Voice Of Finland Finaali lähestyy

Kuka voittaa

Perjantaina 20.00 alkavassa suorassa lähetyksessä nelosella selviää kenestä tulee Suomen ensimmäinen The Voice Of Finland. Puitteet mahtavalle finaalille ovat olemassa, mutta suuri kysymys on se kuka neljästä finalistista saa parhaan Voice Of Finland tittelin ansaitsevan Shown pystyyn. Saako suomi ensimmäisen kansainvaälisilläkin markkinoilla pärjäävän laulukilpailuvoittajan vai uuden voittajan joka nousee ainakin hetkeksi pinnalle Suomessa.

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voice-finland/etusivu

18

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • downdown

      Fagernäässin pojalle (Monroelle) sopisi hyvin punanen vekkihame kun tuottajan käskystä pudotti Herrasen kisasta.
      Näin toimii meidän --Slashinkin ylistämä maailmaluokan artisti.
      No eipä tarvi enää takkutukkaa arvostaa eikä levyjä ostaa.
      Hyi hitto mikä mamo!

      • ytgyuhgijokpl

        Ihan hyvä vaan ettei Herranen päässyt finaaliin. Tuollaista huutamista erkkikään jaksa kuunnella.....


      • rahat pois!

        Noissa äänestyskisoissa tuottaja aina valitsee
        voittajan! Se kävi ilmi BB-äänestyksessä.
        Siis äänestyksillä ei itseasiassa ole mitään
        merkitystä.
        Tässä BB:n säännöt.

        Kopiotu Sub.fi sivun äänestysohjeista:

        "Sub ja Metrome Film & TV eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Metronome Film & TV varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä.


      • uyui8yh9o0

        Kyllä Mattia nyt varmaan harmittaa jos sinä jätät arvostamatta ja ostamatta.....


      • xf

        Pikku yksityiskohta, sukunimi on Fagerholm.
        Harmi, että Kim Koskinen jäi kärkikaksikon ulkopuolelle. Olin itse yllättynyt Mikko Sipolan voitosta, mutta meneppä tässä nyt taviksena sanomaan, että tuotantoyhtiö määräisi voittajan. Saara Aalto oli lähtökohtaisesti väärällä areenalla, ihan eri kaliiberia koko sarjassa. Liian taitava ja koulittu. Tämän on voinut lukea median eri kirjoituksista rivien välistä. Tyytyisi nyt vaan rakentamaan uraansa, jolle on vahva perusta.
        Sipola on kansan mies, siisti, edustava, ei porukan lahjakkain, mutta hyvää keskinkertaista potentiaalia jatkokäsittelyn kannalta. Äänessä ei kuitenkaan ole mitään sellaista, joka sykähdyttäisi levyltä, hyvä live-esiintyjä ja varmaan osaa ottaa yleisönsä Levin pororavintoloissa, missä porukka on enemmän tai vähemmä juubassa.

        Hieno kisa, mitä jäin käteen, kun pyrotekniikka on sammunut ja valmentajien suuret julkiset lupaukset valmennettavilleen unohdettu? Show must go on...


      • järki käteen
        rahat pois! kirjoitti:

        Noissa äänestyskisoissa tuottaja aina valitsee
        voittajan! Se kävi ilmi BB-äänestyksessä.
        Siis äänestyksillä ei itseasiassa ole mitään
        merkitystä.
        Tässä BB:n säännöt.

        Kopiotu Sub.fi sivun äänestysohjeista:

        "Sub ja Metrome Film & TV eivät ole velvollisia missään olosuhteissa palauttamaan kuluttajille äänestykseen käytettyjä rahoja. Sub ja Metronome Film & TV varaavat itselleen oikeuden muuttaa äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä.

        "äänestyskäytäntöjä ja sääntöjä". Totta kai, mutta ei lopputulosta!


    • kimvoittaa !!!

      ihan sama kuka noista voitta , kunhan se ei ole mikko sipola , siinä sällissä on jotain ällöä ja pökkelöä että oikein yököttää , se yrittää olla ns. "kilttipoika"ja sitä kautta luulee olevansa kansan lemmikki .

    • paulan hyvä valinta

      jesse on paras , hänellä on suuri sydän ja hänestä huokuu ihanaa lämpöä ja suurta rakkautta kaikille jotka vain ottaa sen vastaan .

      • xf

        Kimi Koskinen on noista jäljellä olevista ylivoimaisesti paras. Se mimmi laulaa hyvin, mutta on habitukseltaan jotenkin outo, nykivä ja hermostunut. Muut kaksi hyviä, mutta eivät puhuttele minua millään tavalla. Lätsä laulaa suoraan sydämeen.


      • .Ihanainen
        xf kirjoitti:

        Kimi Koskinen on noista jäljellä olevista ylivoimaisesti paras. Se mimmi laulaa hyvin, mutta on habitukseltaan jotenkin outo, nykivä ja hermostunut. Muut kaksi hyviä, mutta eivät puhuttele minua millään tavalla. Lätsä laulaa suoraan sydämeen.

        Jesse tai Kimi voitaa. Se akka on rasittava muovinen Vegastähti. Olin tosi pettynyt Monroen valintaan ja vielä 70-30. Olis laittanut 50-50, niin olis yleisön suosikki päässy jatkoon.


      • ei kireää teennäistä
        .Ihanainen kirjoitti:

        Jesse tai Kimi voitaa. Se akka on rasittava muovinen Vegastähti. Olin tosi pettynyt Monroen valintaan ja vielä 70-30. Olis laittanut 50-50, niin olis yleisön suosikki päässy jatkoon.

        Toivottavasti noin käy. Saara on teennäinen ja kireä ikuinen yrittäjä ja tympii kertakaikkiaan kun tunkenut aina uudelleen noihin kisoihin.. Ei pidä äänestää saaraa, ei missään tapauksessa.


    • mitä välii?

      On aivan sama kuka noista voittaa. Ei noista kenestäkään tule pitkäaikaista suursuosikka Suomen musiikkimarkkinoille. Puhumattakaan kansainvälisestä suosiosta.

      • Marsinnmn

        No kenestä sitten?joku idols rääkyjä vai?.Nämä osaa edes laulaa.Tasoero idols tyyppeihin on valtava,ainoa kun pystyy kilpailemaan samalla tasolla on Anna Ab.Nyt kun vielä selvittäisin tuon laskutehtävän niin tästäs saatte.


    • Tarvitaanko voittaja

      Kenestä tahansa VOF:ssa kilpailleesta voi tulla menestyjä! Tuntuu että tässä kisassa voittajan harteille ei yritetäkään sysätä suurinta menestyspainetta. Ja miksi pitäisikään? Voittaja saa levytyssopimuksen ja vähän enemmän ruutuaikaa.

      Tyhmää tuijottaa vain sitä voittajaa ja odottaa että sen täytyy pitää formaatin uskottavuutta yllä.

      Voice on monessa mielessä fiksumpi ja realistisempi kisa kuin Idols, jossa voittajasta pitäisi tulla supertähti yhdessä yössä. Ja mielellään kaikista muistakin. Voicessa katsotaan vähän pidemmälle kuin voittajan ensilevyn myyntiin ja siihen paljonko levy-yhtiö saa voittoa, ja formaatti mainetta ja kunniaa.

    • Terhi 24

      Saara tai Kimi pokkaa pytyn,äänestän Kimiä se on ihan noviisi Saaraan verrattuna.Saara on tähti ilman tätä kisaakin.

      • VoiceVoittaa!

        Yep, Saara dominoi niin ettei mitään rajaa. Vaikka ei nyt ihan klassista dominaa muistutakkaan. ;)


      • Dgatmaw
        VoiceVoittaa! kirjoitti:

        Yep, Saara dominoi niin ettei mitään rajaa. Vaikka ei nyt ihan klassista dominaa muistutakkaan. ;)

        Saaran biisi oli teatraalinen floppi.


      • jylppyrä
        Dgatmaw kirjoitti:

        Saaran biisi oli teatraalinen floppi.

        Milloinkas äänestys loppuu tässä kisassa? Vai menikö multa ihan ohi ilmoitus, että nyt on äänestys päättynyt. Ei tainnut Akselikaan mainita aiheesta mitään. Viimeinenkin usko on mennyt näihin äänestysjuttuihin, että voiko oikeasti vaikuttaa tuloksiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe