Nokia 2 €

3+4

Ensi viikolla nokiaa saa alle 2€, sitten kannattaa ostaa reilusti.

6

298

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

nyt se nousee koska Lumiaa myydään rajusti.

• 3+4

Tunnetko jonkun joka olisi ostanut Lunian? Mikä en. Flopilla kuulema on, sai sen ilmasiksi.

• ostan eurossa

Ja sitten vielä enemmän kun on eurossa.

• nolla häämöttää

Nokia juna yrittää puuskuttaa ylämäkeä kyydissaan muun muassa 200,000 suomalaista osakkeenomistajaa, Pahaksi onneksi kiskot ovat rasvassa ja juna liukuukin alaspäin koko ajan. Pysähtyy jossakin vaiheessa rytinällä, kun raiteet loppuvat. Tällöin juna ei enää ole toimintakunnossa ja jääkin sinne, minne pysähtyi. Äkkipysähdys tuottaa osakkeelle lopullisen sijoituspaikan.

• yksi kk.

Nokia tulee nousemaan seuraavan kuukauden sisällä. Jos olisi yhtään rahaa, niin ostaisin nyt niin paljon kun pystyisin. Microsoft on tehnyt kaikki tarvittavat muutokset uuteen Windows 8 käyttöjärjestelmään (mm. luopuminen silverlightista, johon he olivat sijoittaneet merkittävästi), että uusi Windows on täysin kosketusnäyttö-optimoitu.

Mitä tämä tarkoittaa käytännössä?

Uuden Windowsin KAIKKI tulevat ohjelmat toimivat kännyköissä. Koska Windowsilla on markkinajohtajan asema tietokoneissa, kaikki teknofriikit tulevat hamstraamaan Nokiaa. Applen Store ja Googlen Play ei kykene kilpailemaan.

• 1.35€ osta

jos on pitkäksi aikaa rahaa sijoittaa, kannattaa ostaa vasta sitten kun nokia on alle 1,5 e
      nousu on usean vuoden juttu,

ammattilaisten kannattaa tehdä kauppaa viikottain,
      kun heidän kulunsa on niin pienet,
      mutta ei yksityisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe