Säästöpankin security leima ei anna turvallista yhteyttä. Toisekseen ei koko
saatanan pankkiin pääse edes kirjautumaankaan.
Taas onneton säästöpankki
22
336
Vastaukset
- HJK92
No ei näköjään mee munkaa kirjautumine läpi ja kiitos vastauksesta
- Kaappausyritys?
Pyysikö teillä siirtymään uudelle säästöpankin sivulle alktunnusten jälkeen, vai eikö toiminut alkuunkaan?
- hannama12345
joo ei toimi, pyytaa siirtymaan uudelle sivulle ja mitaan ei tapahdu..
- jo riittää juntit
Luultavasti koko pankki jo kaapattu. Vaihtakaa mihin hyvänsä turvallisempaan.
- vai kaapattu!
tulipahan säästöpankillekin se eka kerta!
- jokinonvialla
Minullakin ei avautunut verkkopankki suosikit-linkin kautta vaan ohjasi pienen viiveen jälkeen aivan samanlaiselle sivulle jossa kuitenkin osoiterivin pohja ei ole vihreä vaan valkoinen.
Taitaa olla viisainta kun ei tänä iltana yritäkään kirjautua verkkopankkiin..- sdgfhhhghsfgs
Mulla ne osoiterivit oli samanlaaset, oli pakko mennä nimittäin tsekkaan uudelleen kommenttis jälkeen : D Alko hikoiluttaa nimittäin
- sentti
Joo,eka kerta tosiaan ;) Luulin ,et nyt on joku mato PC:ssä joten kokeilin linuksilla ja sama juttu.Ei Pääse kirjautumaan.Pitänee soittaa huomenna ja antaa palautetta.
:D - Merkki-Nimi
Kyllä se korjataan.
- Va ei vikaa???????
Ei toimi ei. Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikikaa, aa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei v Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaa, kaa Ei vikaa, Ei vikikaa, aa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei v Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaaj ne.......................
Juhannuksena taas toimii. Mutta rahat hävinneet tileiltä?- Tili tuli tili meni
Voisivat tiedottaa missä mennään!
- häröää
Tili tuli tili meni kirjoitti:
Voisivat tiedottaa missä mennään!
Tällainen tiedote ilmestyi hetki sitten:
Häiriöitä verkkopankissa
Päivitetty 16.4.2012 klo 20.45
Verkkopankissamme on tällä hetkellä toimintahäiriö, joka saattaa vaikeuttaa sen käyttöä. Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa. - Mihin..
häröää kirjoitti:
Tällainen tiedote ilmestyi hetki sitten:
Häiriöitä verkkopankissa
Päivitetty 16.4.2012 klo 20.45
Verkkopankissamme on tällä hetkellä toimintahäiriö, joka saattaa vaikeuttaa sen käyttöä. Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa...se ilmestyi?
- optiamisti
Mihin.. kirjoitti:
..se ilmestyi?
No, Säästöpankki Optian verkkosivulle. Voitko kuvitella!
https://www.saastopankki.fi/optia - Sorry..
optiamisti kirjoitti:
No, Säästöpankki Optian verkkosivulle. Voitko kuvitella!
https://www.saastopankki.fi/optia..ei osu silmään. ;)
- opdiamsitic
Sorry.. kirjoitti:
..ei osu silmään. ;)
Otapa kaunis silmäsi kauniiseen kätöseesi ja katso sivun vasemmasta alanurkasta osastosta:"Ajankohtaista Säästöpankissa"...
- opsdpids
opdiamsitic kirjoitti:
Otapa kaunis silmäsi kauniiseen kätöseesi ja katso sivun vasemmasta alanurkasta osastosta:"Ajankohtaista Säästöpankissa"...
En osaa enää tuon tarkemmin opastaa..:(
- opssspokssi
opsdpids kirjoitti:
En osaa enää tuon tarkemmin opastaa..:(
..tai osaan sittenkin:
https://www.saastopankki.fi/tiedotteet?articleId=19393676&year=2012
- Kun ei..
..niin ei!
https://www.saastopankki.fi/optia - tai sit silmät..
..on kiinni?
- Merkki-Nimi
Koettakkee 22:30 jäläkehen.
Voipi olla vähä ruuhkaa.
- iimoiT
Toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634