Siis voiko visa electronilla maksaa netissä? Maksoin tänään app storessa pari sovellusta visa electronilla ja se hyväksyi sen. Ennen se ei hyväksyny sitä. Vähä ihmetyttää. Voiko joku asiasta osaava kertoo että tuleeko laskuna vai lähtikö suoraan tililtä se maksu. Eli lyhyesti voiko maksaa electronilla netissä.
Visa electronilla maksaminen netissä
5
4236
Vastaukset
- 312
Visa Electronilla tehdyt maksuvat lähtevät pankkitililtä siitä riippumatta maksatko kaupan tiskillä vai netissä.
Useimmiten Visa Electron toimii netissä siinä kuin varsinainen Visa-korttikin. Voi vaatia etukäteen verkkopankissa tehtävän aktivoinnin, jotta maksaminen onnistuu. - Zuiggeli
Ok kiitti sulle mut lähtikse maksu suorana tililtä vaikka valitti maksu tavaksi pelkän visan. Visalla tulee lasku siis.
- jeeger5
miten app sovellukset voi maksaa visa elektronilla mulla viahto ehtona on vaan visa,amex,mastercard
- toimii hyvin
Kyllä voi maksaa.Jos ei ole kuin visa vaihtoehtona niin silloinkin vooi ainakin näin minulla.Kokeilemalla sen näkee tietenkin parhaiten.
- Toimii_netissä
Täältä löytyy helppo ja kuvallinen ohje Visa Electron nettimaksamiseen:
http://www.opastaja.com/visa-electron-maksaminen-netissa/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760