Taas onneton säästöpankki

vihonviimeinen pa5ka

Säästöpankin security leima ei anna turvallista yhteyttä. Toisekseen ei koko
saatanan pankkiin pääse edes kirjautumaankaan.

22

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJK92

      No ei näköjään mee munkaa kirjautumine läpi ja kiitos vastauksesta

    • Kaappausyritys?

      Pyysikö teillä siirtymään uudelle säästöpankin sivulle alktunnusten jälkeen, vai eikö toiminut alkuunkaan?

    • hannama12345

      joo ei toimi, pyytaa siirtymaan uudelle sivulle ja mitaan ei tapahdu..

    • jo riittää juntit

      Luultavasti koko pankki jo kaapattu. Vaihtakaa mihin hyvänsä turvallisempaan.

      • vai kaapattu!

        tulipahan säästöpankillekin se eka kerta!


    • jokinonvialla

      Minullakin ei avautunut verkkopankki suosikit-linkin kautta vaan ohjasi pienen viiveen jälkeen aivan samanlaiselle sivulle jossa kuitenkin osoiterivin pohja ei ole vihreä vaan valkoinen.
      Taitaa olla viisainta kun ei tänä iltana yritäkään kirjautua verkkopankkiin..

      • sdgfhhhghsfgs

        Mulla ne osoiterivit oli samanlaaset, oli pakko mennä nimittäin tsekkaan uudelleen kommenttis jälkeen : D Alko hikoiluttaa nimittäin


    • sentti

      Joo,eka kerta tosiaan ;) Luulin ,et nyt on joku mato PC:ssä joten kokeilin linuksilla ja sama juttu.Ei Pääse kirjautumaan.Pitänee soittaa huomenna ja antaa palautetta.
      :D

    • Merkki-Nimi

      Kyllä se korjataan.

    • Va ei vikaa???????

      Ei toimi ei. Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikikaa, aa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei v Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaa, kaa Ei vikaa, Ei vikikaa, aa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei v Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa, Ei vikaa Ei vikaa, Ei vikaaj ne.......................

      Juhannuksena taas toimii. Mutta rahat hävinneet tileiltä?

      • Tili tuli tili meni

        Voisivat tiedottaa missä mennään!


      • häröää
        Tili tuli tili meni kirjoitti:

        Voisivat tiedottaa missä mennään!

        Tällainen tiedote ilmestyi hetki sitten:


        Häiriöitä verkkopankissa

        Päivitetty 16.4.2012 klo 20.45

        Verkkopankissamme on tällä hetkellä toimintahäiriö, joka saattaa vaikeuttaa sen käyttöä. Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.


      • Mihin..
        häröää kirjoitti:

        Tällainen tiedote ilmestyi hetki sitten:


        Häiriöitä verkkopankissa

        Päivitetty 16.4.2012 klo 20.45

        Verkkopankissamme on tällä hetkellä toimintahäiriö, joka saattaa vaikeuttaa sen käyttöä. Vikaa korjataan parhaillaan. Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa.

        ..se ilmestyi?


      • optiamisti

      • Sorry..

      • opdiamsitic
        Sorry.. kirjoitti:

        ..ei osu silmään. ;)

        Otapa kaunis silmäsi kauniiseen kätöseesi ja katso sivun vasemmasta alanurkasta osastosta:"Ajankohtaista Säästöpankissa"...


      • opsdpids
        opdiamsitic kirjoitti:

        Otapa kaunis silmäsi kauniiseen kätöseesi ja katso sivun vasemmasta alanurkasta osastosta:"Ajankohtaista Säästöpankissa"...

        En osaa enää tuon tarkemmin opastaa..:(


      • opssspokssi

    • Kun ei..
    • tai sit silmät..

      ..on kiinni?

      • Merkki-Nimi

        Koettakkee 22:30 jäläkehen.

        Voipi olla vähä ruuhkaa.


    • iimoiT

      Toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe