Miten niin uskonnottomia?

tenfour.

15

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan

ja suurin osa suomalaisista kuuluu kirkkoon, vaikka ei usko.

Suomalaiset vaan niin hitaasti tajuavat, miten heitä on kusetettu vanhoilla taruilla.

• .....

Minun kohdallani ainakin meni niin että lakkasin uskomasta ja puoli vuotta myöhemmin erosin kirkosta.

• MInun kohdalla taas

Minun kohdalla tapahtui, että kirkon papeista huolimatta minä tulin uskoon, ja se ON varma, että se ei ollut ihmisistä lähtöisin, sillä sen jälkeen ihmeitä tapahtui, ja yhtenä seikkana kuolemanpelko hävisi, ja samoin kapakkareissut loppuivat kuin seinään, ja muutkin ongelmat, jotka oli mulle liian isoja, ovat hävinneet kokonaan.

Joten ON TÄYSIN varmaa, että Raamatussa annetut lupaukset toteutuu, kun tekee vain sen, mitä siellä sanotaan, eikä ite koita vängätä juttuja oman tahtonsa mukaan, koska pitäisihän SE JO tajuta, että omnan tahtonsa mukana on alunperin joutunutkin ongelmiin, niin miten ihmeessä oma tahto ne muka korjaa !

Jeesusta tottelee luonnonvoimatkin, joten ihmisten pikkuongelmat ovat suorastaan hupaisia juttuja.

• ......
        MInun kohdalla taas kirjoitti:

Minun kohdalla tapahtui, että kirkon papeista huolimatta minä tulin uskoon, ja se ON varma, että se ei ollut ihmisistä lähtöisin, sillä sen jälkeen ihmeitä tapahtui, ja yhtenä seikkana kuolemanpelko hävisi, ja samoin kapakkareissut loppuivat kuin seinään, ja muutkin ongelmat, jotka oli mulle liian isoja, ovat hävinneet kokonaan.

Joten ON TÄYSIN varmaa, että Raamatussa annetut lupaukset toteutuu, kun tekee vain sen, mitä siellä sanotaan, eikä ite koita vängätä juttuja oman tahtonsa mukaan, koska pitäisihän SE JO tajuta, että omnan tahtonsa mukana on alunperin joutunutkin ongelmiin, niin miten ihmeessä oma tahto ne muka korjaa !

Jeesusta tottelee luonnonvoimatkin, joten ihmisten pikkuongelmat ovat suorastaan hupaisia juttuja.

" Joten ON TÄYSIN varmaa, että Raamatussa annetut lupaukset toteutuu, kun tekee vain sen, mitä siellä sanotaan "
        Sano se nälkää näkevälle afrikkalaiselle joka viimeisenä epätoivoisena hetkenään rukoilee kunnes kuolee nälkään.

Mulla taas kuolemanpelko hävis suunnilleen samoihin aikoihin kuin aloin ateistiksi. Tosin se ei johtunut uskon asioista vaan henkisestä vahvistumisesta.

• ETTÄ MITÄH ?
        ...... kirjoitti:

" Joten ON TÄYSIN varmaa, että Raamatussa annetut lupaukset toteutuu, kun tekee vain sen, mitä siellä sanotaan "
        Sano se nälkää näkevälle afrikkalaiselle joka viimeisenä epätoivoisena hetkenään rukoilee kunnes kuolee nälkään.

Mulla taas kuolemanpelko hävis suunnilleen samoihin aikoihin kuin aloin ateistiksi. Tosin se ei johtunut uskon asioista vaan henkisestä vahvistumisesta.

Sinäkö vielä kuvittelet, ettei totuus näkyisi sinun puheistasi, sillä sinä puhut aivan sekavia.

Ja sinäkö muka henksesti vahvistunu, älä ees kehtaa ihteäsi yrittää pettää, sillä ainakaan mulle ei tuommonen uppoo !

• ......
        ETTÄ MITÄH ? kirjoitti:

Sinäkö vielä kuvittelet, ettei totuus näkyisi sinun puheistasi, sillä sinä puhut aivan sekavia.

Ja sinäkö muka henksesti vahvistunu, älä ees kehtaa ihteäsi yrittää pettää, sillä ainakaan mulle ei tuommonen uppoo !

Usko mitä haluat mutta näin on näppylät.

• valoa pimeyteen...

Kyllähän se mihin kukin uskoo joko hyväksi tai pahaksi puolen ruhtinaaseen se ilmenee siitä kumpaa palvelevasti elää sitä kaikille hyäksi puolen ruhtinasta tai sitä kaikille pahaksi puoolen ruhtinasta. Muita vaihtoehtojahan ei ole. Eli ne jotka sanovat itseään uskonnottomiksi lukeutuvat siihen pahaksi puolen ruhtinaaseen uskoviksi, koska elävät ja toimivat / vaikuttavat sille uskoillisesti ja kuuliaisesti, sen tarkoitusperien ja tavoitteiden puolesta. = Ihmiskunnalle tuhoksi ja hirmuiseksi maailman lopuksi. Joka kyllä näkyy ja kuuluu kaikessa ihmisten elämässä, touhuissa ja politikassa, että suunta on se, Lopuksi kohtalon täyttymykseen.

• Muista

Lääkkeet!

• raakkuna1
        Muista kirjoitti:

Lääkkeet!

Ilmoitukseni mukaan uskonnollisuus ei ole suinkaan välttämätöntä, mutta kunnollisuus ja lain mukaisuus on pelastava tekijä ihmisille.

• raakkuna1
        raakkuna1 kirjoitti:

Ilmoitukseni mukaan uskonnollisuus ei ole suinkaan välttämätöntä, mutta kunnollisuus ja lain mukaisuus on pelastava tekijä ihmisille.

Ja taas toisaalta aito uskonnollisuus, eli uudesti syntynyt kristitty osaa olla lain mukaisesti suhteessa kaikkeen. Ja siinä on todellisen menestyksen salaisuus.

• NYT OOT VÄÄRÄSSÄ
        raakkuna1 kirjoitti:

Ja taas toisaalta aito uskonnollisuus, eli uudesti syntynyt kristitty osaa olla lain mukaisesti suhteessa kaikkeen. Ja siinä on todellisen menestyksen salaisuus.

Korostin sen takia otsikkoa, että koska on aivan varmaa, että yksikään, eikä mikään lain noudattaminen aijeuta mitään muuta, kuin korkeintaan antaa vapauden syytetyksu joutumisesta, mutta se ei riitä, sehän on päivänselvää !

Me kyvyttömät tarvitsemme aivan TAATUSTI elävän auttajan, ja armahtajan, koska se on suorastaan"fysiikan laki", saatikka sitten TOTUUDEN sana, että me rikomme lakeja jatkuvasti, eikä ole yhden yhtäkään synnitöntä,- sen TOTUUDEN sanoo TOTUUS !

Ja siinä ei auta pakanamainen höpötys, vAAN elävä JEESUS KRISTUS, joka kuulee meidän avunhuutomme, ja haluaa vastata, kuin paimen lampaansa avunmääkimiseen ! Mutta omituista höpötystä ei paimen kuule ollenkaan, vain avunhuudot, se on tullut aivan selväksi.

ME tarvitsemme HÄNTÄ, joka kuulee avun huudot, ja sellaisen ON ELÄVÄ JUMALA meille antanut ! SE ON ihmeellistä, mutta se ON TOTTA, minun väitteistä huolimatta !

• raakkuna1
        NYT OOT VÄÄRÄSSÄ kirjoitti:

Korostin sen takia otsikkoa, että koska on aivan varmaa, että yksikään, eikä mikään lain noudattaminen aijeuta mitään muuta, kuin korkeintaan antaa vapauden syytetyksu joutumisesta, mutta se ei riitä, sehän on päivänselvää !

Me kyvyttömät tarvitsemme aivan TAATUSTI elävän auttajan, ja armahtajan, koska se on suorastaan"fysiikan laki", saatikka sitten TOTUUDEN sana, että me rikomme lakeja jatkuvasti, eikä ole yhden yhtäkään synnitöntä,- sen TOTUUDEN sanoo TOTUUS !

Ja siinä ei auta pakanamainen höpötys, vAAN elävä JEESUS KRISTUS, joka kuulee meidän avunhuutomme, ja haluaa vastata, kuin paimen lampaansa avunmääkimiseen ! Mutta omituista höpötystä ei paimen kuule ollenkaan, vain avunhuudot, se on tullut aivan selväksi.

ME tarvitsemme HÄNTÄ, joka kuulee avun huudot, ja sellaisen ON ELÄVÄ JUMALA meille antanut ! SE ON ihmeellistä, mutta se ON TOTTA, minun väitteistä huolimatta !

Kun ihminen on toiminut elämässään lakia kunnioittaen, niin Herramme Jeesus Kristus antaa ilman muuta kunnolliselle ihmiselle mahdolisuuden olla jatkossakin mukana ihmiskunnan kehityksessä. Ja täysin vapaaehtoisuuden varassa luoda itselleen myöhemmin hengellinen käsitys asioista.

• pppppppppppppppppppp

Ennemminkin niin päin että uskoivaiset eivät kuulu kirkkoon ja muut kuuluvat kirkkoon koska haluavat kirkkohäät tms.

• Kirkko ei pelasta!

Joo, meitä on paljon, tosi uskovia, jotka seuraamme Jeesusta Kristusta ja uskomme raamattuun Jumalan sanana. Siksi meitä ei miellyttänyt luterilainen maailmaa mielistelevä kaiken salliva porttokirkko, joten olemme kirkosta eronneita!

• .

Tyypillistä sosialistista ajattelua. Ellei nimeäsi löydy virallisesti jostain valtion tietokannasta, lakkaat olemasta.

Kaiken pitää olla virallista, suuren ja kaikkivoipan valtiovallan siunaamaa. Omillaan toimiminen ei ole hyväksyttävää, eikä sitä katsota hyvällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      287
      5427
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5016
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4116
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3448
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2962
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2120
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2061
    Aihe