Mihin hävisi evoluutioteoriaketju, jossa ertert ensin väitti evoluutioteoriaa faktaksi (oikeaksi todistettu totuus), ja kun kysyin, miten käy tieteen itseään korjaavuudelle, jos jokin teoria on fakta, ertert sanoikin, että teoria ei ole fakta?
Mihin hävisi ketju, mihin?
Ensin ertert väittää, että teoria on fakta. Sen jälkeen hän sanookin, että teoria ei ole fakta. Ja kun kysytään, mistä moinen puheiden pyörtäminen, ertert pyytääkin ketjun poistoa.
Mitä me tähän sanomme? Tollukoita harmittaa, jos heidän tietämättömyytensä paljastetaan.
Evoluutioteoria fakta?
20
132
Vastaukset
- ::::::
Mistä tiedät, että juuri ertert pyysi ketjua poistoon?
- miss ei kirj.
"Mihin hävisi ketju, mihin?"
Etsi etsi! **tustako minä tiedän.
"Ensin ertert väittää, että teoria on fakta. Sen jälkeen hän sanookin, että teoria ei ole fakta. Ja kun kysytään, mistä moinen puheiden pyörtäminen, ertert pyytääkin ketjun poistoa."
Ai sinä siis tiedätkin?
"Mitä me tähän sanomme? Tollukoita harmittaa, jos heidän tietämättömyytensä paljastetaan. "
Aijjaa :D - zsvsvdzsd
Jaha, löytyikin googlesta vielä. Otin ruutukaappauksen.
- xdfbdbd
ertert
14.4.2012 19:47
Evoluutioteoria ja evoluutio on fakta. Jos sinun vaikea ymmärtää, kannattaa selvittäminen aloittaa siitä, mitä teoria ja fakta tieteessä tarkoittavat. - zvsfdv
,.....,........
14.4.2012 20:52
Faktoja ei ole olemassa.- <sdvsd
ertert
14.4.2012 21:07
"Faktoja ei ole olemassa. "
Tieteessä on. - zsdfvzs
<sdvsd kirjoitti:
ertert
14.4.2012 21:07
"Faktoja ei ole olemassa. "
Tieteessä on.,.....,........
14.4.2012 21:14
Tämä viesti paljastaa, että ertert ei ole tieteentekijä. - zsfvsv
zsdfvzs kirjoitti:
,.....,........
14.4.2012 21:14
Tämä viesti paljastaa, että ertert ei ole tieteentekijä.ertert
14.4.2012 21:16
"Tämä viesti paljastaa, että ertert ei ole tieteentekijä. "
Olet väärässä. Minä olen tieteentekijä. Minä paljastan työssäni tieteellisiä faktoja jatkuvasti. - xfghd
zsfvsv kirjoitti:
ertert
14.4.2012 21:16
"Tämä viesti paljastaa, että ertert ei ole tieteentekijä. "
Olet väärässä. Minä olen tieteentekijä. Minä paljastan työssäni tieteellisiä faktoja jatkuvasti.,.....,........
15.4.2012 12:27
Määrittele fakta. - sz<vfv
xfghd kirjoitti:
,.....,........
15.4.2012 12:27
Määrittele fakta..
15.4.2012 13:09
Fakta on tutkittu ja todistettu totuus.
Toisin kuin usko. - zssdfs
sz<vfv kirjoitti:
.
15.4.2012 13:09
Fakta on tutkittu ja todistettu totuus.
Toisin kuin usko.sdfvs
15.4.2012 14:09
Jos jokin teoria on fakta eli todistettu totuus, miten käy tieteen itseään korjaavuudelle? - zsdvsd
zssdfs kirjoitti:
sdfvs
15.4.2012 14:09
Jos jokin teoria on fakta eli todistettu totuus, miten käy tieteen itseään korjaavuudelle?ertert
15.4.2012 14:17
Teoria ja fakta ovat eri asioita. Teoria ei ole fakta.
Fakta tieteessä on objektiivinen ja todennettava havainto. - zsdzsd
zsdvsd kirjoitti:
ertert
15.4.2012 14:17
Teoria ja fakta ovat eri asioita. Teoria ei ole fakta.
Fakta tieteessä on objektiivinen ja todennettava havainto.sdfvs
15.4.2012 14:20
Mutta sinähän sanoit, että evoluutioteoria on fakta. Mitäs tämä tämmöinen puheiden pyörtäminen on? zsdzsd kirjoitti:
sdfvs
15.4.2012 14:20
Mutta sinähän sanoit, että evoluutioteoria on fakta. Mitäs tämä tämmöinen puheiden pyörtäminen on?"Mutta sinähän sanoit, että evoluutioteoria on fakta. Mitäs tämä tämmöinen puheiden pyörtäminen on? "
Ajatusvirheestä ja liian nopeasta kirjoittamisesta. Toisin sanoaen kyseessä oli kirjoitusvirhe.
Kuului kirjoittaa näin: evoluutioteoria on tieteellinen teoria ja evoluutio on fakta.- sdrve
ertert kirjoitti:
"Mutta sinähän sanoit, että evoluutioteoria on fakta. Mitäs tämä tämmöinen puheiden pyörtäminen on? "
Ajatusvirheestä ja liian nopeasta kirjoittamisesta. Toisin sanoaen kyseessä oli kirjoitusvirhe.
Kuului kirjoittaa näin: evoluutioteoria on tieteellinen teoria ja evoluutio on fakta.Kyseessä oli älykkyysvirhe.
- zyrt
Joku hihhuli sen kai on poistoon pyytänyt, jos ei enää täällä ole. Miksi kysyt mihin se hävisi? Bittiavaruuteen tietenkin.
Uhhuh!
Joku sanoi evoluutioteoriaa faktaksi! VOI KAUHEA!"ertert pyytääkin ketjun poistoa."
En ole pyytänyt mitään ketjun poistoa.
"Mitä me tähän sanomme? Tollukoita harmittaa, jos heidän tietämättömyytensä paljastetaan. "
Kuka on tollukka?
"Mihin hävisi evoluutioteoriaketju, jossa ertert ensin väitti evoluutioteoriaa faktaksi (oikeaksi todistettu totuus), ja kun kysyin, miten käy tieteen itseään korjaavuudelle, jos jokin teoria on fakta, ertert sanoikin, että teoria ei ole fakta?"
Siinä alussa oli kirjoitusvirhe. Laitetaan nyt varmuuden vuoksi korjattuna uudelleen, ettei tule sitten mitään epäilystä siitä, mitä tarkoitan.
Evoluutioteoria on tieteellinen teoria ja evoluutio on tieteellinen fakta.- sdsfb
Vai kirjoitusvirhe. Kylläpähän siinä oli ihan typeryysvirhe, älykkyysvirhe. Et ymmärtänyt asiaa, ja yritit esiintyä tietäväisenä.
"ertert pyytääkin ketjun poistoa."
Ketjua ei ole poistettu vaan se on evoluutiopalstalla. Älä siis syyttele ennen kuin sinulla on tietoa. Olkoon sinulle opiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770