Kissojen paikka ei ole ulkona vapaana.
Kissat kuriin!
19
290
Vastaukset
- eeveRtti
No ei oo kissaa mutta eipä nuo haittaa. Syötän lintuja ja teen pönttöjä, ja jos kissa nappaa linnun, niin voi voi. Ihmisen osittain kesyttämä älykäs nisäkäs, seuraa vaistojaan. Kissojen haitta luonnossa on olematon verrattuna ihmisen haittoihin.
Ja jos tulee kusemaan portaillesi, niin sitrushedelmän kuoret pitää ne poissa. On toiminut jo 40 vuotta, viiden eri paikkakkunnan kissojen suhteen.
PS. Mees nyt odottaan niitä munia - vfcj
Jepp hyvä kaarina olen kanssasi täysin samaa mieltä.
- jontte me spaakin
harduhittakickel?
- uulllaa
kyllä on.kissa on petoeläin.joten lopeta se ruikutus
- Jontelle
"Jontte me spaakin" kuuluu näköjään porukkaan "äitiensä hyvin opettamat lapset". On ilmeisesti äidilläkin ollut vain jalkoväli mielessä.
Opettele kaveri puhumaan aikuisten ihmisten kielellä. Sinua ei koskaan kukaan kunnioita (paitsi tietenkin nuo jalkovälikaverit), jos kielenkäyttösi on tällaista. - kisuton
Ei se kyllä kivaa ole kun Suokadulla kissanpissa ja pa*ka lemuaa oven pielissä ja että jos hetkeksi jätät ulkooven auki, niin naapurin kissat marssii sisälle...
- gudrunensslin
ois kiva jos naapurin kissat kävis kylässä, eipä minua haittaisi.
- .
Citrushedelmän kuoret, citrushedelmän kuoret!!!
- sitruunasooda
Pre_Kaarina kirjoitti:
Ei koko kaupunkia voida upottaa sitruksen kuoriin!
no voihan jos on tosi iso citrus ja pieni paikka niinku hanko!
- samma spaakin
teidän pitää laittaa ovien vierustalle sitrushedelmän kuoria,tai jotain muuta hapanta esim. pre-kaarina...
- Iso-Juha
No ei oo kissaa mutta terrieri on, mutta eipä tuo haittaa. Syötän koiraani ja teen pönttöjä, ja jos koirani nappaa kissan, niin voi voi. Ihmisen osittain kesyttämä älykäs terrierini vain seuraa vaistojaan. Koirien haitta luonnossa on olematon verrattuna ihmisen haittoihin.
Ja jos joskus tulen kusemaan portaillesi, niin hajut saat helposti pois, kun huuhtelet portaikon runsalla vedellä esim. vesiletkun avulla, on toiminut jo 40 vuotta, joskus paremmin joskus huonommin. Tänään Parkdammenin puiston lähellä oli kaksi kuollutta peippokoirasta tiellä siististi aseteltuja. Kissan hommia!
Kissojaan vapaasti ulkona pitävät täytyisi pistää leijonahäkkiin, niin sitten tietäisivät, miltä linnusta tuntuu.- Rowmanrow
Jaaha, ihmiset leijonahäkkiin, jotta tietäisivät miltä linnuista tuntuu...mielenkiintoista. Rakastan kissoja ja lintuja ja yleisesti ottaen eläimiä. Eiköhänn niiden voisi antaa olla ihan kuin tähän asti.
Olen ollut leijonanhäkissä sattumien kautta hoitamassa leijonan pentuja, mutta en saanut suurta oivallusta siitä miltä linnuista tuntuu.
- tenunenä
onko pre_kaarinan elämä noin tyhjää?? tuo edellinen täyttää kaikki kriteerit lauseelle jonninjoutava valitus,toki kissat metsästävät niinkuin monet linnutkin esim kotkat,haukat ymym lihansyöjät se on ihan normaalia mutta turhan ruikutus ja joka asiasta valittaminen EI.menehän painamaan se oma "mirri" ratakiskoa vasten ja anna tavarajunan ravistella oikein kunnolla niin kyllä se siitä sitten ilo elämään löytyy.mutta tarkkana raidevalinnan suhteen ei sen kuitenkaan tarvitse olla se viimeinen niitti.
Kissa ei kuulu Suomen luontoon, linnut kuuluvat. Kissa on haittaeläin.
"Mirri" tahriintuu likaisesta ratakiskosta, huono idea.- jontte me spaakin
just de...hyvä tenunenä...:-)kaikki hapan pois makeasta kaupungista...
- no hjuu
Eikä koirat kuulu paskomaan meidän luontoon.
Itse asiassa ihminen ei kuulu tähän Hangon luontotyyppiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788