Vastuunkanto....vastuunkanto....vastuunkanto.
Tuota tuo valehteleva Pelle ( jonka absoluutinen totuus = emä vale ) on hokenut tämän vuoden.
Mitä helv*tin vastuunkantoa tuo on kun pannaan Suomalaiset veronmaksajat
maksamaan Saksalaisten ja Ranskalaisten pankkien epäonnistuneita sijoituksia miljardi tolkulla.
Västäräkillä olisi syytä keksiä uusi virsi
Vätäräkillä Uusi Virsi
6
<50
Vastaukset
- ??)=?=?/)()(&//
Västäräkki veisaa samaa virttä Radio Suomessa.
Vastuuta se siellä kantaa----Minneköhä tuo sen vie---ehkä Kreikkaan - Vastuuton Jykä 6666
Vastuunkantoa on hoitaa suomalainen köyhyys,työttömyys vaan nämä eivät kiinnosta pätkänvertaa eliitin edustajia.
Sillä ei pääse pöyhkeilemään Eu:n konttorin käytävälle Merkelin hameenliepeitä kantamaan.
Vastuutonta on jakaa velkarahaa konkurssimaiden mustaan aukkoon !
Herra Katainen elää EU:n /EK:n pilvilinnoissa ja velkaannuttaa maamme kuralle,ja vastuunkantajiksi pakotetaan kansa . - suomalainen ihminen
Katalainen toitottaa jatkuvasti sitä kuinka me suomalaiset haluamme olla vastuuntuntoisia ja kantaa vastuuta. Häneltä vaan on jäänyt huomaamatta se, että HÄN haluaa kantaa vastuuta EU-sta, mutta ME tavalliset ihmiset emme halua rahojamme lahjoittaa EU-lle, VAAN me haluamme pitää huolta OMAN MAAN kansalaisista ja OMAN MAAN taloudesta.
Kataisen halut eivät ole samat kuin suuren osan kansalaisista! - mä ihmettelen
Miten ihmeessä täyspaskalla kokoomuksella riittää äänestäjiä?
- hyyss,,hyyyssssssss
Samaa olen ihmetellyt ja hämmästellyt minäkin. On mulla omia arvailuja noihin äänestäjämääriin, mutta ei niitä voi ääneen ajatella eikä kirjoitella, kun ei nykyisin tiedä mikä on sopivaa ja sallittua sanoa.
- siksiIPU
Yhdyn edellisiin puhujiin.
Siksi teen parhaani voimieni mukaan että IPU saisi äänestäjiä ja ehdokkaita jo
kuntavaaleihin.
Ero eu,sta ja eurosta on ainoa keino päästä noista yhteisvastuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760