Devoiotti opettaa Raamatun mukaisesti.

Jepulis jep.

Devoitin aloitus Jeesuksen ylösnousemusruumiista oli aivan oikea ja raamatullinen. Hänhän sitäpaitsi lähestulkoon siteerasi puhdasta Sanaa. Uskova ei epäile Raamattua, vaan pitää sitä kokonansa totuutena. Jeesus ei ollut ylösnoustuaan kuolleista pelkkä henki, vaan hän oli kirkastetussa ylösnousemusruumiissa, jossa on liha ja veri, mutta silti jotain paljon enemmän ja jonkalaisen kirkastetun ruumiin mekin Jeesuksen omat aikanaan saamme, kun pääsemme Herramme Jeesuksen luo ikuiseen elämään. jep jep

10

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepulis jep.

Devoitin nimimerkki lipsahti väärin, sori. jep jep

• totuusesiin

Valehtelet. Jeesus ei ollut haudasta ylösnoustessaan vielä kirkastetussa ruumiissaan,kuten sinä ja väärämielinen Devoit, ex-rekisteröity, jne.opettaa.

• Jepulis jep.

Jahas, vai niin. No, sanohan missä välissä Jeesus sen sitten sai? Nimenomaan siinä tilanteessa, josta Devoitin aloitus oli, Jeesuksella oli kirkastettu ylösnousemusruumis ja siitä todistuksena on mm. se, että hän kykeni kulkemaan seinien läpi ja ilmestymään ja katoamaan yht'äkkiä omiensa keskuuteen ja keskuudesta. jep jep

• totuusesiin
        Jepulis jep. kirjoitti:

Jahas, vai niin. No, sanohan missä välissä Jeesus sen sitten sai? Nimenomaan siinä tilanteessa, josta Devoitin aloitus oli, Jeesuksella oli kirkastettu ylösnousemusruumis ja siitä todistuksena on mm. se, että hän kykeni kulkemaan seinien läpi ja ilmestymään ja katoamaan yht'äkkiä omiensa keskuuteen ja keskuudesta. jep jep

Lue ensin Raamattusi ennen kuin alat siitä väitellä

"Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö"

"Jeesus ei vielä ollut kirkastettu."

• Jepulis jep.
        totuusesiin kirjoitti:

Nimimerkille "totuusesiin" on tarkoitettu tämä vastine.

Noinko mielivaltaisesti jakeita nyppimällä ja yhteenkytkemällä koitat minua saada uskomaan jotain harhaa?

Tämän: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö" Jeesus sanoi Marialle kuolleistanousemuksen jälkeen kirkastetussa ruumiissaan Golgatan tapahtumien jälkeen.

Tämä: "Jeesus ei vielä ollut kirkastettu," sanotaan Jeesuksesta taas lehtimajanjuhlien aikaan selvästi ennen sovitustyötä ja kuolleistanousemusta.

Kannattaisi sinun todellakin lukea Raamattua ja tutkia myös mikä on tapahtumien kronologinen järjestys. Silloin et olisi noin altis väärille käsityksille ja opetuksille, joita mm. vanha mies palstalla opettaa vähäisellä ihmisviisaudellaan ilman Pyhää Henkeä.
        Kehotan sinua lukemaan Raamattua niin kuin on kirjoitettu, eikä miten sattuu jakeita sieltä täältä noukkimalla. jep jep

• minäsevaan
        Jepulis jep. kirjoitti:

Nimimerkille "totuusesiin" on tarkoitettu tämä vastine.

Noinko mielivaltaisesti jakeita nyppimällä ja yhteenkytkemällä koitat minua saada uskomaan jotain harhaa?

Tämän: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö" Jeesus sanoi Marialle kuolleistanousemuksen jälkeen kirkastetussa ruumiissaan Golgatan tapahtumien jälkeen.

Tämä: "Jeesus ei vielä ollut kirkastettu," sanotaan Jeesuksesta taas lehtimajanjuhlien aikaan selvästi ennen sovitustyötä ja kuolleistanousemusta.

Kannattaisi sinun todellakin lukea Raamattua ja tutkia myös mikä on tapahtumien kronologinen järjestys. Silloin et olisi noin altis väärille käsityksille ja opetuksille, joita mm. vanha mies palstalla opettaa vähäisellä ihmisviisaudellaan ilman Pyhää Henkeä.
        Kehotan sinua lukemaan Raamattua niin kuin on kirjoitettu, eikä miten sattuu jakeita sieltä täältä noukkimalla. jep jep

Oikein sanoit sinä Jepulis jep. Lisäksi hauska nimimerkki. Erottuu massasta.

• Jepulis jep.
        totuusesiin kirjoitti:

Edustat sitä Raamatun tulkintaa, jossa otetaan jakeita irti asiayhteydestä ja tehdään paloista (jakeista) oman mielen mukainen rakennelma.

Siitä hyvä ja hullunhauska esimerkki on tämä:

-"Juudas meni ja hirtti itsensä".
        -Jeesus:"Mene ja tee sinä samoin".
        -Jeesus:"Minkä teet, tee se pian".

Kehottaisin sinua tietoisesti pyrkimään pois moisesta menetelmästä. jep jep

• siltä vaikuttaa!
        totuusesiin kirjoitti:

Perustuuko sinun Raamatun tietoutesi peukalopaikkoihin?

• Jepulis jep

jep.

• Jepulis jep.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      63
      3991
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3815
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3609
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3417
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3179
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2658
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2635
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2522
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2189
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2179
    Aihe