Minun tarvitsee ottaa 1-2 kk:n lyhennysvapaata lainoilleni, mutta sorruin yhteen 50 euron vippiin. Rankaiseekohan pankki siitä?Siis katsovatko tässä tapauksessa tiliä?
Lyhennysvapaa ja pvippi
8
216
Vastaukset
- juupa
Ei meillä ainakaan pankki ole sanonut mitään, sinähän hoidan asioitasi nyt. Pikavippi ei ole sama, kuin tilinylitys. Onko luottotiedot muuten kunnossa?
- kiipelissäkö?
Juu on ne kunnossa. En edes haluaisi ottaa tuota lyhennysvapaata, mutta tällä hetkellä rahat tiukilla, koska mulle tapahtui tapaturma jossa nillka murtui.
- ghsyrhw65
Kiipelissäpä hyvinkin.
Heti kun tulee pieni vastoinkäyminen ja ylimääräinen meno, joudut turvautumaan lyhennysvapaisiin ja pikavippeihin. Tästä pitäisi jo hälytyskellojen soida. Seitsot veitsenterällä, ilman minkäänlaisia taloudellisia puskureita. Tilanteesi on huolestuttava ja totaalinen tuho on kenties vain sen seuraavan vastoinkäymisen päässä.
Suosittelisin tasapainottamaan tilanteen nyt kun se vielä lienee mahdollista. Vähennä velkaa, karsi menoja tai hanki lisää tuloja. Ja ennekaikkea; säästä hieman puskuria taloutesi turvaksi, sillä niitä yllätyksiä ja pieniä vastoinkäymisiä tulee aina.
- kiipelissäkö?
Olipa hyvin neuvottu!Miten lyhentää mitään, jos rahaa ei tule laskuja saa maksettua? Aina löytyy tollasii idiootti neuvojia, jotka onneksi voi jättää huomiotta! Mulla on niin pienoinen palkka, ettei siitä säästetä
Äläkä vastaa, jos et tiedä alkuperäisen kysymyksen vastausta - jhfjjf...
mutta silti ollut vara lainaa ottaa vaik pieni palkka, mitä helv...
- kiipelissäkö?
siis tottakai mulla on normaalisti varaa maksaa lainan lyhennystä, mutta nyt kävi tapaturma, jolloin palkan maksu loppui ja siirryin päivärahal joka ei ole kovin suuri. Toi on ihan v...a, et pahotetaa toisen mieli kirjottelemal paskaa!
- ghsyrhw65
"siis tottakai mulla on normaalisti varaa maksaa lainan lyhennystä, mutta nyt kävi tapaturma"
Tässä se on se ongelmasi ydin. Ei lainaa voi koskaan ottaa ajatellen mikä on maksukyky "normaalisti". Elämässä sattuu aina yllätyksiä ja niihin on jollain tavalla varauduttava. Kun ottaa lainaa, on PAKKO huomioida miten käy jos tulee pientä vastoinkäymistä, ettei elämä mene ihan raiteiltaan.
Toisin sanoen, sinulla ei ole koskaan ollutkaan varaa ottaa sitä lainaa kuten olet ottanut. Itsellesi voit uskotella ihan mitä haluat, mutta jos taloutesi ei kestä pientä vastoinkäymistä, olet ottanut lainaa yli varojesi.
- miksi ei vakuutettu
Siksi lainoihin on saatavissa vakuutuksia juuri tuollaista tilannetta varten:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862