Mulla alkaa oleen pikavippikierre selätetty, mutta vielä on kaksi estettä matkalla. Ensimmäinen este on Team Capital ja toinen Resolvium Group.
Muut lainat on nyt ajallaan maksettu ja niistä selviän, mutta minulla ei ole varaa maksaa Resolvium Groupin perinnässä olevaa laskua jonka eräpäivä on mennyt jo ja kun soitin heille, niin ei mitään joustoa ollut vastassa. Käytännössä sanottiin vain, että maksa tai kärsi. Team Capitaliin en ole vielä saanut yhteyttä, asiakaspalvelunumeroon he eivät vastaa ja sähköpostivastauksissa kestää.
Miten onko kokemuksia, kuinka kävi kun jäi lasku maksamatta ajallaan Resolviumille? Tuliko maksuhäiriömerkintä ja haaste käräjille?
Team Capitalilla ei ilmeisesti ole edes perintälupaa, joten siitä en ole ihan niin huolissani. Mutta toki sekin pitää hoitaa, tarvitsen vain lisää maksuaikaa.
Resolvium ja Team Capital
8
514
Vastaukset
- k*sessa
Lisätään vielä, että Resolviumilta on siis tullut jo maksuvaatimukset ja tän kuun lopulla tulee 60 vrk täyteen ensimmäisestä eräpäivästä. En kerkeä maksamaan siihen mennessä.
Team Capitalin kanssa on ollut maksusuunnitelma, mutta viimeinen erä jäi maksamatta ja maksusuunnitelma purkautunee lähipäivinä jollei ole jo purkautunut. Postia en kylläkään ole vielä heiltä saanut. - naapurin akka
itke ja kärsi..ulosotossa jo luultavasti sulla...
- 20+12
Team Capital on tosiaan laiton perintäyritys, heillä ei ole perintäoikeutta. Itse lähetin sinne sähköpostia että joko laittavat ulosottoon tai sitten odottavat rauhassa saataviaan, samalla kysyin myös että miksi heidän nimeään ei ole perintälupien listassa. Eivät vastanneet muuta kuin että kiitos tiedosta, eivätkä vastanneet mitään tuohon perintälupa asiaan. No eivätpähän ole nyt 4kk lähettäneet mitään lappuakaan, taisivat tajuta että aivan turha minulta pyytää mitään rahaa, koska olin heidän laittomista asioista perillä. Eli he eivät ainakaan laita lappuja käräjille.
- 12+20
Minkä vippiyhtiön perintähommia team capital hoitaa?? Perhelaina??
- k*sessa
Joo, perhelainan perintää ne hoitaa.
Edelleen odottelen kokemuksia tuosta resolviumista. Pitääkö tässä käydä ryöstämässä siwa? Joteki tuntuu että pieni kioskiryöstö haittais vähempi ansioluettelossa kuin maksuhäiriömerkintä. Vitsi vitsinä, mut niin sairaalta kuin se kuulostaakin, niin siltä se välillä tuntuu. - 18+18
k*sessa kirjoitti:
Edelleen odottelen kokemuksia tuosta resolviumista. Pitääkö tässä käydä ryöstämässä siwa? Joteki tuntuu että pieni kioskiryöstö haittais vähempi ansioluettelossa kuin maksuhäiriömerkintä. Vitsi vitsinä, mut niin sairaalta kuin se kuulostaakin, niin siltä se välillä tuntuu.Itse olen miettinyt aivan samaa, harva pankki taikka mikään muukaan luotonmyöntäjä rikosrekisteriä kattelee, taikka työnantaja.
- merkitty1
k*sessa kirjoitti:
Edelleen odottelen kokemuksia tuosta resolviumista. Pitääkö tässä käydä ryöstämässä siwa? Joteki tuntuu että pieni kioskiryöstö haittais vähempi ansioluettelossa kuin maksuhäiriömerkintä. Vitsi vitsinä, mut niin sairaalta kuin se kuulostaakin, niin siltä se välillä tuntuu.resolvium group on joustamaton ja merkintä tulee 200% 60 päivän jälkeen.
- 20+17
Kyllä se aika hanakka on käräjille laittamaan. Ota jostain vippi ja maksa se pois. Vmäisempi on maksella sitten yli 200e lisäkuluja, jos laittaat käräjille.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9472393
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027