Muistan joskus muksuna katselleeni erään piirretyn hiirielokuvan, jonka nimeä olen nyt yrittänyt metsästää.(ei ole Fiewel, olen tarkastanut)
Leffa kertoo nuoresta hiiripojasta, jonka isä on joskus muinoin pelastanut tehtaasta hiiriä (taisi oli jokin koe-eläin laboratorio, varma en ole). Pojan isä on kuitenkin menehtynyt, mutta muut hiiret/eläimet pitävät häntä suuressa arvossa.
Tämä nuori hiiripoika päättää lähteä seikkailemaan ja matkallaan kohtaa myös nuoren tyttöhiiren. Aluksi heillä on kireät välit, mutta hiljalleen he rakastuvat. Nuori hiiripoika sekä -tyttö päätyvät samaan tehtaaseen, josta pojan isä pelasti hiiriä. Muistaakseni poika seuraa isänsä jalan jälkiä ja pelastaa myös hiiriä sieltä. Tämän enempää minulla ei ole muistikuvia leffasta, enkä ole kauhean varma kuinka tarkkoja edellä mainitut ovat. Mutta olisi todella kiva, jos joku muistaisi kyseisen leffan nimen! :)
Leffan nimi kadoksissa!
elokuvien ystävä
6
121
Vastaukset
- Ken Ties
The Secret of NIMH?
- Var Mistan
Oliko?
- elokuvien ystävä
Juu oli! :) Suuret kiitokset! Tiedätkö mistä tän leffan voisi katsoa tai ladata?
- Tie Doksi
En toki kehota laittomuuksiin, mutta esim Merirosvopoukamassa näkyy olevan dvdr:nä. Hankalampi juttu, jos suomalaisia tekstejä kaipaat.
- elokuvien ystävä
Tie Doksi kirjoitti:
En toki kehota laittomuuksiin, mutta esim Merirosvopoukamassa näkyy olevan dvdr:nä. Hankalampi juttu, jos suomalaisia tekstejä kaipaat.
Oolrait! Kiitokset! :)
- Sanoo Hän
elokuvien ystävä kirjoitti:
Oolrait! Kiitokset! :)
Olkaa hyvä. Hyviä ja nostalgisia elokuvahetkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944