Olin S-marketin parkkipaikalla Vääksyssä laittamassa ostoksiani vm 94 Opelin takakonttiin kun viereen änkes lihava maajussi ison mahansa kanssa ja yritti ottaa tavaroitani autosta, karjaisin EI EI suksi vi....n. Tällöin äijä huusi mulle: sulla on vanha romu auto!
Tottahan se on, kun ei ole varaa ostaa uudempaa vaikka olen kohta 40 vuotta ollu töissä valtion virkamiehenä. Maajussit ajaa uusilla mersuilla, kiitos hallitusherroille.
Maajussi haukkui autoani
11
99
Vastaukset
- --kk--
Maajuseilla on rahaa... ennen EU:ta saivat kaiken verovähennyksiin ja lainat edullisella korolla ja ennen EU:ta lainojen korot olivat huikeita!
Nyisin ostelevat kaiken EU tuilla, 90% EU:n budjetista menee maanviljelijöille! - Tosimies.
Olisit lyönyt kunnolla turpaan.
- Kamalaa
Iso tukipummi maajussi on röyhkeä älkää antako sen viedä leipää köyhän suusta.
- Todella väärin
Tämä on törkeä vääryys älkää antako tämä jatkua tai suomi ei ole enää kauan hyvinvoitivaltio kaikki rahat laitetaan tukipummi kepulaisten taskuun.
- Törkeää touhua
Maajussi saa suomessa poikkeuksellisesti isojen Eu-tukien lisäksi miljardien edestä kansallista tukea minkä veronmaksajat joutuu maksamaan.
- sellaisia ne ovat
Kerran puhelin yhden viljelijän kanssa millä oli uudet koneet pihassa ja sanoin että suomessa ei yrittäminen kyllä kannata kun verottaja vie kaiken kaveri meinas hepulin saada ja melkein päälle kävi.
- jppjp
Monella maajussilla on omaisuutta niin paljon että ei tarvis tukiaisia ottaa eikä maahommia tehdä. Sen takia että tilat kulkevat suvussa ja metsää ym on myydä.
Minäkin maajussina löisin hanskat tiskiin jos joutuisi omaisuuttaan myymään että saa tehdä töitä.
Uskon että rajamailla mennään. Täällähän olis kaikki maajusseja jos sillä hankkisi hyvin.- Likaa tuetaan näitä
Maajussit saavat ihan likaa tukea kahta isoa tukea, Eu tukien lisäksi isot kansalliset tuet voitaisiin hyvin poistaa kuten ruotsissa ollaan tehty.
- sdasdfasd
Olen pienestä pojasta asti ollut kesäisin maanviljelijän tilalla ja kun tukirahat tuli tilille ne käytettiin ihan holtittomasti silloin piti lähtee ralleihin toisella puolelle suomea yms. Tukirahoja paloi käytiin hienoissa ravintoloissa ja vastaavaa.
- jppjp
Niin kerran pari vuodessa jos sattui oikein hyvin. On ne joskus käyneet ulkomaillakin....
- . . . . .
jppjp kirjoitti:
Niin kerran pari vuodessa jos sattui oikein hyvin. On ne joskus käyneet ulkomaillakin....
Todella usein ja veronmaksajien rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689