http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/wahlroosilta-yllatyshyokkays-nyt-kohteena-elakelaiset/art-1288462499564.html
Kun maan johtava porvari sinun kehottaa menettämään ääni oikeutensa.
Kysyn voisitko sitten vaieta myös muilla foorumeilla.
Kun porvarit ei sinun liturgiasta välitä miksi meidänkään pitäisi?
Eläkeläisille/selle!
14
57
Vastaukset
Tähän voi heittää vain pari kommenttia:
Onhan tuo henkilö vanha stalinisti jolta ajalta opit lienevät osin jääneen päähän.
Ei yksi pääsky kesää tee!- ja höpöhöpö
Nallehan nyt vain kertoo selkeällä Suomewn kielellä sen totuutden todellisesta elä'mästä.
Eläkeläisethän ovat suomalaiselle kokoomuksen riistopolitiikkaa harrastavalle nyky-yhteiskunnalle todella suuri riippakivi joita joutuu vetämään perässään.
Sillä eläkeläisethän eivät tuota yhtään mitään.Niistä on vain pelkkiä menoja.
Ja aivan turha sinun nyt ainakaan on väittää yhtään mitenkään että sinä muka itse olisit josku tienannut tai ansainnut eläkettäsi yhtään mitenkään.
- 4+10
Porvari on porvari vaikka voissa paistais
- 7+0
kommunisteista en tiedä.Mutta voi on terveellistä ja tasoittaa rasvan ylituotantoa.
Syömisestä en liene puhunut?- 7+9
Työeläkeläinen kirjoitti:
Miksi paistaisit jos et syö?
En ole kannibaali mutta sinua tuo syöminen tuntuu kiinnostavan?
- tutina alkanut!
Eläkeläiset joukkovoimalla hakee oikeutensa ja poistaa ekana Lipposen leikkurin. Jää vähemmän eläkesäätiöillä tuhlausrahaa...
Nallekin kalpenee pelurina rusketuksensa alla!
Tähänasti kokoomus ja demarit viuhtonut eläkeläisiä ranttikengällä munille.Aika vähän saanet eläkeläisiä tuohon lypsävän lehmän lahtaukseen mukaan. Eläkkeitä ei voida maksaa enempää kuin siihen on varoja varattu. Olisimme pulassa jos emme osin olisi rahastoineet varoja koska nyt alkavat suurten ikäryhmien maksut jotka ovat suurelta osin paljon yli kansaneläkkeen ja takuueläkeminimin. Heistä kun suurin osa on ollut laillisessa työssä koko ikänsä kuten tämäkin työeläkeläinen.
On turhaa odottaa pajatson tyhjentämistä koska mistä sen jälkeen? Vaikka Nallen rahat sosialisoisit niin lyhyeen sekin ilo loppuisi ja pula olisi entistä pahempi. Eikö Neukkulan esimerkki sinua varoita vai etkö näe metsää puilta?- sinä tyhmyri..
Aika vähän saanet eläkeläisiä tuohon lypsävän lehmän lahtaukseen mukaan. Eläkkeitä ei voida maksaa enempää kuin siihen on varoja varattu. Olisimme pulassa jos emme osin olisi rahastoineet varoja koska nyt alkavat suurten ikäryhmien maksut jotka ovat suurelta osin paljon yli kansaneläkkeen ja takuueläkeminimin. Heistä kun suurin osa on ollut laillisessa työssä koko ikänsä kuten tämäkin työeläkeläinen.
On turhaa odottaa pajatson tyhjentämistä koska mistä sen jälkeen? Vaikka Nallen rahat sosialisoisit niin lyhyeen sekin ilo loppuisi ja pula olisi entistä pahempi. Eikö Neukkulan esimerkki sinua varoita vai etkö näe metsää puilta?Työeläkeläisen dementia tuule aina esiin..
Vuosikymmenet suuret ikäluokat maksoi rasvasia maksuja eläkekassoihin. Niitä lainattiin yrityksille halvalla korolla ja josku saatiin osinkoja. Oliko mitoitus väärä, jos ei pystytä nyt eläkkeitä maksamaan?
Eläkemaksut mitoitetaan tarpen m ukaan. Typeryksiltä, kuten työeläkeläinen voidaan jäädyttää se eläke! sinä tyhmyri.. kirjoitti:
Työeläkeläisen dementia tuule aina esiin..
Vuosikymmenet suuret ikäluokat maksoi rasvasia maksuja eläkekassoihin. Niitä lainattiin yrityksille halvalla korolla ja josku saatiin osinkoja. Oliko mitoitus väärä, jos ei pystytä nyt eläkkeitä maksamaan?
Eläkemaksut mitoitetaan tarpen m ukaan. Typeryksiltä, kuten työeläkeläinen voidaan jäädyttää se eläke!Miksi ei pystyttäisi? Ei ole mitään estettä. Se mistä panttaa on työurien lyhyys ja niitähän nyt pyritään kasvattamaan. Lisäksi elinennuste on noussut huimasti siitä kun näitä järjestelmiä suunniteltiin joten pidemmän eläkkeellä olon vuoksi joko maksuja pitää' nostaa tai eläkekertymää alentaa jolloin saadakseen saman eläkkeen pitää työskennellä pidempään.
Yksinkertaista jos mikä kunhan hieman ajattelee ja jos dementia ei ole vienyt kykyä kuten sinulta "sinä tyhmyri...".
Minä maksoin yli 40 vuotta saas nähdä kauanko sinä maksat!
Yrityksille takaisin lainaus oli kannattavaa toimintaa, luottotappioita oli vain hyvin vähän ja saatiin käypää korkoa lainasummalle. Siitä jäätiin voiton puolelle. Nyt pankit antavat niin halvalla lainaa jotta arvelen takaisin lainauksen tyrehtyneen. Minäkin olen käyttänyt takaisin lainausta silloin kun se oli pankkiin verraten edullista. Sille piti hankkia pankkitakaus joten juuri koskaan eläkeyhtiö ei kärsinyt tappiota.
Osinkoja eläkeyhtiö saa vain ryhtymällä osakesijoittajaksi eli rahoittamalla osakkeita ostamalla. Silloin saadaan osinkoja sekä saatetaan nauttia osakkeiden arvon noususta. Tätä en kuitenkaan ole kuullut tapahtuneen joskin se silti on mahdollista.- horopää
Miksi ei pystyttäisi? Ei ole mitään estettä. Se mistä panttaa on työurien lyhyys ja niitähän nyt pyritään kasvattamaan. Lisäksi elinennuste on noussut huimasti siitä kun näitä järjestelmiä suunniteltiin joten pidemmän eläkkeellä olon vuoksi joko maksuja pitää' nostaa tai eläkekertymää alentaa jolloin saadakseen saman eläkkeen pitää työskennellä pidempään.
Yksinkertaista jos mikä kunhan hieman ajattelee ja jos dementia ei ole vienyt kykyä kuten sinulta "sinä tyhmyri...".
Minä maksoin yli 40 vuotta saas nähdä kauanko sinä maksat!
Yrityksille takaisin lainaus oli kannattavaa toimintaa, luottotappioita oli vain hyvin vähän ja saatiin käypää korkoa lainasummalle. Siitä jäätiin voiton puolelle. Nyt pankit antavat niin halvalla lainaa jotta arvelen takaisin lainauksen tyrehtyneen. Minäkin olen käyttänyt takaisin lainausta silloin kun se oli pankkiin verraten edullista. Sille piti hankkia pankkitakaus joten juuri koskaan eläkeyhtiö ei kärsinyt tappiota.
Osinkoja eläkeyhtiö saa vain ryhtymällä osakesijoittajaksi eli rahoittamalla osakkeita ostamalla. Silloin saadaan osinkoja sekä saatetaan nauttia osakkeiden arvon noususta. Tätä en kuitenkaan ole kuullut tapahtuneen joskin se silti on mahdollista.Eläkeyhtiöt sijotanut jo pitkään.. Voi demendiaa. Olen tienanut sinua enemmän eläkettä..
Tosi alkuvuodet meni harakoille.. horopää kirjoitti:
Eläkeyhtiöt sijotanut jo pitkään.. Voi demendiaa. Olen tienanut sinua enemmän eläkettä..
Tosi alkuvuodet meni harakoille..Minähän vastasin "sinä tyhmyrille" en sinulle hän kirjoitti samassa lauseessa takaisin lainauksesta ja osingoista "Niitä lainattiin yrityksille halvalla korolla ja josku saatiin osinkoja.". Jos taas horopää on myös tyhmyri niin en voi auttaa!
Kyllä minä tiedän, että osa varoista on sijoitettu pörssiin.
Jos sinulla on luokkaa 150 miljardia euroa kassassa ja sinun pitäisi saada sille muutama prosentti tuottoa yli inflaation niin mihin sinä ne sijoittaisit. Veikkaan tuon ongelman olevan erittäin vaikeaa ratkaista siten, ettei tappion uhka ole varsin suuri. Mihin sinä ne sijoittaisit?
Määrittele myös ne ehdot joiden perusteella minä olen typerys koska muutoin asia jää hieman ilmaan riippumaan. Jos siis kykenet!- antinpenaali
Minähän vastasin "sinä tyhmyrille" en sinulle hän kirjoitti samassa lauseessa takaisin lainauksesta ja osingoista "Niitä lainattiin yrityksille halvalla korolla ja josku saatiin osinkoja.". Jos taas horopää on myös tyhmyri niin en voi auttaa!
Kyllä minä tiedän, että osa varoista on sijoitettu pörssiin.
Jos sinulla on luokkaa 150 miljardia euroa kassassa ja sinun pitäisi saada sille muutama prosentti tuottoa yli inflaation niin mihin sinä ne sijoittaisit. Veikkaan tuon ongelman olevan erittäin vaikeaa ratkaista siten, ettei tappion uhka ole varsin suuri. Mihin sinä ne sijoittaisit?
Määrittele myös ne ehdot joiden perusteella minä olen typerys koska muutoin asia jää hieman ilmaan riippumaan. Jos siis kykenet!jokainen märitelköön typeryytesi itse, mutta minä pystyn sen kirjoituksistasi määrittelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944