http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041515454503_uu.shtml
Enemmän meitä sinkkuja tässä maassa on kuin lapsiperheitä, joille muutenkin juoksee kaikkinaiset tuet, lapsilisät ja elatusmaksut.
Ruoan hinnasta heti alvit pois ja hinnat valvontaan !
3
<50
Vastaukset
- Nettomaksaja 2012
Sinkut ovat valtiolle,kunnille ja kaupoille parhaita rahan tuojia,ilman että takaisin annetaan mitään !
Onhan se kiva vilauttaa S tai K-korttia josta ei ole mitään hyötyä,anteeksi on kauppiaalle näkee mihin käytät rahasi.
Sinkuille tulisi saada omat edusmiehet jotka hoitaisivat edut myös sinkuille jotka yleensä vain maksavat viulut. - kalliit ruat
Aikoinaan kun alv otettiin käyttöön sen piti olla väliaikainen "lamantappaja" niin kuin
myös muutamat muutkin maksut.
Tällä systeemillä siirrytään kohti tasaveroa hiljaa hivuttaen, kokoomus saa ääniä
kun mainostaa miten ansiotuloveroa täytyy alentaa ja kansa uskoo aikansa,
mutta se aika taitaa olla ohi kun näkevät miten vähän käteen jäävillä rahoilla saa.
Osaisiko joku laskea miten paljon veroprosettia pitäisi nostaa jos edes ruuan
alv poistettaisiin.
Kumpi tulisi edullisemmaksi esim, 2000£ kk tienaavalle jolta asumiseen ja ruokaan
menee melkein kaikki.
Kiitos jos lasket, itse en osaa.- Lisää veroja
Koska Suomesta on poistunut mikään väliaikainen vero, no ei koskaan, saas nähdä miten tämän rikkaiden solidaarisuusveronkorotuksen aikanaan käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk101328Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1751231Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1191096Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 131914
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71894Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66817Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47812Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776