Vasurilla tohottajat

all in one

Että....ottaa aivoon. Motarilla nää vasenta kaistaa kiiturillaan ajavat egominät, jotka eivät osaa ajaa. Kai se on niin pelottavaa kääntää sitä uutta autoaan takaisin sinne oikealle kaistalle, niin kuin sujuva meno motarilla edellyttää.

Olen alkanut ihan tietoisesti ohittamaan pitkän välin päästä kiilaten näiden starojen eteen, jotta en jää taas jonkun hinaavaan rekan taakse siksi, että letka valkokaulustolvanoita haluaa mennä niin kuin lystää. Moni torvi on käynyt -juhuu. Mutta ennen kuin te ajatte liikennesääntöjen mukaisesti, en kyllä tasan aja minäkään väistellen teidän muka etuajo-oikeuttanne.

UGH.

20

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esrdtsrd

Eikös se ole paljon sujuvampaa kun ne menee omaa kaistaansa? ja sinä ajat oikeella.

• ja kelläköhän...

tässä on se typerä asenne? "Olen alkanut ihan tietoisesti ohittamaan pitkän välin päästä kiilaten näiden starojen eteen"

• lkkj88

Jos motarilla on 2 tai useampi ohitettava kohtuu lähekkäin, turha sinne oikealle on koukkia, kaikista kerralla ohi. Ajan useasti Lahdentietä Hesasta Lahteen käymättä kertaakaan oikealla kaistalla, elikkä jatkuva ohitus päällä.

• jhtdyjtej

Ja juuri kaltaistesi, vain itseään ajattelevien idioottien ansiosta, moottoritiellekin saadaan ruuhka aikaiseksi.

• ei tarvitse

Ei takaatulevalle tarvitse antaa tietä jos ajaa nopeusrajoituksen mukaan tai ylikin ja ohittaa autoja vaikka useampiakin esim rekka jono.Ei LAIN mukaan tarvitse eikä pidä joka väliin autoa iskeä ohituksen jälkeen.Itse ajelen aina noin 140km/h ja jos joku tulee vilkutteleen valoja niin isken vauhdin tasan 120km/h ja pysyn kaistalla.
      Siis lakia rikkovalle ei tarvitse antaa mitään tietä.

• Tietähän ei tarvitse antaa, kunhan ajaa oikeanpuoleisinta vapaata kaistaa, eikä vaihda kaistaa kenenkään eteen...

Ihan sama miten ajat, kunhan ennakoitavasti. Minä menen sitten oikealta ohi, jos tukit turhaan vasenta kaistaa.

• pässinpäitä riittää

olet siis perussuomalainen muulínjuntti joka luulee olevansa kuningas kun saa tukittua tiet.

• äläs sappees tukehu
        pässinpäitä riittää kirjoitti:

olet siis perussuomalainen muulínjuntti joka luulee olevansa kuningas kun saa tukittua tiet.

Sinä taas olet stressaava possu rukka
        Voi ressukkaa ota nitrosi ajoissa

• Tollo.

Hieno aloitus, jolla saatiin lauma tolloja vastaamaan. Minut mukaanlukien =)

• Kiireinen bisnesmies

Sinä reppana et vain ymmärrä, että tässä maailmassa on olemassa myös meitä oikeasti kiireisiä ja tärkeitä ihmisiä.

• huvittava olet

Sinäkin vaan ru nkkaat toimistopöytäsi takana kaiket päivät ja kuvittelet olevasi jotain suurta ja kiireistä. Hahaa pelle :D

• joo-o

Kai ne motarit pitäis vaan kaventaa ykskaistaisiksi niin ei olisi näitäkään vaikeuksia. Parhaassa tapauksessa siellä vasemmalla ryntäilee tappituntumassa kolme-neljä autoa joka helvetin väliin vuoronperään koukkien ja toisiaan väistellen niinkuin elukat kesälaitumella. Todella sujuvan näköistäkin, puhumattakaan että muut joutuvat jarruttelemaan kun pitää kiilata nenän eteen sinne oikealle kolmeksi sekunniksi ennenkuin taas mennään.

• älä sappees tukehu

>all in one16.4.2012 23:530
      Että....ottaa aivoon. Motarilla nää vasenta kaistaa kiiturillaan ajavat egominät, jotka eivät osaa ajaa. Kai se on niin pelottavaa kääntää sitä uutta autoaan takaisin sinne oikealle kaistalle, niin kuin sujuva
      ==
      Voi sinuakin ressukkaa. On sinulla huolenaiheet ja oikein vaivauduit tänne kirjoittamaan. Ota elämä vähän rennommin niin vältät sydänkohtauksen ja sapen puhkeamisen sekä mahahaavan. Ai sinullahan onkin jo mahahaava?

• Suhauttaja

Itse ajan näistä vasenta kaistaa alle 180km/h nysväävistä oikealta ohi.

• vasurin kurko

Nythän sinä erehdyit. Kyllä vasen kaista on pidettävä vapaana minun ajaa mieleni mukaan. Paina tämä mieleesi, idiootti.

• Suhauttaja

Älä enää tohota, humahdin jo hetki sitten oikealta ohi kun sinä vielä etsit skodastasi kaasupoljinta. Vasen kaista on hitaita nysvääjiä varten.

• Suhauttaja

Sama juttu kehäteillä, oikeata pääsee aina nopeammin kun vasurin kurkot ajaa alle 150km/h siellä vasemmalla citroen berlingollaan, joka ei edes käsittääkseni kulje yli satasta.

• niinpä niin

''Itse ajelen aina noin 140km/h ja jos joku tulee vilkutteleen valoja niin isken vauhdin tasan 120km/h ja pysyn kaistalla.
      Siis lakia rikkovalle ei tarvitse antaa mitään tietä. ''

Sinähän rikot lakia itsekin ajamalla jatkuvasti ylinopeutta. Mulkero.

• hei taas.,.

Näinhän se on, minä ajan oikealla kaistalla, 120kmh ja kun sitten autoja menee vasemmalta ohi, niin se harmittaa, ja täytyy avata tietokone ja mennä suomi24 sivuille ja purkautua asiasta kun ei itse uskalla ajaa pientä ylinopeutta, mutta muut näköjään uskalataa. Mutta tärkein huomio kuitenkin on ÄLKÄÄ OHITTAKO MINUA, EN PIDÄ SIITÄ,

• kuskuskuskusia

"Olen alkanut ihan tietoisesti ohittamaan pitkän välin päästä kiilaten näiden starojen eteen, jotta en jää taas jonkun hinaavaan rekan taakse siksi, että letka valkokaulustolvanoita haluaa mennä niin kuin lystää."

Juuri tälläisten minäminäkaistanvaraaja pellejen takia ajan oikealla kaistalla viimeiseen milliin asti ennenkuin vaihdan vasemmalle kaistalle, jos älykääpiö varaa vasemman kaistan körövauhdilla aivan tarpeettoman aikaisin, oikealta ohi.

Pysy kotona tanan kotipoliisi josset halua että nenäsi turpoaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe