Pääsin lopultakin lukemaan Helena Erosen kohuplogin, kun joku oli sen kopion
palstan aiempaan ketjuun liittänyt.
Se oli suoraa tekstiä, ja uhkui silkkaa rasismia. En nähnyt siinä mitään vitsikästä.
Sarkasmi tai parodia ovat hienoja huumorin lajeja, mutta niitä pitää osata käyttää.
Jos pappi saarnaisi että pakanat pitää tuhota, ei hän sitä pystyisi vitsiksi selittämään
mitenkään. Lähtö tulisi kirkon palveluksesta. Ateisti itse kyllä voi näin heittää ihan
vitsinä. Natsin suusta kuultuna ulkomaalais- tai homovastainen lausunto ei koskaan
voi toimia vitsinä. Eikä tässäkään tapauksessa juttu Hirvisaarelle ja kumppaneille
huumoria ole, tosissaan he sen ottavat, kehuvat hyväksi kirjoitukseksi.
Pitää myös muistaa kirjoittajan asema. Peräkammarin poitsu voi kyllä yrittää vääntää vitsiä mistä vaan, kansanedustajan avustaja ei.
Suurin osa Perussuomalaisista on fiksua porukkaa. Se on nytkin huomattu, kun
osa jopa uhkaa erota puolueesta, ellei älämölöjä saada kuriin. Ja huom. tiedoksi
Hirvisaarelle, demokratia toimii niin että vähemmistö taipuu enemmistön päätöksiin.
Helenan kirjoitus
7
56
Vastaukset
- Sääliksi käy
Voi sinua raukkaa, käy ihan sääliksi. Jos olet todella lukenut sen, voi vain ihmetellä mihin pyrit tällä viestillä.
Ploki on luettavissa Hirvisaaren sivuilla.- Lapsellista
Erosen "satiiri" on ihan lapsellinen - säälittävää, että aikuinen on henkisesti tuolla tasolla. Ei lapsellisuudessa ole mitään vikaa lapsilla mutta aikuisilla se on merkki henkisestä vajaamittaisuudesta.
- Tutkija13
Missä viipyy demuhomottelija? Tunti jo aloituksesta, emmekä ole vieläkään
saaneet nauttia hänen viiltävästä yhteiskuntakritiikistään. - Lukekaa !!!!!
Sieltä se löytyi, hyvä pakinahan se on. Jotkut näyttää olevan tarkoituksella tosikoita..
- Eiköhän tuosta
Ole jo aivan tarpeeksi avauksia, normiälyllä muutama avaus olisi riittänyt.
- Eräs123
"Eronen sanoo keskittyvänsä nyt miettimään, onko media toiminut asianmukaisesti hänen blogiaan koskevassa uutisoinnissa."
Että mitä että? Näinkö se menee; ensin minä tupeksin, sitten siitä uutisoidaan,
sitten minä syytän mediaa omasta töppöilystäni. - railo ritisee
Erosella on persujen sisällä vankat tukijoukot.
http://simonelo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/103004-turun-sanomien-toimituksen-täytyy-kantaa-vastuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872