Meillä on Suomessa luottamusta herättävä pääministeri
Vakuuttava pääministerin haastattelutunti
10
53
Vastaukset
- 152 cm
Minä olen rehellinen, joten en äänstä kokomustalaisia enkä nuole väärentäjää.
- 152 cm
Olet oikeassa, minulla on henkinen tasapaino häiriötilassa
- Lähimmäisapu
152 cm kirjoitti:
Olet oikeassa, minulla on henkinen tasapaino häiriötilassa
Ota rohkeasti yhteyttä hoitoon.
http://www.tietoisuus.org/2010/auttavat-puhelimet-suomessa
- 152 cm
Ymmärrän hyvin nikkikaima ja -varas Kokoomukseta, että sinulla on ongelmia henkisen taspainon kanssa. Et muuten olisikaan kokomustalainen.
- Pikahoitoon saatava
Hyvänen aika, nyt nim. 152 cm keskustelee itsensä kanssa ja syyttää varastamisesta itseään..
- 151,7 cm
Etkö Kokoomusressukka tiedä mistä haet itselelsi hoitoa? Toisaalta et kia muuten oliskaan kokomustalainen Kataistakin tyhmempi.
- 152 cm
Nyt minulla mitta lyheni 3 mm, mutta mistä, no sieltä ?
- Micci Catainen
Kenenhän luottamusta tuollainen herättää, aika heikossa hapessa pitää olla, jos tuollaiseen luottaa. No nämä multipersoonat asia erikseen.
- 152 cm
Ai nyt meni minulla kova k ceeksi . Kuuluu taudin kuvaan
- HEIPÄ HEI
JA KUUNNELLAAN TÄSTÄ UUDESTAAN
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/radio/1484052
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865