http://ohohupsis.blogspot.com/2011/09/yhden-totuuden-suomi.html?spref=tw
Eronen kirjoittaa asiaa.
10
52
Vastaukset
- Fani.
Upea kirjoitus !!!
- mun mielestä
Hän on palkkansa ansainut, toivottavasti saa jatkaa työtään pitkään.
- tällä hetkellä
parasta perussuomalaisissa on eronen
- Voiko olla..?
Suomen Eduskunnan parlamentaarikon tekstiä? Jos on, Suomi on kehitysmaa. Ei missään sivistysvaltiossa parlamentaarikkojen avustajat noin lapsellisia kirjoittele.
- kysyjä.
jopa oli todella lapsellista kommentointia. siis jos ajattelu liikkuu todella tuolla tasolla, niin ei voi kuin vain ihmetellä että miten tosiaan tälläinen henkilö voi toimia eduskunnassa? uollaisen tekstin voi kumota ihan yksinkertaisella kysymyksellä. ja se kuuluu: syötkö sinä pizzaa?
- aika reppanoita
Juu eihän sitä tuollaisia sovi ajatella.Mutta totuus muuten on että juuri nämä ns."suvaitsevaiset"jotka pääosin vasemmistosta tulevat - ovat totsiasissa erittäin suvaitsemattomia ihmisiä - vain heidän mielipiteensä on oikea.
Olen pari tällaista "äärisuvaitsevaista" sattumalta tavannut,he olivat todella niin fanaattisia tässä monikulttuurisuus asiassaan,että sitä oli jo vaikea uskoa edes todeksi - mutta uskottava se oli.Hauskinta oli kun he itse eivät tienneet mamuista juuri mitään,eivät tunteneet yhtään - mutta mamut olivaan hieno juttu heidän mielestään.Minua nauratti heidän naiivisuutensa. - kysyjä.
aika reppanoita kirjoitti:
Juu eihän sitä tuollaisia sovi ajatella.Mutta totuus muuten on että juuri nämä ns."suvaitsevaiset"jotka pääosin vasemmistosta tulevat - ovat totsiasissa erittäin suvaitsemattomia ihmisiä - vain heidän mielipiteensä on oikea.
Olen pari tällaista "äärisuvaitsevaista" sattumalta tavannut,he olivat todella niin fanaattisia tässä monikulttuurisuus asiassaan,että sitä oli jo vaikea uskoa edes todeksi - mutta uskottava se oli.Hauskinta oli kun he itse eivät tienneet mamuista juuri mitään,eivät tunteneet yhtään - mutta mamut olivaan hieno juttu heidän mielestään.Minua nauratti heidän naiivisuutensa.et vastannut kysymykseen. kysytää'n uudestaan: syötkö sinä pizzaa?
- syön mutta
kysyjä. kirjoitti:
et vastannut kysymykseen. kysytää'n uudestaan: syötkö sinä pizzaa?
en karvakäsien
- Lastentarhassa tai
aika reppanoita kirjoitti:
Olen pari tällaista "äärisuvaitsevaista" sattumalta tavannut,he olivat todella niin fanaattisia tässä monikulttuurisuus asiassaan,että sitä oli jo vaikea uskoa edes todeksi - mutta uskottava se oli.Hauskinta oli kun he itse eivät tienneet mamuista juuri mitään,eivät tunteneet yhtään - mutta mamut olivaan hieno juttu heidän mielestään.Minua nauratti heidän naiivisuutensa.koulun alaluokilla voi tavata noin lapsellisia ihmisiä kuin tuo kys. avustaja. Pikkulapset voivat kiusata toisiaan noin että laitan sulle hihamerkin kun sulla on kierot silmät.
Jos sellaiseen syyllistyy Parlamentaarikon virallinen avustaja, jotain on pahati vialla. Potkut sekä tuollaisen palkanneelle parlamentaarikolle ja avustajalle. Eihän tuollaisia lapsellisuuksia suoltavien toimintaa kustanneta verovaroista. - kysyjä.
syön mutta kirjoitti:
en karvakäsien
sinä siis kannatat monikulttuurillista ruokaa? vai etkö sinä sivistymätön moukka tiedä että pizza ei ole alunperin suomalaista ruokaa? se on aivan aito monikulttuurilinen tuote joka on levinnyt ympäri maailmaa. jos et tätä tiedä/ymmärrä olet loistava esimerkki siitä sivistymättömästä jengistä, joka äänestää perSSuja.
teihin vetovat erosen tapaiset henkilöt, joiden teksti ei kestä minkäänlaista syvällisempää analyysia. erosen teksti on pelkkää pintaa hipaiseva yläaasteen ainekirjoitustunnille jäävä yritys ymmärtää jotain maailmasta. politiikassa sitä kutsutaan populismiksi. esitettään yksinkertaisia ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin.
mutta kun tulisi niiden toteuttamisen aika ei taatusti oteta vastuuta, sillä "fiksuimmat" teistä ymmärtävät että ei helppo hintaisella huulenheitolla todellakaan ratkaista yhtääkään ongelmaa. siksi onkin parasta pysyä poissa sieltä missä tehdään todellisia ratkaisuja ja laukoa puskista älyttömyyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015