Potkut Hirvisaarelle!

ed.k.pj.

Lastentarhassa tai koulun alaluokilla voi tavata noin lapsellisia ihmisiä kuin sellainen avustaja joka ehdottaa hihamerkkejä ulkomaalaisille ja vammaisille. Pikkulapset voivat kiusata toisiaan noin että laitan sulle hihamerkin kun sulla on kierot silmät.

Jos sellaiseen syyllistyy Parlamentaarikon virallinen avustaja, jotain on pahasti vialla. Potkut tuollaisen palkanneelle parlamentaarikolle avustajan lisäksi. Eihän tuollaisia lapsellisuuksia suoltavien toimintaa kustanneta verovaroista eikä Parlamentti ole lastentarha.

Hirvisaari on kieltäytynyt erottamasta avustajaansa vaikka oman Eduskuntaryhmän puheenjohtaja sitä edellyttää ryhmän enemmistön tahtona. Seuraava luonnollinen askel on itsensä Hirvisaaren erottaminen Eduskunnasta.

Myös palkanmaksun pitää lakata välittömästi - muuten erottamisella ei ole mitään tehoa paatuneseen mieleen. Vain helpon rahantulon loppuminen kirpaisee niin, että jätkän järki alkaa toimia.

31

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenttäläinen...

SS antaa Soinille siedätyshoitoa. Tällä hetkellä tilanne on SS 6 - Soini 0. Kenttä ei ole hermostunut ainoastaan persujen natsisiiven öyhötykseen vaan etenkin siihen, kun tilanne ei ole enää mitenkään Soinin hallussa. Persulaiva on ajatumassa kohti tuhoaan vailla ohjaajaa. Se lieneekin loppujen lopuksi parasta?

• Ettei ihan menisi...

Lue se blokikirjoitus tuosta "hihamrkistä", ja sitten jatketaan, jooko ?

• Se ei lukemalla...

siitä miksikään muutu. Teksti on hyvin lapasellinen - kuin toisia kiusaavan alakuokkalaisen aine. Koulussakin siitä saisi taatusti ala-arvoisen numeron.

Ihme jo sinänsä että aikuisuutta lähentelevä tyttö kehtaa noin lapsellisia kirjoitella. Siinähän häpäisee itsensä - on sen tehnytkin. Lisäksi paljastui myös Hirvisaaren lapsellisuus. Miten aikuinen mies kehtaa mennä mukaan tuollaiseen!

Iso HYH Hirvisaarelle ja räkäinen PTHYI keskelle virnottavaa naamaa.

• hyi phyi
        Se ei lukemalla... kirjoitti:

siitä miksikään muutu. Teksti on hyvin lapasellinen - kuin toisia kiusaavan alakuokkalaisen aine. Koulussakin siitä saisi taatusti ala-arvoisen numeron.

Ihme jo sinänsä että aikuisuutta lähentelevä tyttö kehtaa noin lapsellisia kirjoitella. Siinähän häpäisee itsensä - on sen tehnytkin. Lisäksi paljastui myös Hirvisaaren lapsellisuus. Miten aikuinen mies kehtaa mennä mukaan tuollaiseen!

Iso HYH Hirvisaarelle ja räkäinen PTHYI keskelle virnottavaa naamaa.

Niin, mitäpä sitä juttuja lukemaan. Persujahan voi haukkua jos siltä tuntuu, mitä sitä asioista selvää ottamaan.

• Luettu on
        hyi phyi kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä juttuja lukemaan. Persujahan voi haukkua jos siltä tuntuu, mitä sitä asioista selvää ottamaan.

jos olet itse lukenut, etkä ymmärrä tekstin lapsellisuutta - muka satiiria (HUH!), tutkituta pääsi. Tuo teksti on sellaista saastaa, että sitä ei haluaa silmiinsä kun on kerran lukenut.

• olisko näin?
        Luettu on kirjoitti:

jos olet itse lukenut, etkä ymmärrä tekstin lapsellisuutta - muka satiiria (HUH!), tutkituta pääsi. Tuo teksti on sellaista saastaa, että sitä ei haluaa silmiinsä kun on kerran lukenut.

Se on sinun mielipiteesi asiasta. Minun mielipiteeni asiasta on toinen. Meillä on sekin ero että minä suon sinulle vapauden pitää mielipiteesi, en ole ohjaamassa sinua hoitoon. En myöskään ole lähtemässä ketään sylkemään kasvoihin koska se minun mielestäni on äärimmäisen huonoa käytöstä, mutta ehkä nämä asiat eroittavatkin perussuomalaiset tavallisesta kansasta?

• Et edusta sivistystä
        olisko näin? kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi asiasta. Minun mielipiteeni asiasta on toinen. Meillä on sekin ero että minä suon sinulle vapauden pitää mielipiteesi, en ole ohjaamassa sinua hoitoon. En myöskään ole lähtemässä ketään sylkemään kasvoihin koska se minun mielestäni on äärimmäisen huonoa käytöstä, mutta ehkä nämä asiat eroittavatkin perussuomalaiset tavallisesta kansasta?

Olet natsien puolestapuhuja. Oletko varma, että kuulut pohjoiseen rotuun? Siinä nimittäin saattaa käydä niin, että puoliverisetkin talutetaan polttouuniin muiden alempirotuisten kanssa.

• niin kai sitten
        Et edusta sivistystä kirjoitti:

Olet natsien puolestapuhuja. Oletko varma, että kuulut pohjoiseen rotuun? Siinä nimittäin saattaa käydä niin, että puoliverisetkin talutetaan polttouuniin muiden alempirotuisten kanssa.

Erityisesti pidän siitä että asiallisessa poliittisessa keskustelussa ei lähdetä nimittelemään tosia natseiksi tai ehdotella hoitoonohjausta. Se edustaa sivistystä. Edellä oleva kirjoittajalla tosin näyttää olevan hieman erilainen käsitys sivistyksestä kuin itselläni. Jokainenhan päättää itse mitä pitää sivistyneenä. Sille tosiasialle minä eikä kukaan muukaan voi mitään. Että näillä mennään.

• kenttäläinen...

Vaikka tuo sotilaskypärä päässä mielellään kuvissa esiintyvä Helena Eronen-Kuhanen näyttääkin kuvissa nuorekkaalta, on hänellä sentään ikää jo 31 vuotta. Luulisi siinä iässä jo jonkun verran harkintakykyä olevan? Vaikuttaa siltä, että vauhtisokeus ja helppo raha ovat pehmentäneen aika monen persun päät?

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/371389_544404751_549577696_n.jpg

• Lasinen blogikirja

Me paikalliset on pantu merkille että ensin Helena käy hakemassa alkosta viinilastin ja tunnin päästä siitä alkaa blogi laulamaan.

• tuskinpa vaan
        Lasinen blogikirja kirjoitti:

Me paikalliset on pantu merkille että ensin Helena käy hakemassa alkosta viinilastin ja tunnin päästä siitä alkaa blogi laulamaan.

Valehtelet saatana. Olen lukenut että tältä palstalta että persut juo vaan kirkkaita.
        Vai viiniä. Jo on liian paksua.

• kerrankin asiaa

Kirjoituksestasi käy ilmi syvällinen valtio-opin tuntemuksesi. Eikö sun kannattais pyrkiä johonkin puolueeseen. Tai ottaisko ne sut Eduskuntaan suoraan Hirvisaaren tilalle.

• mirrille kermaa?

Nimimerkillä "kerrankin asiaa" taitaa olla ns. nyt "oma lehmä ojassa" ellei peräti "härkä tai sonni"?? ;D

• ei ainakaan asiaa

Jaha, kepulainen on hiihtänyt navetasta hajanaiset kengät lotisten kirjoittamaan vastinetta.

• epätietoinen hesasta

Näillä palstoilla kyllä ehdotellaan hihamerkkejä, kertokaa mulle miten se liittyy Helena Eroseen.

• Isäntä talossa

Saas nähdä alkaako häntä heiluttamaan koiraa, vai näyttääkö Soini Hirvisaarelle kaapin paikan.

• persuttihuumoria

Ai että Hirvisaari menis kaappiin?

• Takuulla Soini

jyrähtää kun tulee ulkomailta ja tutustuu hiirien jätöksiin. Kun Soini jyrähtää, Hirvisaarella on löysä jytky housunpuntissa.

• HIrvisaaren tukijat
        Takuulla Soini kirjoitti:

jyrähtää kun tulee ulkomailta ja tutustuu hiirien jätöksiin. Kun Soini jyrähtää, Hirvisaarella on löysä jytky housunpuntissa.

James ei jää yksin niin kuin ei jää Eronenkaan. Tässä on kysymys sananvapaudesta, jälleen kerran. Jos Soini nyt pettää samalla tavalla kuin Ruohonen-Lerner, sitä ei koskaan unohdeta eikä anneta anteeksi.

• kysyjä.
        HIrvisaaren tukijat kirjoitti:

James ei jää yksin niin kuin ei jää Eronenkaan. Tässä on kysymys sananvapaudesta, jälleen kerran. Jos Soini nyt pettää samalla tavalla kuin Ruohonen-Lerner, sitä ei koskaan unohdeta eikä anneta anteeksi.

sananvapaus ei pidä sisällää herjaamista. eihän teitä perSSujakaan saa kuulemma enää kutsua "perSSuiksi". se on kuulemma loukkavaa. onko tämä näin vaikea ymmärtää....

• Pettää kenet?
        HIrvisaaren tukijat kirjoitti:

Soini ei takuulla alistu ruskeapaitojen uhkauksiin ja kiristykseen. Kun Soini jyrähtää, ruskeapaidat paskantavat säikähdyksestä housuihinsa. Onneksi talossa on iso isäntä joka TAKUULLA palauttaa kurin. Halla-aho on taipunut jo monta kertaa Soinin edessä. Jos Hirvisaari on sellainen lautapää, että luulee voivansa tehdä mitä tykkää, erehtyy varmasti.

• kysyjä.
        Pettää kenet? kirjoitti:

Soini ei takuulla alistu ruskeapaitojen uhkauksiin ja kiristykseen. Kun Soini jyrähtää, ruskeapaidat paskantavat säikähdyksestä housuihinsa. Onneksi talossa on iso isäntä joka TAKUULLA palauttaa kurin. Halla-aho on taipunut jo monta kertaa Soinin edessä. Jos Hirvisaari on sellainen lautapää, että luulee voivansa tehdä mitä tykkää, erehtyy varmasti.

seisoo sulla kun sä ajattelet soinia...

• Joukkopako

Jos Soini ei anna potkuja Hirvensarvelle niin kunnon kansalaiset hylkäävät perussuomalaiset.

• ---------__---__---

noin sanoo kunnon demari palstapaskurimme.

• taistelu kovenee
      • 5+1

Pirkolle itselleen pitäisi antaa monoa

• lapsellisi suuttujia

Onko mamut, homot ja sweedut jotka veti herneen nokkaansa. Hekö tätä möykettä pitää.

• halpahuvi

Onhan tämä halpaa huvia .Jos verrataan Kataisen keräämiin miljardiin pois suomesta.

• Peli kovana

Peli kovana. Nyt jo poliisikin tutkii Erosen kirjoituksia?!

http://www.hs.fi/politiikka/Ruohonen-Lerner Hirvisaaren luottamus koko lailla mennyt/a1305559943144

• Hihamerkillistä

James puolustaa blogikirjoitusta ja sen kirjoittajaa ainoastaan sillä argumentillä ettei sitä ole vakavissaan kirjoitettu... No ei kai sellaista ketään selväjärkinen epäilekään..!? Ilmeisesti James on itse niin ennakkoluuloinen maahanmuuttajia kohtaan, että kuuluu tuonlaisen asenteellisen huumorin kohderyhmään. Ulkomaalaistaustaisille hihamerkki... hei oikeasti, miten tällainen kirjoittelu eroaa Suomen yleisimmästä rasismin muodosta, joka on julkisessa tilassa huudeltu rasistinen vitsi. Niin ja sitten kun vielä suomenruotsalaisuuden ymppää samaan vitsiin niin, sehän vasta hauskaa onkin !? tulee kaikki perusteemat. Pakolaiset ja suomenruotsalaiset... vihreät unohtu listalta. Avustaja on käsittääkseni rasistisia laittomuuksia kurnutelellut ennenkin ja oikeudessa niistä tuomittu. James seisoo silti takana.

• punainen nauha

No niin, nyt pahoitetaan vihreitten puolesta mieltä. Ei siellä muuten mainittu mustalaisiakaan, miksi sitä et nostanut esille. Saamelaisetkin oli unohdettu.
        Että yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää että kaikkea ei voi eikä tarvitse mainita. Fiksummalle menee vähemmälläkin vääntämiselle perille. Toisaalta ymmärrät että kirjoitusta ei ole kirjoitettu tosissaan, mutta sitten dementia iskee jo kolme riviä myöhemmin ja kirjoittelet ihan kuin Eronen olisi tosissaan.

Sinua lohduttanee se että Eronen sentään muisti yrittäjiä: (Tässä kohtaa Karismaattinen Herrasmies Espoosta kommentoi,
        että demareitten mieliksi voisi velvoittaa ihan suomalaiset yrittäjätkin
        pitämään jotain hihamerkkiä, jotta kaikille olisi varmasti selvää, kenen
        taskulla käydä).
        Odotankin, jos sinä et tartu asiaan, pikaista jyrähdystä Etelärannan suunnalta.
        Vai olisivatkohan he niin fiksuja että ymmärtäisivät kirjoituksen todellisen luonteen, rahvaalle kun se näyttää olevan niin vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe