Marko

unelmaa

Kaikki nämä vuodet sinua Marko vain olen ajatellut, ikävöinyt ja... Kunpa kaikki olisi mennyt toisin.. Anteeksi, tein ikävästi mutta en silloin ymmärtänyt että kiinnostus oli molemminpuoleinen. Haluaisin kertoa sinulle, että olen kiinnostunut sinusta (olin kyllä silloin aikoinaan ja olen edelleenkin). Kaikkea hyvää elämääsi!

19

3128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;)))

älä pelkää,ei ole minulta..

• tuttu tunne

No miksi et yritä ottaa yhteyttä kyseiseen henkilöön,jos noin ikävöit ja kaipaat.Tuskin se täältä saa tietää että sinulla on tunteita häntä kohtaan.
      Ikinä ei ole liian myöhäistä...

• Eräs Marko

Ei kiinnosta enää,kiitos vaan.Menneet on menneitä ja näillä mennään.

• Marko 82

Mä muistan. Olis ihana tavata viellä t. Marko Malin

• yäkkkkkkk

Hyi vittu

• Marko Oulusta

Kylläpäs osuu kohdalleen sun viesti. Selvennykseksi voisit laittaa paikka kunnan ja jonkin lisätiedon ulkonäöstä?

• unelmaa

Tarkempaa paikkakuntaa en viitsi laittaa, mutta kyl Oulukin kelpanee tavallaan. Ulkonäöstä voin sanoa (siis Markon, ei minun :D) tummat hiukset ja ruskeat silmät.

• Marko 82

Eli se olen minä paitsi asun Helsingissä!

• unelmaa

Ei, et ole sinä Marko 82. Kyseinen Marko ei asu Helsingissä vaan Pohjois-Pohjanmaalla.

• M

Ettei ollut siniset silmät?

• viddu

Tännekkö piti tulla kitisemään..sissus saatana..ettei akasta pääse eroon!!!!

• Halusinvaintietää

Mistäpäin sinä ap olet

• Anonyymi

Vappu tivoli tequila

• Anonyymi

Marco Kossu von Vichy

• Anonyymi

Juu join kossua vichyllä ja sää oot se kulta hawn lookalike

• Anonyymi00017

Marko on nykyään naimisissa eikä halua olla kanssasi missään tekemisissä.

• Anonyymi00018

Kyllä muistan ne fiilikset ja bileet korkeassa rakennuksessa ja meksikolaisaiheisessa baarissa bryan adamsin tahtiin!

• Anonyymi00019

Missä on Marko?
      Edes takasin ryntäillään
      Hädissämme ettitään
      Jostain kuuluu vikinää:
      Täällä ojan pohjalla....

• Anonyymi00020

Vieläkö kateissa Marko?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      180
      7986
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      254
      4190
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      73
      3446
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      90
      3181
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      18
      2331
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2155
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      21
      1988
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      35
      1611
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      49
      1525
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1487
    Aihe