Alkuvuonna, liikevaihdosta on maksettu liikevaihtoveroa n.19%. Eli viidennes on pyyhkäisty hevonvittuun, tuosta päältä vaan...
Senjälkeen alkaa vasta normaalit veronmaksut.
On tämä yhtähelvettiä.
No, senhän tietää mihin tämä menee...... Kansa on aina oikeassa, eivät hallitsijat.
Katselin firman kirjanpitoa;
22
127
Vastaukset
- Tosimies.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ohhoh-tanne-putkahti-romanialaisleiri-suomalaiset-kaikkosivat
Oho väärä linkki;) - Toinen yrittäjä
Liikevaihtovero katosi vuonna 1994, nyt meillä on arvonlisävero.
ALV ei minua kauheasti häiritse, sillä katson sen aina erilliseksi maksuksi, jonka minä kerään asiakkailtani ja välitän sitten verottajalle. Ei vituta, kun sitä rahaa ei missään vaiheessa pidä omana rahanaan.
Niitä muita pakollisia maksuja onkin sitten enemmän kuin tavallinen palkansaaja osaa ymmärtää, vaikka ne selittäisi kuinka rautalangan kanssa. Tässä maassa, jota pienyrittäjät pitävät pystyssä, pienyrittäjä maksaa kalliisti siitä, että saa hankkia työnsä itse ja olla täysin kaikkien suojaverkkojen ulkopuolella.- yrittäjä.
Sorry, epätarkkuus. Meidän alalla tuo "hra alffin palkka" ainakin piti ottaa omasta pussista, ei me saatu sitä uitettua asiakkaan maksettavaksi. Se millä yrittäjä korvas hävinneen rahan oli työpäivän jatkaminen.
Minä mieluummin maksaisin kaikista palveluista suoraan tuottajalle, ilman yhdenkään virkaloisen välistävetoa. En näe tarpeellisena muuta kuin poliisin, armeijan, pelastuslaitoksen ja oikeuslaitoksen ylläpitämisen verotuksen kautta. Kaiken muun haluaisin maksaa suoraan tuottajalle. - Ekonoomi-1
joo mutta ei sinua kukaan pakota yrittämään. Turvaverkkojen puuttumisesta olen samaa mieltä. Muista myös että kaiken maksaa asiakas, ongelmana vaan tänä päivänä on pimeä työ mitä asinäkin ilmeisesti haluaisit harjoittaa, se syö kilpailukyvyn rehellisisltä yrittäjiltä.
- yrittäjä.
Ekonoomi-1 kirjoitti:
joo mutta ei sinua kukaan pakota yrittämään. Turvaverkkojen puuttumisesta olen samaa mieltä. Muista myös että kaiken maksaa asiakas, ongelmana vaan tänä päivänä on pimeä työ mitä asinäkin ilmeisesti haluaisit harjoittaa, se syö kilpailukyvyn rehellisisltä yrittäjiltä.
Ei pakota. Eikä sinua kukaan pakota puhumaan paskaa.
Minulle veroilla riittäisi tuottaa seuraavat asiat;
poliisi, armeija, pelastuslaitos ja oikeuslaitos.
Kaiken muun haluaisin maksaa suoraan tuottajalle.
Mikä tuossa niin sapetti ? Mutta oikeastaan se ei minua kiinnosta. - Toinen yrittäjä
Ekonoomi-1 kirjoitti:
Mistä mahdoit päätellä, että haluaisin tehdä pimeitä töitä? Ja mistä sinä luit edes sen, että minä valitan siitä, että olen yrittäjä? Kyllä ekonoomilla pitäisi lukutaitoa olla sen verran, ettei ihan kaikkea lue väärin tai luule rivien välistä.
- Ei silti kiinnosta.
Toinen yrittäjä kirjoitti:
Mistä mahdoit päätellä, että haluaisin tehdä pimeitä töitä? Ja mistä sinä luit edes sen, että minä valitan siitä, että olen yrittäjä? Kyllä ekonoomilla pitäisi lukutaitoa olla sen verran, ettei ihan kaikkea lue väärin tai luule rivien välistä.
Ei toi ole ekonomi, vaan loinen.
- Toinen yrittäjä
yrittäjä. kirjoitti:
Sorry, epätarkkuus. Meidän alalla tuo "hra alffin palkka" ainakin piti ottaa omasta pussista, ei me saatu sitä uitettua asiakkaan maksettavaksi. Se millä yrittäjä korvas hävinneen rahan oli työpäivän jatkaminen.
Minä mieluummin maksaisin kaikista palveluista suoraan tuottajalle, ilman yhdenkään virkaloisen välistävetoa. En näe tarpeellisena muuta kuin poliisin, armeijan, pelastuslaitoksen ja oikeuslaitoksen ylläpitämisen verotuksen kautta. Kaiken muun haluaisin maksaa suoraan tuottajalle.Millä alalla maksetaan Alffille omasta pussista? Olen kai jumiutunut omalleni niin, etten osaa kuvitella.
- SuksiRyssäVittuun.
Ekonoomi-1 kirjoitti:
hyihelvettimikäpaska.
- Ekonoomi-1
Toinen yrittäjä kirjoitti:
Ethän muuta tee kuin valitat täällä. oikeat yrittäjät eivät valita vaan tekevät töitä. ilmeisesti olet joku pummi.
- Lost The Debate
SuksiRyssäVittuun. kirjoitti:
hyihelvettimikäpaska.
No tulihan se krapula mentaliteetti sieltä. Kun argumentit loppuvat, hyökätään viestinviejän kurkulle.
- HulluilleKertausta;
Lost The Debate kirjoitti:
No tulihan se krapula mentaliteetti sieltä. Kun argumentit loppuvat, hyökätään viestinviejän kurkulle.
SuksiRyssäVittuun.
hyihelvettimikäpaska. - Toinen yrittäjä
Ekonoomi-1 kirjoitti:
Ethän muuta tee kuin valitat täällä. oikeat yrittäjät eivät valita vaan tekevät töitä. ilmeisesti olet joku pummi.
Ohhoh. Sinullapa on aika ikävä asenne eikä luetunymmärtämistaidoissasikaan ole kehumista. Toivottavasti olet itse yrittäjä - on nimittäin hyvin harmillista työnantajan kannalta, jos olet jossakin palkollisena.
- Ei suomessa
kannata yrittää, mitä järkeä on tehdä työtä 24/7 ja sitten maksaa itsensä kipeäksi sen tekemisestä? Täytyy todella intohimoisesti rakastaa jotain asiaa, jotta jaksaa tehdä sitä antaumuksella ja saada nettona saman verran kuussa käteen, kuin joku alipalkattu juuri valmistunut nuori henkilö.
Suomessa tehdään todella typeriä ja lyhytnäköisiä päätöksiä, joiden maksumiehiksi me kaikki joudumme. Milloin ihmiset saavat tarpeekseen tästä riistosta ja alkavat tehdä jotain sen eteen, että muutos tulisi?- Kolmas yrittäjä
Kyllä ainakin minun kannatti siirtyä muutama vuosi sitten yrittäjäksi. Tuloni viime vuonna oli 100.000 euroa.
Veroja sai maksaa kuitenkin aika perkeleesti. Mutta niillä sitten elätetään mm. tämän palstan kaikesta valittavia luusereita: silloin kun nämä palstalaiset eivät valita nälästä, niin sitten siitä, että niillä on paskahätä. - Tulot...
Kolmas yrittäjä kirjoitti:
Kyllä ainakin minun kannatti siirtyä muutama vuosi sitten yrittäjäksi. Tuloni viime vuonna oli 100.000 euroa.
Veroja sai maksaa kuitenkin aika perkeleesti. Mutta niillä sitten elätetään mm. tämän palstan kaikesta valittavia luusereita: silloin kun nämä palstalaiset eivät valita nälästä, niin sitten siitä, että niillä on paskahätä.ennen veroja vai verojen jälkeen?
"Tuloni viime vuonna oli 100.000 euroa. " - EKonoomi-1
Kolmas yrittäjä kirjoitti:
Veroja sai maksaa kuitenkin aika perkeleesti. Mutta niillä sitten elätetään mm. tämän palstan kaikesta valittavia luusereita: silloin kun nämä palstalaiset eivät valita nälästä, niin sitten siitä, että niillä on paskahätä.mitähän veroja sinäkin maksat. kyllä nämä yrittäjien verot tiedetään, muutama vaivainen miljardi kertyy yhteisöveroista valtion kassaan. Merkittävin vero on alvi ja sitä ei yrittäjä maksa, sen maksaa asiakas. jos sen yrittäjä maksaa itse, on sellainen firma pian konkurssissa. Muutenkin pienyrittäjät kuten sinä, tekevät puolet busineksistaan pimeänä ja käyttävät kaiken maailman tukiasia. Nettoveronmaksu taitaa monella yrittäjällä mennä negatiiviseksi. Silti ovat täällä itkemässä.
Menestyvät yrittäjät eivät verotusta itke. - OlisKivaUudestaan!!!
EKonoomi-1 kirjoitti:
mitähän veroja sinäkin maksat. kyllä nämä yrittäjien verot tiedetään, muutama vaivainen miljardi kertyy yhteisöveroista valtion kassaan. Merkittävin vero on alvi ja sitä ei yrittäjä maksa, sen maksaa asiakas. jos sen yrittäjä maksaa itse, on sellainen firma pian konkurssissa. Muutenkin pienyrittäjät kuten sinä, tekevät puolet busineksistaan pimeänä ja käyttävät kaiken maailman tukiasia. Nettoveronmaksu taitaa monella yrittäjällä mennä negatiiviseksi. Silti ovat täällä itkemässä.
Menestyvät yrittäjät eivät verotusta itke.Tyypillinen loinen, joka kuolee heti kun naapurit lopettavat ruokkimisen. Entisaikaan tuollaiset poljettiin jänkään, eikä koira perään haukkunut.
IHANAA LEIJONAT IHANAA , LOISET POLJETAAN SUOHON !! - Hei katsokaa !!!
EKonoomi-1 kirjoitti:
mitähän veroja sinäkin maksat. kyllä nämä yrittäjien verot tiedetään, muutama vaivainen miljardi kertyy yhteisöveroista valtion kassaan. Merkittävin vero on alvi ja sitä ei yrittäjä maksa, sen maksaa asiakas. jos sen yrittäjä maksaa itse, on sellainen firma pian konkurssissa. Muutenkin pienyrittäjät kuten sinä, tekevät puolet busineksistaan pimeänä ja käyttävät kaiken maailman tukiasia. Nettoveronmaksu taitaa monella yrittäjällä mennä negatiiviseksi. Silti ovat täällä itkemässä.
Menestyvät yrittäjät eivät verotusta itke.Vitunpuutteessa oleva paskavirkaloinen.
- Ekonoomi-1
OlisKivaUudestaan!!! kirjoitti:
Tyypillinen loinen, joka kuolee heti kun naapurit lopettavat ruokkimisen. Entisaikaan tuollaiset poljettiin jänkään, eikä koira perään haukkunut.
IHANAA LEIJONAT IHANAA , LOISET POLJETAAN SUOHON !!jahas taas tämä kehitysvammainen. Siis esiinnyt yrittäjänä tällä kertaa, HEEEHHHHEEEEEEEE mikä pelle. Pyydä äitiäs syöttämään iltapuuro ja mene maate, loinen!
Liikevaihtoveroa 19%?? HEEEHHHHEEEEEEEEE!!!!
- kebabtukkuri
Mine en jummarra sinua
Mikä olla kirjanpito? - Jussuf (se sama)
Maaseudulla aika kulkee hitaasti. Täällä kaupungissa ei liikevaihtoveroa ole maksettu pariinkymmeen vuoteen, mutta tämä maalainen niitä edelleen makselee. Siihen kun tulee vielä ALVit päälle niin veroa alkaa olla kohta puolet tuotteen hinnasta.
Epäilen huijausta, ja tuo "liikevaihtovero" taitaa mennä maalaisen omalle tilille. Asiakkaana on toiset maalaiset jotka eivät ole kuulleet lain muutoksesta ja kiltisti sen veron maksavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186057- 855396
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484404- 523951
- 573801
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1803482Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633217Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse32446- 432289