joka luulee pystyvänsä vaikuttamaan maailman asioihin,istumalla räkälässä kavereiden kanssa arabihuivit kaulassa ja vetämässä vimeisiä sossurahoja alas kurkusta.
Sitten käydään välillä stadissa marssimassa "rauhan puolesta" - voi vit-tu sentään,että minkä rauhan.
HUMANISTI ON HUO-RA
8
<50
Vastaukset
- kysyjä.
tiedätkö sinä muuten mikä on halla-ahon tiedekunta? tiedätkö siis minkä tieteen alaisuudessa hän teki väitöskirjansa? tiedätkö sinä edes mikä on "tiedekunta"? tai "väitöskirja"?
- en mä...
tollasii...mut kyl mä turpaan osaan vetää.
- niiiinnnnn
Oletko "kysyjä" kateellinen Halla-aholle?
Olivatko vanhempasi suuria Neuvostoliiton ihailijoita aikoinaan - kerro ihmeessä,vai sattuuko?
Ja minulle on aivan sama mikä Halla-aho on,minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan. - Heh-heh..
niiiinnnnn kirjoitti:
Olivatko vanhempasi suuria Neuvostoliiton ihailijoita aikoinaan - kerro ihmeessä,vai sattuuko?
Ja minulle on aivan sama mikä Halla-aho on,minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan.Vaikka kuinka peittelet, kyllä kaikki ymmärtää, että samaan nettirunkkariporukkaan kuulutte. On se vaan jännä näky kun hommafoorumilaiset järjestää näitä nettirunkkaussessioita - itse yhtenä postimerkkinä ja kohta lentää....
- kysyjä.
niiiinnnnn kirjoitti:
Ja minulle on aivan sama mikä Halla-aho on,minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan.tässä taas loistava näyte perSSujen "keskustelutaidosta". niin ja en ole kateellinen halla-aholle. hän muuten asuu tuossa minun naapurissani ja silloin tällöin tulee törmättyä mieheen kadulla. mutta sinullehan on se ihan sama mikä halla-aho on, mutta ilmeisesti sinulla kuitenkin aina "seisoo" kun ajattelet häntä?
niin ja mitä tulee siihen neuvostoliittoon, niin perSSujen "talousratkaisut" ovat kyllä suoraan kuin kyseisen maan viisivuotissuunnitelmista. mutta kyllä minä sen ymmärrän että sinä et tajua näistä yhteyksistä yhtään mitään. ne ovat vähän liian vaikeita sinulle, kun on jäänyt varmaan tuo kansa- /peruskoulukin kesken... - Ei haittaa
kysyjä. kirjoitti:
tässä taas loistava näyte perSSujen "keskustelutaidosta". niin ja en ole kateellinen halla-aholle. hän muuten asuu tuossa minun naapurissani ja silloin tällöin tulee törmättyä mieheen kadulla. mutta sinullehan on se ihan sama mikä halla-aho on, mutta ilmeisesti sinulla kuitenkin aina "seisoo" kun ajattelet häntä?
niin ja mitä tulee siihen neuvostoliittoon, niin perSSujen "talousratkaisut" ovat kyllä suoraan kuin kyseisen maan viisivuotissuunnitelmista. mutta kyllä minä sen ymmärrän että sinä et tajua näistä yhteyksistä yhtään mitään. ne ovat vähän liian vaikeita sinulle, kun on jäänyt varmaan tuo kansa- /peruskoulukin kesken...mutta turpaan osaan vedellä ja varsinkin pienempiä ja heikompia. Ihan mielikohteita ovat muslimimummot. Niitä on kiiva töniä metron portaissa.
- Humanismia vastaan
"Pitäkööt puolueettomat humanistit korulauseensa", lauloivat taistolaiset Neuvostoliiton ihailijatkin humanisteista halveksuvasti aikoinaan, tai ainakin jotain sinnepäin.
- rautaako?
"RASISTI ON HUO-RA joka luulee pystyvänsä vaikuttamaan maailman asioihin,istumalla Hommafoorumissa kavereiden kanssa kaljupäät tatuoituina ja vetämässä vimeisiä sossurahoja alas kurkusta.
Sitten käydään välillä stadissa marssimassa "isäm maan puolesta" - voi vit-tu sentään,että minkä isäm maan."
Olipa ylevää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944