http://www.argumentti.fi/argumentti/2011/10/kaste-raamatussa-lapsikaste/
Asiaa raamatullisesta kasteesta
8
<50
Vastaukset
- perämela
Eikö teitä yhtään kiusaa se totuus, että uudenliiton sanomassa ei ole sanaakaan opetusta vauvojen kastamisista.
Että Apostolit olisivat " unohtaneet" noin merkittävän asian, kun puhutaan hiuksista syömisit pukeutumisista ja monella tapaa ulkokehän asioista.
Teksikö mieli tehdä uusi "käännös".Perämela
Vanha käänös saariittää Vauva kaste on tullut tännekin,kansoille jotka eivät ole kuuleet raamatun sanomasta,heile se on kerrottava ensimäisenä ja opetettava
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Nyt kun perhe on kastettu jeesuksen nimeen ja opetettu,entä sen jälkeen syntyneet lapset,he eivät pääse sueurakunnan yhteyteen lainkaan?- lukija
kuulija1 kirjoitti:
Perämela
Vanha käänös saariittää Vauva kaste on tullut tännekin,kansoille jotka eivät ole kuuleet raamatun sanomasta,heile se on kerrottava ensimäisenä ja opetettava
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Nyt kun perhe on kastettu jeesuksen nimeen ja opetettu,entä sen jälkeen syntyneet lapset,he eivät pääse sueurakunnan yhteyteen lainkaan?Kuka on riistänyt vauvat Jumalan kädestä, jos ne pitää kasteessa
viedä sinne takaisin?
"Lapset ovat Herran lahja"!!!
Ei Jeesuskaan liittänyt lapsia kastamalla seurakunnan yhteyteen vaan
ainoastaan siunasi heitä! lukija kirjoitti:
Kuka on riistänyt vauvat Jumalan kädestä, jos ne pitää kasteessa
viedä sinne takaisin?
"Lapset ovat Herran lahja"!!!
Ei Jeesuskaan liittänyt lapsia kastamalla seurakunnan yhteyteen vaan
ainoastaan siunasi heitä!lukija
Lapset ovat herran laja,meille sutu kastettavaksi ja opetettavaksi elämää varten.
Se vanha vainooja yrittää keinoja kaihtamatta viedän elämän tuhoon,jeesus sanoon salliikaa lansten tulla minuntyköni sen kaltainen on taivasten valtakunta.
Olemmeko lasten kaltaisia,mutta Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkää estäkö heitä tulemasta minun luokseni. Heidän kaltaistensa on taivasten valtakunta.
ja sanoi: "Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Siis uskova on jumalan lapsi kun on lapsi on myös perillinen.- lukija
kuulija1 kirjoitti:
lukija
Lapset ovat herran laja,meille sutu kastettavaksi ja opetettavaksi elämää varten.
Se vanha vainooja yrittää keinoja kaihtamatta viedän elämän tuhoon,jeesus sanoon salliikaa lansten tulla minuntyköni sen kaltainen on taivasten valtakunta.
Olemmeko lasten kaltaisia,mutta Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkää estäkö heitä tulemasta minun luokseni. Heidän kaltaistensa on taivasten valtakunta.
ja sanoi: "Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Siis uskova on jumalan lapsi kun on lapsi on myös perillinen."Kuulija" runoilee nyt omiaan:
"Lapset ovat herran laja,meille sutu kastettavaksi ja opetettavaksi elämää varten."
Lapset eivät ole annettu meille kastettavaksi vaan siunattavaksi ja heidät
on kasvatettava Herran pelossa!
Kasteelle he voivat mennä sitten, kun itse haluavat!
Jeesushan ei sanonut, että:"Kastettujen lasten on taivasten valtakunta"!!!!
Kirkko-isä Augustinushan keksi tuon julman opin vauvojen perisynnistä. - mathetes
kuulija1 kirjoitti:
lukija
Siis uskova on jumalan lapsi kun on lapsi on myös perillinen.Kommenttia - kuulija1,lle!
Kirjoitit;
>Olemmeko lasten kaltaisia,mutta Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkää estäkö heitä tulemasta minun luokseni. Heidän kaltaistensa on taivasten valtakunta. mathetes kirjoitti:
Kommenttia - kuulija1,lle!
Kirjoitit;
>Olemmeko lasten kaltaisia,mutta Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkää estäkö heitä tulemasta minun luokseni. Heidän kaltaistensa on taivasten valtakunta.mathetes
ei ole kastamisesta laisinkaan, vaan Jeesuksen lapsille suorittamasta siunauksesta,niin on siunausesta,matt ja mark, on asia heiän mukaansa kirjoitettu miten he ovat sen nähneet.
Ei kirkko tee uksovaa,se on vain miten se opetta sanaa ohjaa jeesukse luon syntisiä.
Se selvää ettei pelastus ole muussa kuin jeesuksen sovinto veressä,kuulut mihin uksontokuntaan tahansa.
On siunattu että huomaa ettei kirkkoon kuuva ola automaatisesti uskossa.lukija kirjoitti:
"Kuulija" runoilee nyt omiaan:
"Lapset ovat herran laja,meille sutu kastettavaksi ja opetettavaksi elämää varten."
Lapset eivät ole annettu meille kastettavaksi vaan siunattavaksi ja heidät
on kasvatettava Herran pelossa!
Kasteelle he voivat mennä sitten, kun itse haluavat!
Jeesushan ei sanonut, että:"Kastettujen lasten on taivasten valtakunta"!!!!
Kirkko-isä Augustinushan keksi tuon julman opin vauvojen perisynnistä.lukija
Kirkko-Isä saa keksiä mitähyvänsä,ilman sanaa ei ole pelastustakaan.
Tuskin jeesus kysyy ijäisyyden portilla on sut aikuskastettu vai lapsikastettu.
Vaa on nimemme elämän kirjaan kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827