Ap.t.7: 47-50 "Korkein ei kuitenkaan asu ihmiskäsin tehdyissä rakennuksissa. Profeettahan sanoo: Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni koroke. Millaisen talon te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, mikä olisi minun asuinsijani? Olenhan omin käsin tehnyt tämän kaiken!"
Eikö ole aika röyhkeää väittää Jumalan asuvan vain mormonitemppeleissä? Minun mielipiteeni on, että KAIKKI ns. Jumalan huoneet, riippumatta uskonnosta, ovat vain ihmismieltä varten.
Temppelit ovat vain ihmisiä varten
7
69
Vastaukset
- tv:sssä nähty
Joissakin temppeleissä viihtyvät myös apinatkin.
- Ent. jäsen
mormonien jumala ei asu temppelissä, vaangän asuu vaimoineen Kolob-nimisen tähden lähellä.
- Pieni ihminen
Kumma ettei kukaan ole vielä tullut lyömään Mormonin kirjalla päähän...
- Sekö olikin
tavoitteesi, eikä asiallinen keskustelu?
Temppeleissä ei asu ihmisiäkään, mutta vain niissä voidaan tehdä iankaikkisuuden kannalta tärkeitä toimituksia kuten sinetöintejä.
Mikä saa sinut kysymään tällaista: "Eikö ole aika röyhkeää väittää Jumalan asuvan vain mormonitemppeleissä?"- se vasta röyhkeää
mutta että kommentti jumalasta asustellen Kolobilla useine vaimoineen?
- Tätä lisää
Se on aivan sama mitä ja missä nyt tehdään. Kaikki tehdään sitten loppuun ja virheet korjataan tuhat vuotisen valtakunnan aikana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780