Elikkä oon vähän heikkohermonen ja meinattii kaverin kanssa pitää elokuvailta ja päätettiin et katotaan Saw 1.
1.Onko se kuinka raaka ja mitä raakoja kohtia siinä on?
2. Entä kuinka raaka son asteikolla yhestä kymppiin?
Onko Saw elokuvat raakoja!?
20
2365
Vastaukset
- Kärpix
Ihan kesyä kamaa. Sanoisin, että asteikolla 1-10 on leffan taso 2. Raakasin kohta on kun päähenkilö sahaa itseään vahingossa sormeen. Verta tulee vähän ja joutuu laittaa haavaan laastarin.
- 65tyghf
nyt ei kyllä oo sama leffa..
1. Saw 1 ei oo niin raaka. vähä vatsan silpomista ja jalan sahaamista irti.
2.asteikolla 1-10 ehkä 3
- Hyix
Enpä muista leffoja erikseen, mutta sanoisin joka tapauksessa että kyllä ne paremmin siellä kympin paikkeilla on raakuuden puolesta. Mulla kyllä hermo kestää jännitystä, mutta nuo on tosissaan ällöttäviä.
- JigSaw_
No kyllä siinä vähän enemmän näkyy verta kuin laastarilla tukittavissa oleva määrä! :D Eihän nuo elokuvat sinäänsä ole kamalan pelottavia, vaan missä mässäillään verellä ja suolenpätkillä. Yksiä raa'immista elokuvista mitä olen nähnyt, muttei todellakaan pelottavimpia.
Saw1 on koko sarjasta kesyin.. Verrattuna muihin sarjan leffoihin ehkä uiskennellaan siel 5 paikkeilla.. mut ne leffat on TODELLA raakoja.
- sdfh
Ei sole raaka. Asteikolla yhestä kymppiin ehkä 1 ....
Joo, Saw- leffat on tiukkaa settiä.
Eka osa on jatko-osiin verrattuna vähemmän sadistisempi/verisempi. Ennemminkin kyseessä on tyypillinen trilleri, jossa on kauhuelementtejä. Kannattaa osat 1-3 kattoo, loput on sellasta sadistista silpomista ja tappamista.
Eli vastaukset kysymyksiis.
1. Kohtalaisen raaka, ehkä ällöttävin kohta leffas olikun tyypin pää räjähti tai sitten nainen etti sisuskaluista avainta sen ansaansa.
2. 5/10= raaka, muttei yhtä mässäilevä kuin jatko-osat.- 576uyhg
kenenkään pää ei rajähdä 1. osassa -.-
576uyhg kirjoitti:
kenenkään pää ei rajähdä 1. osassa -.-
Itse asiassa se haulikkoansassa sen tyypin pää räjähti (tai ainekin osa sen päästä).
- KaitoKID94
Joo.. Kaikki Saw:it on tullu katottuu, eikä ykskää niist ollu raaka. Asteikolla 1-10.. sanoisin että 1.
- ddddd
9 on raakuus ja 4 pelottavuus 1-10
- ei paha
no ei paha räjäytellää ihmisten päitä ja muuta
- Gaammeet settii
Ihan Gaameeta Gamaa. Äläkää kattoko. Menee yöunet. Hui!
- nansus
1&2 Sarjan kevyimmät...
- SAHA LAULAA
rale!!! SAW MUKAVAA KATSOTTAVAA HEIKKOHERMOSELLE,VUOKRAA ENNEMIN JOKU KOMEDIA JA HANKI NAIS SEURAA,,,,
- NekkuSelina
Kattoin viimeks eilen. No tietty se riippuu hitusen myöskin että minkä ikänen olet. Jos oot jtn tyyliin 16 niin tuskin hirveän pelottava ainakaa. Ite oon 13, eikä ollu pelottava. Ällö se ainakin oli. Ihan pakko sanoa että nukuin koiranunta koko yön jälkeenpäin. Mut sama?
Raakuusasteikolla ollaan ehkä viiitosen paikkeilla minun mukaan. Raaoimmat kohdat olivat kait sellaset että yks nainen ettii toisen vatsasta avainta. En nyt mitään hullun raakaa muuta keksi... - Jjlkcjnvhjk
Saw oli mulle ainaki lähes täys pettymys, se ei tarjonnu mulle mitään oikein, oon nähny elämässäni paljon raakoja leffoja jopa laittomia ja saw oli itseasiassa huonoin koskaan näkemäni, ei edes tarpeeks raaka, nynnyä kamaa. Enpä tuhlaa aikaa enää sen kattomiseen, Saw:n kulttimaine on rajusti yliarvostettua.
Ykkönen ja kakkonen eivät ole juuri yhtään raakoja. Kolmosessa näytettiin aivoleikkaus, joka oli varmaan kyseisen leffan raain kohta. Nelosen, vitosen ja kutosen raakuutta en muista, mutta seiskassa oli pinkkiä verta, joten ei syytä pelkoon.
- kauhu frankki
raakuus ei ole pelottavaa vaan tunnelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918