Typerä

palsta!

Ollaan muka hakevinaan jotain, pidetään kuitenkin ne tuntomerkit
"kiinnijäämisen ja itsensä nolaamisen pelossa" sellaisina, ettei
kukaan niitä tunnista. Ja jos tuleekin jäätyä kiinni, niin kielletään
kaikki, "en mä tarkoittanutkaan sitä ja sitä".
Sitten jatketaan normaaliin suomalaiseen tyyliin naama nyrpeänä
kulkemista :( Kun joku kiva joskus sitten osuu kohdalle, ei saada
sanaa suusta, sitten käytetään koko loppuelämä sen murehtimiseen.
Ei onnistu tässä maassa ihmis-suhteiden luonti, kun ihmiset eivät
halua toisiin tutustua. Selvinpäin ollaan liian ujoja ja kännissä ei sitten
muisteta mitä tuli tehtyä ja kenen kanssa.

18

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut huomiion ottava

Ei sinun olisi tarvinnut tulla tänne kertomaan itsestäsi, tai sen minkä olet kokenut. Typerää yleistää se kaikkiin.

Tämä ei ole mikään "virallinen" ensintäkuulutus -palsta. Tämä on avoin aivan kaikille, jopa teini-ikäisille, joilla ei ole kokemusta, taitoa ja tietoa toimia jonkun ihmisen tahdon mukaan, vaikka se ihminen olisi kuinka kiusaantunut siitä kun kaikki ei mene niinkuin itse haluaisi. Annammehan kaikkien yrittää.

• 5ryj76tk

Käyppä kurkkaan tuota ikävä- palstaa.

Tää palsta on siihen verrattuna Einsteinien kylä.

• Typerä.

Hei.! Olinko se minä,vai kyseinen henkilö.Ja missä tämä tapahtu.?Niin sitä mennään välillä."suomalaiseen tyyliin..Niin kyllä tolpillaan pysyin,vaikka otin kuppia.
      En osaa olla ujo selvinkään päin..Vai tarkoititko yleisesti tätä palstaa.?.Niin olevasta
      illasta muistan melkin kaikkeni.Niin jos tulevina iltoina huomaat minut.ota hihasta kiinni.Nimimm:Uteliaisuus vaivaa.

• murusesi

Älkää muuta tuumatko,kyllä on joutava palsta! Olen käynyt jo pari-kolme vuotta katsomassa,että etsiikö minua kukaan ja EI!
      Joka halvatun päivä... joku tässä mättää!

• etsinyt x

Jos laittaa liian tarkkoja tietoja etsittävästä voi se pahimmassa tapauksessa loukata häntä ja aiheuttaa muutakin ongelmia. Voi olla, että se etsitty on lukenut ilmoituksen, tunnistanut itsensä, mutta ei uskalla/kehtaa vastata.

• Se typeryys."

Hei.! Niin palstasta mainiten,jaa että joutava palsta.?.Niin saanen kysyä mikä on
        palstan nimi.?..No aktiivinen olet ollut,ja pari kolme vuotta.(Ja ihan suotta).Vaikkee-
        han sinua on etsiä ja tietää millä "Nimimerkkiä"käytät.?..Niin"jos jokin mättää.?
        Tuntomerkkejä esille.Siitä se lähtee käyntiin.Eiks niin.?..Terv:Se toinen muru."

• murut nää

Pelko on pahinta. Että tulee takkiin,ei kiinnostakaan.
      Teen työni aika ihmisten keskellä ja ilmeisesti annan ihan väärää viestiä.

Täällä mun konnuilla sanotaan,että "joutava" jos joku asia kismittää,ottaa pattiin,ahistaa tai osoittautuu muuten ikäväksi.

• sampoirah

joutava = turha

meillä päin ahistukset, ikävät asiat käsitellään eli niistä puhutaan/kirjoitellaan, se helpottaa kun saa vaihtaa ajatuksia.. ei ne ole turhia/joutavia, vaan pikemminkin kasvattaa..

• Se typeryys"
        sampoirah kirjoitti:

joutava = turha

meillä päin ahistukset, ikävät asiat käsitellään eli niistä puhutaan/kirjoitellaan, se helpottaa kun saa vaihtaa ajatuksia.. ei ne ole turhia/joutavia, vaan pikemminkin kasvattaa..

Kiitos mietelauseesta;)).

• murut,murut

No niinpä vissiin. Olen siis joutava näillä maailman markkinoilla ja käytän sanojakin vääin?
      Puhetta kyllä piisaa.Teot on ihan toista.Varmaan olen vaiheessa,että elämä muuttuu.
      Joskus vaan tarvis käden josta pitää kiinni.Vois luottaa,olis läsnä,näkis.

• Murut"Murut;)).

Niinpä niin ja joopa joo;)).Älä manaa itseään"et käyttänyt sanojasi väärin.Niin puheilla on merkityksensä.? Niin jos tekoihin mennään.?.Niin sama vika
        Rahikaisella"se toisen käsi,ja pitää siitä kiinni..Niin se luottamus,ja näkis
        toisensa.?.Mutta se info"millä toimimme.?.ja missä.?

• Murut/Murut.

Hei.! Taas".Mulla on sulle vinkki".? Jos suostut tähän.?.Ja sinulle tuttu.?.
        Varmaan tunnistat minut.? Tule facebook kaveriksi.?.Eihän ollut yhtään paha.?
        ps:olitko "blondi".? viimelauantailta.?

• Murut/Murut;))

Hei.! Missä mun muruseni on".? Tulehan kuorestasi esille.Otetaan se ujous pois.
        Ps:jos kaikilla olisi tarkoituksensa.?

• murut ja murut
        Murut/Murut;)) kirjoitti:

On tuota suojakuorta tullut kasvatettua. Ja ikää. Kokemusta ei niinkään :/

Viikonloppuna olin kyllä liikenteessä - mut blondi en. Herra kyllä tanssitti,mut olen kyllä paremminkin rock.

En ole facebookis, varmaan tarvis joku päivä.

• murmurmurut
        Murut/Murut;)) kirjoitti:

What?

• murut ja murut
        murut ja murut kirjoitti:

On tuota suojakuorta tullut kasvatettua. Ja ikää. Kokemusta ei niinkään :/

Viikonloppuna olin kyllä liikenteessä - mut blondi en. Herra kyllä tanssitti,mut olen kyllä paremminkin rock.

En ole facebookis, varmaan tarvis joku päivä.

Hei.! Vai sillälailla.! Mukavaa kevättä sinulle,ja kesän odotustakin..
        Terv:Aikamiespoika".

• anonyymi mies

Parempi tossun alla kuin taivasalla..:) Siksi varovaisuus..

• Karannu

Paras siis pysyä tossun alla. Vie naisellesi ruusu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe