Iso viljelijä se vaan mällää, no sitä tekee mihin kykenee. Ei voi mitään.
Köyhät tekee töitä halvalla
19
63
Vastaukset
- Maan omistaja
Harmi kun köyhät ei pääse töihin ruikuttavat vaan täällä päivästä toiseen.
- Hah hah haa
Eikä niillä ole varaa ostaa edes maata.
- Markku.
Hah hah haa kirjoitti:
Eikä niillä ole varaa ostaa edes maata.
Itse perin isot maat ja olen kepulainen ja kyllä täytyy myöntää tukea tulee ja paljon.
- perurikkaat
Mitn sait maat ja männyt ihan perimälläkö?jos niin mahtava saavutus oikea urotyö.
- Oman onnes seppä
Olisitpa sinäkin viitannut aikoinaan koulussa, ei tarvitsisi nyt paskaduunia halvalla painaa ja täällä kateellisena muille huudella. No olet siis täysi tollo!
-rehtori-- Voi sinua
Köyhäkö siellä huutelee? Voi sinua raukkaa jos joudut töitä tekemään. Ne mällää ketkä saa eniten yhteiskunnan tukia etkö ymmärrä sitä tollo.
- Säälin tyhmiä
Voi sinua kirjoitti:
Köyhäkö siellä huutelee? Voi sinua raukkaa jos joudut töitä tekemään. Ne mällää ketkä saa eniten yhteiskunnan tukia etkö ymmärrä sitä tollo.
Joku käy kuulemma sossussa. Mikä sellainen luuseri oikeen on? Minä saan maataloustukea ja se on paljon siis paljon isompi.
- Olet vieläkin
Säälin tyhmiä kirjoitti:
Joku käy kuulemma sossussa. Mikä sellainen luuseri oikeen on? Minä saan maataloustukea ja se on paljon siis paljon isompi.
tollompi, kuin ensikirjoituksestasi sai kuvan.
Ne siellä maalla tekevät edes töitä, kuin taas sinä stnan sossupummi et tee muuta kuin makaat ja mäkätät.
Viddu ja sinun vastikkeetonta elämistä vielä pitäsi verovaroin kustantaa!!! - Ihme homma.
Olet vieläkin kirjoitti:
tollompi, kuin ensikirjoituksestasi sai kuvan.
Ne siellä maalla tekevät edes töitä, kuin taas sinä stnan sossupummi et tee muuta kuin makaat ja mäkätät.
Viddu ja sinun vastikkeetonta elämistä vielä pitäsi verovaroin kustantaa!!!Mitä viljelijä tekee talvella. Ja miksi saa isot tuet talvellakin. Viljeleekö se talvellakin vai maksetaanko liian isoja tukia mitä mieltä olet?
- Mitä sinä teet?
Ihme homma. kirjoitti:
Mitä viljelijä tekee talvella. Ja miksi saa isot tuet talvellakin. Viljeleekö se talvellakin vai maksetaanko liian isoja tukia mitä mieltä olet?
Talvet SEKÄ kesät? Kunhan siipeilet! Meneväthän ne maaseudun tuet edes parempaan tarkoitukseen, suomalaisen ruuan alkutuotantoon.
Sinussa ne menee suoraan siihen viimeiseen vaiheeseen - eli P A S K A A N ! - .......
Mitä sinä teet? kirjoitti:
Talvet SEKÄ kesät? Kunhan siipeilet! Meneväthän ne maaseudun tuet edes parempaan tarkoitukseen, suomalaisen ruuan alkutuotantoon.
Sinussa ne menee suoraan siihen viimeiseen vaiheeseen - eli P A S K A A N !Jaa ja sellasta teet talvella hyvä tietää tämäkin.
- Viljelijä olen
Säälin köhiä itse saan noin 90 000 euroo kaiken kaikkiaan tuloa vuodessa, voiko joku köyhä tehdä töitä melkein ilmaiseksi.
- Iso jussi.
Melkei kaikki saadaan verovähennyksiin moottorikelkka uusi ja pojalle ostettiin mönkkäri. No kaikki ei vaan pärjää niin kuin me. Farmari tankista tankaan mersuun dieseliä kaikki saadaan vähennyksiin.
- Hyvä näin.
Iso jussi. kirjoitti:
Melkei kaikki saadaan verovähennyksiin moottorikelkka uusi ja pojalle ostettiin mönkkäri. No kaikki ei vaan pärjää niin kuin me. Farmari tankista tankaan mersuun dieseliä kaikki saadaan vähennyksiin.
Onneksi maataloustuista ei olla leikattu. Saadaan olla rauhassa ja elää kuin Ellun kanat maalla.
- Helppoa on meillä
Maataloustuilla saa ja mersulla päsee......
- Muajussi.
Se mällää joka saa eniten tukia.
- eimaataperinyt
Eiköhän se ole niin mitä on perinyt eli suuren tilan.
- Hyvinvointi kaikille
Kultalusikka suussa syntyneet, kaiken ilmaiseksi saaneet, eivät koskaan kasva aikuisiksi.
Veropakolaisyritykset verolle heti ja maataloustuet pois rikkailta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078