Onko aivan väärin

Kuumaa, polttaa

ihastua naiseen, joka on varattu ja jolla lapsia? Olet vain niin kivan oloinen. Minkälainen suhde teillä mahtaa miehesi kanssa olla? Menee E-Pohjanmaalle.

26

1676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varattu.

Jokainen ihastunee elämänsä aikana oli varattu tai ei. On toinen asia viekö ihastustaan pitemmälle. Varattua olisi kunnioitettava varattuna, hän ei kuulu niihin joiden seuraan tuppaudutaan iskemistarkoituksessa.

• Kuumaa, polttaa

Kiitos mielipiteestä. En olekaan vielä ainakaan iskenyt häntä, mutta kovasti tekisi mieli.

• etelä-p.maa

näin kävi...

• Kuumaa, polttaa

Olet siis kartalla missä mennään? Muistanet siis mistä puhuimme, kun viimeksi nähtiin?

• poiad

Täytyy kommentoida, sillä olen ollut samassa tilanteessa kuin tuo haluamasi naisen mies. Ihastumisessa ei ole mitään väärää, se on luonnollista ja tuntuu hyvältä. Aikuinen kuitenkin vastuullisesti miettii mitä asialle tekee. Et tiedä kuinka hirvittävää vahinkoa voit saada aikaan jos etenet asiassa. Ajattele asiaa. Aivan erityisesti sinun tulisi kunnioittaa tuota parisuhdetta. Rehellisyyden nimissä on vielä todettava, että saatat leikkiä tässä myös omalla terveydelläsi.

• lapsen näkökulma

Jos mä tietäisin, että joku kuolaa meikäläisen äitiä ja on tunkemassa itsekkäästi perhe-elämäämme, vetäisin pataan.

• Aikuisen näkökulma

No äläpä sinä Raimo 50 -v sieltä peräkammarista huutele. Ei sen sun vanhan äitisi perään kukaan kuolaa enää... Ja kenenkään perhe-elämään ei voi tunkea ulkopuoliset, jos heitä ei isi tai äiti mukaan päästä. Yleensä se on se äippä tai iskä, joka ihan itse iskee jonkun ulkopuolisen, tai antaa iskeä itsensä. Aloittaja voi kokeilla iskeä tuon himoitsemansa naisen, mutta jos naisen avioliitto on onnellinen, niin ei siinä muuta tapahdu, kuin aloittaja tekee vain itsestään naurunalaisen. Tässä sulle peräkammarinpojalle vähän totuuksia elämästä.

• Kuumaa, polttaa
        Aikuisen näkökulma kirjoitti:

No äläpä sinä Raimo 50 -v sieltä peräkammarista huutele. Ei sen sun vanhan äitisi perään kukaan kuolaa enää... Ja kenenkään perhe-elämään ei voi tunkea ulkopuoliset, jos heitä ei isi tai äiti mukaan päästä. Yleensä se on se äippä tai iskä, joka ihan itse iskee jonkun ulkopuolisen, tai antaa iskeä itsensä. Aloittaja voi kokeilla iskeä tuon himoitsemansa naisen, mutta jos naisen avioliitto on onnellinen, niin ei siinä muuta tapahdu, kuin aloittaja tekee vain itsestään naurunalaisen. Tässä sulle peräkammarinpojalle vähän totuuksia elämästä.

Puhut asiaa! Nyt siis ongelma on se, että en voi tietää onko nainen kiinnostunut vaiko ei. Juuri siksi en voikaan mennä sanomaan hänelle, että tule kävellylle ja otan sinut kyytiin niin mennään sivutielle hieman nauttimaan toisistamme. Hän voisi hyvinkin langeta sellaiseen, mutta mikäli ei missään tapauksessa niin voi kun kiva. Parhaassa tapauksessa tapahtuu mitä tahansa ikävää.

• happyhappygirl

Itse olen ihastunut mieheen joka on naimisissa ja heillä on lapsia. Miehen sanoja lainatakseni heidän suhteensa on "kämppäkaveri" suhde joten ymmärrän miehen halut ja häntä todellakin autan minkä voin ;) Itse olen sinkku ja sehän minulle käy että välillä saan myös omat haluni tyydytettyä. En usko että pystyisin kyseisen miehen kanssa koskaan seurustelemaan, tämä on ihan kivaa näin ;)

Ja tähän tulee kohta niitä tavanomaisia vastauksia koska eivät mitään omaperäistä keksi: "Lutka, horo, hu..." No sovitaan vaikka sitten niin mutta tästä minä nautin! :)

• Kuumaa, polttaa

Tuollaista sinunkaltaista naista minäkin tarvitsen!:-)) Silti olen kiinnostunut tästä 2 pienen lapsen äipästä.

• itsekunnioitusrikos

Olin aikanaan niinkuin sie, ja koska olen melko vetävä ja aktiivinen pedissä, aattelin että suhteessa on jotain vialla jos mies ei halua. Vaan yhtäkkiä oma mieheni oli haluton, vaikka kaikkeni yitin. Ja riitaa tuli juuri siitä kun mies väitti että hänellä ei ole ketään, ja itse kuvittelin kuinka hän kuksii jotain kolmatta kertoen että meillä ei kotona ole seksiä. Erottiin lukuisten riitojen jälkeen. Myöhemmin kuulin että miehellä ei tosiaan ollut ketään, mutta kun itse olen ollut moraaliton, en näemmä osaa enää kunnioittaa muitakaan ja olettaa että he olisivat toisenlaisia. Pieni varoitus vain näistä "jännistä" jutuista, joilla voi omaan psyykeeseen olla arvaamattomat vaikutukset. :)

• tsihihihhihi

Happyhappygirl, lapsia ei synny kämppisten kesken samalle pöntönreunalle istumalla. ;)
        Terveisin: samaa kämppisselitystä käyttänyt niitä vieraita saadakseni, kun aikanaan vieraisiin eksyin, vaikka vaimon kanssa kaikki meni silläkin saralla. Nyt jo taakse jäänyttä sähläystä, onneksi.

• happyhappygirl
        tsihihihhihi kirjoitti:

Happyhappygirl, lapsia ei synny kämppisten kesken samalle pöntönreunalle istumalla. ;)
        Terveisin: samaa kämppisselitystä käyttänyt niitä vieraita saadakseni, kun aikanaan vieraisiin eksyin, vaikka vaimon kanssa kaikki meni silläkin saralla. Nyt jo taakse jäänyttä sähläystä, onneksi.

Ihanko tosi? Ja mä kun oon aina luullu että lapset saa alkunsa sillä tavalla. Just joo. Kyseisen miehen lapset ovat jo murrosiässä ja NYKYÄÄN ovat kämppislinjalla suhteessaan. Ja minä edelleenkin iloinen asiasta ;) Luulenpa että hän taas tänään soittaa töistä ja tätä tyttöä viedään... :)

• Kuumaa, polttaa
        happyhappygirl kirjoitti:

Ihanko tosi? Ja mä kun oon aina luullu että lapset saa alkunsa sillä tavalla. Just joo. Kyseisen miehen lapset ovat jo murrosiässä ja NYKYÄÄN ovat kämppislinjalla suhteessaan. Ja minä edelleenkin iloinen asiasta ;) Luulenpa että hän taas tänään soittaa töistä ja tätä tyttöä viedään... :)

Minun kuviossani molemmat jatkaa vakisuhdetta, mutta siinä sivussa haluan häntä välillä. Toki tähän tarvitaan hänet ja siksi täällä huutelen.

• Kuumaa, polttaa

Kiitos ajatuksistasi! Mikäli kuitenkin tämä nainen tunnistaa itsensä, niin moikkaillaan taas, kun tavataan.

• nainen..

missä tämä tapahtui??

• Kuumaa, polttaa

Sinulle nainen. En toki voi sitä kertoa, mutta viimeksi tulit minua vastaan ja vaihdettiin sanaa urheilusta! Minä yksin ja sinä vaunujen kanssa. Polttaako?

• Kuumaa, polttaa

Nyt ei ole törmäilty, mutta nähty on. Tiedät mitä tarkoitain?

• Kuumaa, polttaa30

Onko kaunis blondiäiti käynyt täällä?

• ...

missä tämä blondiäiti liikkuu?

• Kuumaa, polttaa

Kyllä aloituskirjoituksessa kerrotaan suunta! Loppu on sitten hänen pääteltävä.

• Kuumaa, polttaa

Pitkääästä aikaa täällä käymässä. Täytyy sanoa, että kevät ja kesä on kivaa. Hänellä on kevyt vaatetus ja huh!!

• Lapualla

Syrän jo rupes hakkaamaha...mutta taitaa oll eri äitee. Toiveajattelua!

• Kuumaa, polttaa

Ei olla Lapualla ei, mutta olisitko niin halunnut?:-)

• Lapualla

Kyllä ne varatut äititki katteloo viarasta

• Kuumaa, polttaa

Jep! Ymmärrän ja tiedän oikein hyvin. Hmm. Minkälainen varattu äiti siellä etsii vierasta? Sopiiko tulla joskus kahville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe