http://www.stara.fi/2012/04/14/huijausepaily-the-voice-of-finlandissa/
Saara Aalto on harvinainen lahjakkuus, tuo Herranen saa näkövammaisuudesta säälipisteitä sekä heviheikeiltä huutamisestaan. Saara on koko kisan ykkönen.
Paras mieslaulaja selvästi on Aki Louhela-valitettavasti tippui ja mainio Kaikuranta meni finaaliiin.
Kaikki olivat hyviä mutta kolme erottuu ja he ovat saarana ja Akin ohella Kim Koskinen.
Heviheikkejä on maa täynnä
6
63
Vastaukset
- heviheikki
Hevissä on asennetta!
Iskelmä/pop/räp/paska musiikki on kyllä sellaista munatonta neiteilyä.
Kun heviä kuuntelee niin fiilis nousee kattoon. - ...
Hevi ja rap, sitä yhtä ja samaa kulttuuribolshevisista propagandaa, jonka perimmäisenä tarkoituksena on kylvää lapsiin ja nuoriin kapinaa ja kumouksellisuutta. Nykymusiikin mielettömässä kulttuurissa kyse on itsetuhoisan ja nuorille haitallisen sanoman kylvämisestä nuoriin, ei sävelistä ja nautinnollisesta musiikista.
- punkrockaaja
No kaija koota kuunnellessa ei taida tulla mitään tunteita pintaan. Viimesenä nautinto.
Huoh... Aikamoista yleistämistä koko teksti.
Kun mä kuuntelen musaa joka on yleensä heviä tai punkkia nii ei mulle tuu mitkää itsetuhoset ajatukset mielee vaa se että tää on sitä elämää ja mä haluun elää.
- Heviä kuunnellessa
minusta runtuu aina, kuin jokin voimakas henkiolento ottaisi minut valtaansa ja tunnen halua lähteä potkimaan hautakiviä nurin.
- tyrät_rytkyy44
Mä oon taas liian vanha kuuntelemaan heviä.
Vanha iskelmä saa ainakin täällä tuulipuvun kahisemaan ja kiikkustuolin keinahtelemaan iloisesti - musta rauta
Mikään ei oo ollu vielä ihanampaa kun kerran olin Englannissa Newcastlessä.
Menin kaverin kanssa pienelle heavy-klubille, jossa oli live-bändi. Vedettiin muuten pienessä maistissa kunnon mosh pittiä. Se on vasta elämää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837