Finlandssvenskarna och Wallin har riktigt hamnat i skuggan när sannfinländarna igen har varit på tapen.
Litet anemiskt på debatten.
16
81
Vastaukset
- trst
tapeten skulle det vara.
- valaisensulakkeita
lighting the fuses, hitting the tail, taking over..
- kvack,kvack
Ingen hinner diskutera.Vi stickar och syr kläder med bilder av ankor på för brinnande livet.Det ser ut att bli en "kall " sommar i Ankdammen.
- F234T34Y34Y4Y
Sweden is such a cold place, Stockholm is the worst place on earth to live on..
You'll always need some very thick jacket to live in Stockholm, just to bare there.
DET GLIDER IN :d:d:dd:d:- F234T34Y34Y4Y
Worst places on earth is Stockholm :)
- F234T34Y34Y4Y
F234T34Y34Y4Y kirjoitti:
Worst places on earth is Stockholm :)
..and ugly women too there...
- kustbo
Visst är det fan att persut får så mycket gratis reklam ,tänk på kommande kommunalval.
- mårran
Jag vill hellre ha mumintrollet på min armbindel.Han är så mysig.
- heh sa hemuli
Hattifnattar var Toves penisfobia, tror non
- k.kvack
Jag har broderat små gula badankor på min mössa ,hoppas det räcker.
k.kvack kirjoitti:
Jag har broderat små gula badankor på min mössa ,hoppas det räcker.
Var har vi Tala då ,hittade inte ett enda inlägg?Mår han bra ?
- bekymrad
Ankdam kirjoitti:
Nå undra på att jag gillar dem! ;)
Ojdå,hela debatten torkar ut,snart finns bara Ankdam och några fennot kvar.
- gäsp
bekymrad kirjoitti:
Det är så tråkigt att läsa alla evighetslånga skriverier om vad några torra professorer och liknande har sagt om pakkoruotsi.Vem orkar?
bekymrad kirjoitti:
"Ojdå,hela debatten torkar ut,snart finns bara Ankdam och några fennot kvar."
Det får den gärna göra. Inte tänker jag sitta här o prata för mej själv. Min roll här är nog mera defensiv än offensiv.
Slutar nätfennomanerna attackera oss och skriva sitt dravel behövs jag inte heller.
Tar det "roliga" slut så kommer jag att sakna mina trogna vapenbröder Tapio Rautalapio och rautaako? :(- tack för det
Ankdam kirjoitti:
"Ojdå,hela debatten torkar ut,snart finns bara Ankdam och några fennot kvar."
Det får den gärna göra. Inte tänker jag sitta här o prata för mej själv. Min roll här är nog mera defensiv än offensiv.
Slutar nätfennomanerna attackera oss och skriva sitt dravel behövs jag inte heller.
Tar det "roliga" slut så kommer jag att sakna mina trogna vapenbröder Tapio Rautalapio och rautaako? :(Man orkar bara inte sitta år efter år och läsa fennonas inlägg om pakkoruotsi.Ibland undrar jag om de inte har något annat innehåll i sitt liv.Ankdams kommentarer är ändå alltid uppfriskande.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760