin kovasti nyt harmittaa.
- 2 ynnä 2 =
Pönttö mikä pönttö....
- Jagärjag
Te ootte niin hönöjä. Ketään ei kiinnosta ja oman elämän valheellinen esittely on huvittavaa. Eli joo, jatkakaa vaan. On kiinnostavaa huomata, että lähes kaikilla muka suht korkea koulutus. Itse olen lukion käynyt kaupan kassa.
- Väänänen iltaa
Jagärjag kirjoitti:
Te ootte niin hönöjä. Ketään ei kiinnosta ja oman elämän valheellinen esittely on huvittavaa. Eli joo, jatkakaa vaan. On kiinnostavaa huomata, että lähes kaikilla muka suht korkea koulutus. Itse olen lukion käynyt kaupan kassa.
Sanoppas muuta, minä olen vain yliopiston rehtori Utsjoelta.
- hnk
Jagärjag kirjoitti:
Nykyaikana on kannattavaa suorittaa parikin eri tutkintoa tai korkea-asteen tutkinto, jos haluaa pärjätä työmarkkinoilla.
Tutkimusten mukaan työikäisestä suomalaisväestöstä toisen asteen tutkinnon on suorittanut 79 prosenttia. Ehkäpä hämmentymisessäsi on kyse siitä, että moni ihminen ajattelee, että suurin osa ihmisiä olisi samanlaisia kuin lähipiirin ihmiset ovat.
Ja mitä nuorempi on, sitä todennäköisemmin on koulutusta enemmän:
"Nuorempi 25–34-vuotiaiden ikäluokka on Suomessa korkeammin koulutettu kuin koko työväestö. Perusasteen jälkeisen tutkinnon on ikäluokasta suorittanut 89 prosenttia. Korkea-asteen tutkinnon on ikäluokasta suorittanut 27 prosenttia." - Aa?!
hnk kirjoitti:
Nykyaikana on kannattavaa suorittaa parikin eri tutkintoa tai korkea-asteen tutkinto, jos haluaa pärjätä työmarkkinoilla.
Tutkimusten mukaan työikäisestä suomalaisväestöstä toisen asteen tutkinnon on suorittanut 79 prosenttia. Ehkäpä hämmentymisessäsi on kyse siitä, että moni ihminen ajattelee, että suurin osa ihmisiä olisi samanlaisia kuin lähipiirin ihmiset ovat.
Ja mitä nuorempi on, sitä todennäköisemmin on koulutusta enemmän:
"Nuorempi 25–34-vuotiaiden ikäluokka on Suomessa korkeammin koulutettu kuin koko työväestö. Perusasteen jälkeisen tutkinnon on ikäluokasta suorittanut 89 prosenttia. Korkea-asteen tutkinnon on ikäluokasta suorittanut 27 prosenttia."Ja mihin tutkimukseen perustat väitteesi?
- hnk
Aa?! kirjoitti:
Ja mihin tutkimukseen perustat väitteesi?
- Jagärjag
hnk kirjoitti:
Ok. Kiitos linkistä. Jos minua tarkoitit, niin en ole hämmentynyt. Itselläni toisen asteen tutkinto ja kaikilla lähipiirissäni on vähintään se ja suurella osalla korkeakoulututkinto. Jotenkin vaan yllätti, että vain 21% olisi kouluttamattomia mutta hyvä niin. Koulutus on aina hyväksi.
- *
POIS PAKKORUOTSI
Naimaton nuori poitsu - pro money
peruskoulu
mies
46
ei lapsia, useita hoitoja
useita asuntoja suomessa , pari ulkomailla
tilanne elämäss helvetin hyvä, mutta ylipainoa liikaa,
asun siellä sun täällä.
Perinyt vanhaa rahaa, niillä elelen , en ole koulusta päästyäni tehnyt päivääkään palkkahommia.
Sisko raataa juristina Tukholmassa, eikä käy kateeksi, sekin voisi kyllä lopettaa hommat...- Kysyn vaan?
Kaikki "hyvin, hyvin opiskelleita, onnellisia ja taloudellisesti pärjääviä" kirjoittelijoita näyttää olevan.
Miksi se ei sitten näy kirjoituksista tälläkin palstalla, että ihminen on sinut itsensä ja muiden kanssa? - normielli
Kysyn vaan? kirjoitti:
Kaikki "hyvin, hyvin opiskelleita, onnellisia ja taloudellisesti pärjääviä" kirjoittelijoita näyttää olevan.
Miksi se ei sitten näy kirjoituksista tälläkin palstalla, että ihminen on sinut itsensä ja muiden kanssa?No mä en ainakaan ole. Siis opiskellut :) Enkä ihan sinut itseni kanssa. Mulla on ollut bulimia ja stressaan siitä, että en ole vieläkään valmistunut. Mä olen vaan ylioppilas. Duuni on kyllä ihan jees ja parisuhteesta pitää olla onnellinen.
Taloudellisestikin menee paremmin kuin aiemmin, mutta niin kai sitä voi olettaa, kun ikää karttuu ja lainoja saa lyhennettyä. Avopuolisollani on myös oikein hyvät tulot (kolminkertaiset itseeni nähden), jotka mahdollistavat meidän asumismukavuuden.
Pelkästään omilla tuloillani eläisin edelleen 41 neliön kerrostalokaksiossa.
Mutta ei tämä elämä mitään ruusuilla tanssimista tai namskista todellakaan joka päivä ole, vaikka koenkin olevani paitsi onnellinen niin myös onnekas. Elämään kuuluvat myös murheet ja esteiden voittaminen on elämän suola.
- surkimus-
koulutustaso: kauppis
työpaikka: suurkeittiön avustavat duunit eli paskaduuni
sukupuoli mies
ikä n. 30-40
ei perhettä
vuokralla karseassa lähiössä
onneton
jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233