http://www.stara.fi/2012/04/14/huijausepaily-the-voice-of-finlandissa/
Saara Aalto on harvinainen lahjakkuus, tuo Herranen saa näkövammaisuudesta säälipisteitä sekä heviheikeiltä huutamisestaan. Saara on koko kisan ykkönen.
Paras mieslaulaja selvästi on Aki Louhela-valitettavasti tippui ja mainio Kaikuranta meni finaaliiin.
Kaikki olivat hyviä mutta kolme erottuu ja he ovat saarana ja Akin ohella Kim Koskinen.
Heviheikkejä on maa täynnä
6
64
Vastaukset
- heviheikki
Hevissä on asennetta!
Iskelmä/pop/räp/paska musiikki on kyllä sellaista munatonta neiteilyä.
Kun heviä kuuntelee niin fiilis nousee kattoon. - ...
Hevi ja rap, sitä yhtä ja samaa kulttuuribolshevisista propagandaa, jonka perimmäisenä tarkoituksena on kylvää lapsiin ja nuoriin kapinaa ja kumouksellisuutta. Nykymusiikin mielettömässä kulttuurissa kyse on itsetuhoisan ja nuorille haitallisen sanoman kylvämisestä nuoriin, ei sävelistä ja nautinnollisesta musiikista.
- punkrockaaja
No kaija koota kuunnellessa ei taida tulla mitään tunteita pintaan. Viimesenä nautinto.
Huoh... Aikamoista yleistämistä koko teksti.
Kun mä kuuntelen musaa joka on yleensä heviä tai punkkia nii ei mulle tuu mitkää itsetuhoset ajatukset mielee vaa se että tää on sitä elämää ja mä haluun elää.
- Heviä kuunnellessa
minusta runtuu aina, kuin jokin voimakas henkiolento ottaisi minut valtaansa ja tunnen halua lähteä potkimaan hautakiviä nurin.
- tyrät_rytkyy44
Mä oon taas liian vanha kuuntelemaan heviä.
Vanha iskelmä saa ainakin täällä tuulipuvun kahisemaan ja kiikkustuolin keinahtelemaan iloisesti - musta rauta
Mikään ei oo ollu vielä ihanampaa kun kerran olin Englannissa Newcastlessä.
Menin kaverin kanssa pienelle heavy-klubille, jossa oli live-bändi. Vedettiin muuten pienessä maistissa kunnon mosh pittiä. Se on vasta elämää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648